[Ass.] Mixed City Trip

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5415
Artikelnaam: Mixed City Trip
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 2284,2 gram
Aantal schoten: 180 schoten
Effectomschrijving: Set van 5 x 36 shots cakes!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/5
Adviesprijs: € 179,99
Winkelprijs: € 159,00

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

5415-Mixed-City-Trip-Manga-Fireworks-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Vlakbij Utrecht zijn deze voor 125€ te vinden met ook nog een gratis cake van 19.99€ erbij. Niet slecht voor een omlabeling.

Is dit een omlabeling van de Final City Trip? Als ik de filmpjes met elkaar vergelijken heeft het er wel alle schijn van.

Maar kruit inhoud komt niet 100% overeen

Ik ben ook heel benieuwd of dit nu een omlabeling is. Op de demo was de city trip erg goed, en als dit een omlabeling is zou ik hem zeker kopen.
kruit hoeveelheid is 2 gram verschil maar, toch?

Ik ben ook heel benieuwd of dit nu een omlabeling is. Op de demo was de city trip erg goed, en als dit een omlabeling is zou ik hem zeker kopen.
Dit is de omlabeling van de Final City Trip. Heb ik onlangs nog bevestigd gekregen door een winkelier

Ja, dit is een omlabeling van de final city trip.

Misschien, na het lezen van bovenstaande, eerst het draadje over de Final City Trip even doorlezen?

Dit jaar de dierencakes laten liggen en voor dit assortiment gekozen. Was erg onder de indruk, zou ze zo weer kopen, burst en uitwerkingen zeer goed. Plus zeer goede kwaliteit prijs verhouding in een aanbiedingsactie!

Dit was echt een geweldige set! Als ik hem weer voor een goede prijs mee kan pakken komt hij er volgend jaar zeker weer. Goede burst en een super lekker tempo.

Back
Bovenaan