Avp

Overheid staat vuurwerk in woonwijken toe ondanks felle kritiek.

Kamerleden, burgemeesters en de brandweer zijn woedend over het besluit van staatssecretaris Chris Jansen om vuurwerkopslagplekken in woonwijken open te houden. "Risico is te groot."Wat denk jij hierover en is dit echt wel zo gevaarlijk? 😏

Ik ga toch live met AVP bij de dealerdemo van Vuurwerkexpert en Magnum. Dacht eerder nog om het niet te doen maar waarom ook niet haha. Ben ook bij het besloten deel dus zal daar ook even proberen live te gaan en natuurlijk neem ik alles op zodat er later een 4K montage jullie kant op komt...

Check de stream morgenavond (vrijdag 11 oktober 2024) vanuit Dronten vanaf omstreeks 20:15/20:25u via het AVP YouTube kanaal!
:thumbsup:

Ja ja ja.. ik weet het.. de livestream liep helaas niet helemaal lekker.. stond beetje te hakkelen en de verbinding was ook niet optimaal daar. Bij een check na de demo bleek de stream toch op 1080P te staan, terwijl ik hem op 720p had ingesteld.. Maargoed, volgende keer beter!

Ondanks dat heb ik natuurlijk ook weer opnames gemaakt. Het is uiteindelijk weer nachtwerk geworden maar hierbij de samenvatting van de avond + toespraak Marcel + de demo in z'n geheel! 😎

Ik ga nu maar eens m'n bedje opzoeken maar geniet ervan!

Laatst bewerkt:
En we waren er natuurlijk weer bij vanavond in Vianen bij afsluitende vuurwerkshow ter gelegenheid van de jaarlijkse Paardenmarkt. Amper een uur geleden geschoten maar hij staat online! (is dan ook thuiswedstijd voor mij) 🤣 😋

Geniet van de show!

Hier ook nog wat beeld van de finale van de Broekhoff & Magnum demo afgelopen vrijdag 11 oktober vanaf mijn kant! Stond helemaal vooraan bij het lintje en eigenlijk VEEL te dichtbij, was zo aan het kijken dat ik op het einde gewoon niet snel genoeg omhoog ga... 🤣 Maargoed, was een prima afsluiter!

Was vanavond (onverwachts) live weer met een stream. Voor wie terug wil kijken, dat kan!
Zaterdag 9 november (vandaag feitelijk) ben ik er ook weer en die was wel aangekondigd! 😁

Check hem nu hier:

Voor wie zaterdag gaat kijken, tot dan!

In 2011 reisden we af naar dé vuurwerk hoofdstad van de wereld.. Liuyang in China! Hier bezochten we vele vuurwerkmakers, fabrieken en stookten we zelf ook om te testen voor de inkoop/verkoop van vuurwerk in Nederland. Dit is een re-upload omdat we merkten dat niet iedereen deze mooie trip heeft gezien en we 2 jaar geleden ook een stuk minder abonnees hadden dan nu... 😁 Deel 2, volgende week zaterdag het volgende deel.

Vuurwerk afsteken in China! (deel 2)​

Was gisteren weer live met een nieuwe AVP show! Na 18 minuten drukte ik helaas op een verkeerd knopje waardoor de stream na ruim 18 minuten ermee stopte... 🤣

1e deel:

Gelukkig was ik snel terug, maar moest wel een nieuwe stream aanmaken waardoor de oude link niet meer werkte.

Hier zie je deel 2! 😁

Voor liefhebbers van het oude vuurwerk, volgende week vrijdag 15 november schuiven Roel & Nick van het Vuurwerkmuseum weer aan in de AVP studio, dus mis het niet en zet het in je agenda!

Feest bij AVP! 🥳

Vanmiddag rond 17:15u hebben we de 3000 abonnees op ons YouTube kanaal mogen aantikken! Een super mooi getal en we zien echt aardig wat groei dit jaar met het aantal leden. Helaas is bijna 60% van de bezoekers nog niet geabonneerd dus het kan ook nog mooier en beter...

Groet,
Arjan

Feest bij AVP! 🥳

Vanmiddag rond 17:15u hebben we de 3000 abonnees op ons YouTube kanaal mogen aantikken! Een super mooi getal en we zien echt aardig wat groei dit jaar met het aantal leden. Helaas is bijna 60% van de bezoekers nog niet geabonneerd dus het kan ook nog mooier en beter...

Groet,
Arjan
Gefeliciteerd Arjan, op naar de 4000!

Back
Bovenaan