[Ass.] ToverFontein Assortiment

Artikelnummer: 203
Artikelnaam: ToverFontein Assortiment
Bruto Gewicht: -
Netto Kruitgewicht: - gram
Aantal Schoten: -
Caliber: - mm
Effectomschrijving: Assortiment met vier fonteinen. Goud, zilver en diverse bonte kleuren.
Tijdsduur: - sec.
Stijghoogte: -
Richtprijs: € 1,95

Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl

prod-nl-203-510x652.png

Met vriendelijke groet,
Vulcan Europe

Same here, zaten in het eerste vuurwerkpakketje dat ik een jaar of 12/13 terug van mn ouders kreeg. Goeie herinneringen :)

Zit er ook aan te twijfelen om een kleine bestelling te plaatsen bij een Vulcan dealer. Wil deze er dan ook bij doen met een slof Astronauten. Alleen de kwaliteit is om te huilen als ik de films hier zie. Dan maar voor de labels aanschaffen.

Uiteindelijk toch maar tweemaal besteld. Kon het niet laten. Ben benieuwd of het wat is, afgaande op de films kan ik ze beter in een vitrine stoppen.

Hele leuke herinneringen aan deze fonteinen, is een van de eerste stukken vuurwerk die ik 20 jaar geleden mee begon, waren ineens niet meer te verkrijgen, leuk om te zien dat ze weer tekoop zijn.

Super, ken ook nog de mini toverfontein dacht van bkv vroeger. Ongeveer 2,5 cm hoog. Koste een schamele 25 gulden cent en met grijs lont :handsup: in de jaren 80 en 70...

Schuurmans had ze al rond 2007 in het assortiment zitten.
Vandaag de dag zijn het nog steeds leuke fonteintjes, ook de labels vind ik ouderwets leuk.

Kreeg vroeger 10 gulden mee op Oudjaardag (meestal was mijn eigen vuurwerk bijna op), en dan mocht van mijn vader voor dat bedrag Romeinse Kaarsen kopen en Toverfonteinen. Dit is zo'n mooi stukje klassiek vuurwerk. Fijne herinneringen aan... weemoed (;

Back
Bovenaan