Bergschenhoek 29-04-2011

moontan

VWC lid
Waar: Bergschenhoek
Provincie: Zuid Holland
Geschoten door: Katan Vuurwerk BV
Wat: professioneel
Waar: eilandheuvel tussen Rubenslaan en het Landmeterplein
Tijdstip: 22.00 uur
Wanneer: 29 april 2011

Ik ben zeker weer present, we moeten toch de naam van echte vuurwerkfreaks hoog houden. Er staat allemaal volk dat denkt dat "ze mortieren schieten zo groot als struisvogel-eieren" en dat er aan die mortieren handvatten zitten... :bonk:

Ik ben zeker weer present, we moeten toch de naam van echte vuurwerkfreaks hoog houden. Er staat allemaal volk dat denkt dat "ze mortieren schieten zo groot als struisvogel-eieren" en dat er aan die mortieren handvatten zitten... :bonk:

leuk volk ja. tis er met de jaren niet beter op geworden in bergschenhoek.

6 jaar geleden nog wezen kijken. 2,5 inch bommetjes nog.
lekker bier drinken erbij en daarna afgezet worden in den haag ivm koninginnenach.

was wel gezellig

Vorig jaar bij de show wezen kijken en die was zeker de moeite waard dus dat wordt dit jaar weer die kant op. Stefan ga je weer mee ?

Was trouwens een mooie show met op de achtergrond de felle flitsen van het snel naderende onweer wat er toen aan kwam. Gelukkig ging het pas tekeer toen wij weer in de auto zaten :)

Goos ! Moet werken (koopavond) miss mag ik wat eerder weg ofzo maar beloof niks. Ps kijk je Wel eerst als er geen wegen zijn afgesloten :p ;-) mazzl

Wow, op 8.14 zie je het toen naderende onweer onwijs goed, blij dat we het toen op de seconde af hebben droog gehouden haha.

Hahahha echt he ! begon toen hard te regenen toen we bij Utrecht waren hahahah :p
Maar idd jammer dat azuma de show niet meer schiet :-( was een goed showtje vorig jaar. Afwacht wat het nu gaat worden ! zie je vrijdag goos !

Zo en wie zijn er allemaal aanwezig vanavond ?

Torrr
ylke
jappy-b
Ztm-knoerdo
stefantvs

Nog meer mensen van het forum toevallig ?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan