Azalea

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1440
Artikelnaam: Azalea
Bruto Gewicht: 900 gram
Netto Kruitgewicht: 126 gram
Aantal Schoten: 9
Effectomschrijving: A: red star white strobe w/red tail B:purple star green strobe w/green tail C:blue star white strobe w/blue tail
Richtprijs: €6,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

azaleagroot.jpg

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er nog meer producten? Ik dacht dat alles al bekend was! Geweldig, ga gelijk filmpjes kijken. De prijs klinkt alvast super :)

Edit: Ik sta echt versteld dat zoiets uit zo'n goedkoop potje kan komen. Lekkere bursts trouwens :D

Advies Prijs € 6,95 ???? dat kan niet . :shocked:
is het niet 69.95 ??? :p

wat een bak man zulke grote efeckt voor maar heeeeel weinig :devil:

gewoon superrrrrr :droolthum

Laatst bewerkt door een moderator:
voor de prijs van 6,95 vindt je echt niet zo gauw toppertje als deze in nederland!! heeft vrij grote boeketten en een goede knal!

voor de prijs van 6,95 vindt je echt niet zo gauw toppertje als deze in nederland!! heeft vrij grote boeketten en een goede knal!

Helemaal mee eens en ik vind het echt een goede zaak dat RF ook aan de mensen denkt met een iets kleiner budget en dat ze voor weinig geld een cake kunnen aanschaffen die er bijna niet voor onder doen dan een 500 grammer, verhoudings gewijs dan.
Hiermee sta je echt niet voor gek in de straat op oudjaarsnacht :)

Deze cake is nergens meer te krijgen. Is deze zoals Slauger hierboven suggereerde afgekeurd en daarom niet meer verkrijgbaar? Filmpjes zien er erg goed uit!

Kees heeft er inderdaad genoeg ik neem er dit jaar ook maar is eentje mee om te proberen en misschien volgend jaar doorlont project als die bevalt.

Zat ff te tellen 14 Gram per schot dat is maar 1 gram minder dan de max is zeker niet slecht normaal tellen ze dan gewoon 9x1 is 9 euro Dus erg netjes die 6.95-

Back
Bovenaan