Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Film zelf zo goed als niets, te druk voor. Zou wel eens iemand in willen huren die om 00:00 alles goed op film vastlegt en liefst vanaf een afstandje. Er onderstaan is vet, maar vanaf een afstandje komt het veel beter over.
Dit zeker, die knallen boven je hoofd en de bursts hoor je dan echt lekkerLiever onder en iemand die het vanaf 50 meter filmt
Bij I-shape sta ik er het liefste onder voor de beste beleving. Bij andere shapes is een afstandje mooier omdat je de dan de shapes veel beter ziet. 50m hoeft dan weer niet, 15 a 20m is voldoende.Ja dan komt bij mij de volgende vraag op, staan jullie er liever onder, of 50 meter verderop
Tegen de tijd dat ik die 50 meter heb afgelegd is die box klaarLiever onder en iemand die het vanaf 50 meter filmt
Triple compound jonguh!Tegen de tijd dat ik die 50 meter heb afgelegd is die box klaar
Dit heb ik ook inderdaad. Het moment gaat snel voorbij en ik wil het daarna best graag terug kijken. Vind het ook zonde om met een camera in mijn hand te lopen en vrienden zie ik het ook niet snel doen.Ik heb altijd de goede bedoeling om te filmen. Op het moment zelf merk ik altijd dat ik veel meer geniet als ik niet met die camera in de hand sta. Maar ook dit jaar wil ik toch eigenlijk echt wel filmen. Ik mis gewoon het kunnen terug kijken.
Dan zou je dar ofwel een schietkistje voor kunnen gebruiken.Tegen de tijd dat ik die 50 meter heb afgelegd is die box klaar
Word het ook voor jouw tijd om met een statief te gaan werken ,en op afstand lijkt me,dan heb je je handen vrijDit heb ik ook inderdaad. Het moment gaat snel voorbij en ik wil het daarna best graag terug kijken. Vind het ook zonde om met een camera in mijn hand te lopen en vrienden zie ik het ook niet snel doen.
ik sta dan meestal 2 wijken verderop hahah nee ik sta er liever onder en diegene die het soms filmt 25 meter verderopJa dan komt bij mij de volgende vraag op, staan jullie er liever onder, of 50 meter verderop