Ben je iemand die het liefst zijn vuurwerk filmt of ben je iemand die zonder filmen zijn vuurwerk afsteekt?

Film zelf zo goed als niets, te druk voor. Zou wel eens iemand in willen huren die om 00:00 alles goed op film vastlegt en liefst vanaf een afstandje. Er onderstaan is vet, maar vanaf een afstandje komt het veel beter over.

Film zelf zo goed als niets, te druk voor. Zou wel eens iemand in willen huren die om 00:00 alles goed op film vastlegt en liefst vanaf een afstandje. Er onderstaan is vet, maar vanaf een afstandje komt het veel beter over.

Ja dan komt bij mij de volgende vraag op, staan jullie er liever onder, of 50 meter verderop

Ja dan komt bij mij de volgende vraag op, staan jullie er liever onder, of 50 meter verderop
Bij I-shape sta ik er het liefste onder voor de beste beleving. Bij andere shapes is een afstandje mooier omdat je de dan de shapes veel beter ziet. 50m hoeft dan weer niet, 15 a 20m is voldoende.

Zoals elders hier al is een keer is vermeld,film ik het wel altijd,tot nu toe eigenlijk altijd uit de hand,maar dat wil ik dit jaar veranderen.
Heb zoals altijd een goede videocamera en ook een statief,maar die laatste heb ik tot zover met O&N nooit gebruikt,dit jaar veranderd dat.
Ik wil proberen dat ding op de juiste afstand te zetten,op statief en dan effe kijken of ik het zelf ga filmen,of dat ik vraag aan een goede vriend/vriendin om dat opneem knopje in te drukken.
IS zien hoe dat uitpakt.

Hoe dan ook,ik maak al jaren een soort film van O&N en andere vuurwerk evenementen die zijn bezocht en die gaan op youtube,ik vind t altijd wel wat hebben om dat later nog is terug te kijken.
Beeld en geluiden,dat brengt je zo weer terug in een soort deja vu,heerlijk :angel: 😎

Klein vuurwerk vind ik erg leuk om te filmen en op youtube te zetten. Al was dit vroeger meer.
Groot vuurwerk film ik niet, dan geniet ik zelf.

Ik film zelf helemaal niks. Gelukkig heb ik een maatje die er altijd de GoPro bij pakt en met liefde alles vastlegt.

Aangezien ik ook volgend jaar verder wil met youtube ga ik dit jaar nog meer filmen als afgelopen jaar.
De planning is ook volgend jaar iedere zaterdag een video en dan met meer cat 2.
En het cat 1 dan als afwisseling en tijdens de stille stille zomer periode
Het hele jaar bezig zijn met deze hobby is me prima bevallen 😏
Staan toffe cakes fontijnen en heerlijke compoundjes in de planning deze jaarwisseling .
Nu al zin in in in.

Ik film graag. Vind het heerlijk om de beelden nog eens terug te zien. Film al heel wat jaren, heb alleen helaas met de oude beelden nooit echt iets gedaan in de vorm van een compilatie o.i.d. op 2010/2011 na. Ben die beelden ook allemaal kwijt, omdat de externe harde schijf waar ze op stonden er mee nokte. Maak nu al een aantal jaar steevast een compilatie en upload alle straatvideo's ook los. Voor mij is dit echt een toevoeging aan mijn hobby. Overigens geniet ik nog net zo hard van mijn vuurwerk. Sta eigenlijk voornamelijk langs mijn camera heen te kijken.

Ik heb altijd de goede bedoeling om te filmen. Op het moment zelf merk ik altijd dat ik veel meer geniet als ik niet met die camera in de hand sta. Maar ook dit jaar wil ik toch eigenlijk echt wel filmen. Ik mis gewoon het kunnen terug kijken.

Ik heb altijd de goede bedoeling om te filmen. Op het moment zelf merk ik altijd dat ik veel meer geniet als ik niet met die camera in de hand sta. Maar ook dit jaar wil ik toch eigenlijk echt wel filmen. Ik mis gewoon het kunnen terug kijken.
Dit heb ik ook inderdaad. Het moment gaat snel voorbij en ik wil het daarna best graag terug kijken. Vind het ook zonde om met een camera in mijn hand te lopen en vrienden zie ik het ook niet snel doen.

Tegen de tijd dat ik die 50 meter heb afgelegd is die box klaar 😂
Dan zou je dar ofwel een schietkistje voor kunnen gebruiken.
Ofwel een stuk lont ,om eraan te freubelen,zodat je meer tijd hebt om afstand te nemen.
*owjah das waar beide zitten in een gevaarlijk gebied dat grijs/donkergrijs of zwart kan zijn,ik heb niks gezegd* 🤐

Dit heb ik ook inderdaad. Het moment gaat snel voorbij en ik wil het daarna best graag terug kijken. Vind het ook zonde om met een camera in mijn hand te lopen en vrienden zie ik het ook niet snel doen.
Word het ook voor jouw tijd om met een statief te gaan werken ,en op afstand lijkt me,dan heb je je handen vrij ;)

Ik probeer altijd wel te filmen maar je kent t wel..je bent druk etc en dan opeens vergeet je te filmen of degene aan wie je gevraagd hebt om te filmen draait met de camera/telefoon tijdens t filmen en dan is de film weer helemaal ruk.
Is ook voorgekomen dat ik vergeten was op opnemen te drukken of dat ie op foto modus stond..:bonk:

Ik probeer ook wel wat te filmen, maar in the heat of the moment komt er vaak toch bitter weinig van terecht. We gaan het gewoon weer proberen dit jaar

Back
Bovenaan