Bang 2 Bang [Uitloop]

Gerwin

VWC lid
Artikelnummer: 776
Artikelnaam: Bang 2 Bang
Bruto Gewicht: 833 Gram
Netto Kruitgewicht: 83,3 Gram
Aantal Schoten: 16sh
Effectomschrijving: 12 Harde knallen met sterren
Verpakkingseenheid: 12/1
Richtprijs: 12.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze dus tijdens een demo live gezien, het knalt opzich lekker hoor maar voor de prijs van 12.95 vind ik hem toch wat duur voor wat je krijgt.

Het is dus een cake die bestaat uit de inhoud van 16x de thunderking single shot van pyropower.

Wel geinig potje, maar 12,95 is i.d.d. te duur :mad:
Kun je beter een doosje Thunderkings & Skythunders kopen voor dat geld, heb je veel meer plezier van.........

Ik vind dat zo'n potjes toch altijd hun eigen waarde hebben. Vind ze dus niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld losse thunderkings. Probeer ze maar eens zo correct door te lonten, en ik vind het toch wel leuker om zo naar een cake te kijken.:)
Bovendien is 13 euro voor een 16 shots pot niet eens zo duur, dus ik noem het geen afrader.:wink:
:bye:

Dertien euro is echt zo'n Nederlandse prijs, te veel dus. Ik vergelijk 'm even met de 'Lucifer' (16schots knalblokje) van Original, ik dacht 8 euro... De gewone man heeft die 13 euro er in NL graag voor over denk ik, ik sla effe over. :bye:

Vorig jaar had ik de knalpot van Ferro, 12schoten 10 euro ongeveer, spijt dat ik het gekocht had. Na 4 schoten had ik wel gezien, terwijl ieder los mortiertje dat je afsteekt wel wat apparts is.
12 losse mortiertjes zijn toch leuker dan zo'n knalpotje, vind ik..

invader we hebben het niet over een pot man... dan denk ik aan fatsoenlijke effecten in de lucht en niet aan een uit de kluiten gewasse thunderking, je betaalt er ook nog eens 12 euro voor. Het doorlont knutselwerkje is dan nog leuker.

Helemaal mee eens. Voor die prijs koop je ongeveer 4x Thunderking, dat zijn 24 stuks. Het dubbele aantal schoten van dit product. Dat lijkt me toch wat spectaculairder dan 12 schoten.

Helemaal mee eens. Voor die prijs koop je ongeveer 4x Thunderking, dat zijn 24 stuks. Het dubbele aantal schoten van dit product. Dat lijkt me toch wat spectaculairder dan 12 schoten.

Jullie hebben daar idd gelijk in maar er zijn ook heel veel mensen die dat niet kunnen of dit veel fijner vinden niet iedereen kan doorlonten.
Maar ik zou idd hetzelfde doen als jullie zeggen gewoon losse thunderkings kopen en dan doorlonten ofzo.

leuk ding,goed verloop in de cake,zoals aan gegeven kun je dit ook zelf samen stellen met thunderkings en wat lont,maar zo perfect krijg je hem zelf bijna niet hoor om er een bepaald tempo in te krijgen.
als je die dingen tegen elkaar opweegd,vind ik de prijs redelijk

IS een mooie pot is zeker wel wat aan de dure kant dat is wel minder . De knal daar in tegen is niet mis . Volgend jaar even wat goed koper maken en dan staat hij bij in de collectie :p

Zou iemand een foto kunnen maken van de bovenkant van het potje? Ik ben wel benieuwd naar de diameter. met een meetlat.:wink:

Bedankt jongens, ik was wel benieuwd hoe groot hij zou zijn in vergelijking met de thunderkings. Maar nu weet ik het.:bye:

dan kan je net zo goed voor een tientje een multi shock kopen 25 shots en nog een boeket ook
:bye::bye:

Tuurlijk niet, dit potje heeft kei harde knallen en willen mensen vaak voor s'middags gebruiken. De multishock is een mooie potje, maar de knallen gaan nooit zo hard als deze.

Dertien euro is echt zo'n Nederlandse prijs, te veel dus. Ik vergelijk 'm even met de 'Lucifer' (16schots knalblokje) van Original, ik dacht 8 euro... De gewone man heeft die 13 euro er in NL graag voor over denk ik, ik sla effe over. :bye:

Die losse thunderkings van pyro power knallen harder dan bijvoorbeeld de thundering heaven, de lucifer dus dan zou de bang 2 bang ook wel harder knallen. Ik stond echt versteld toen ik een pakje TK gehaald had. Knalt net zo hard als knalpatronen en dat kon ik goed horen want hier word regelmatig met aba knalpatronen geschoten.

Back
Bovenaan