Asian Thunder Cake | 6 shots

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1510
Artikelnaam: Asian Thunder Cake | 6 shots
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Kartoneenheid: 60/1
Richtprijs:
Adviesprijs 2023: € 49,99

Screenshot_6.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig ding. De intentie ligt er met het singleshot verbod natuurlijk dik bovenop...

Zo dan, je mag dit filmpje wel in slomo kijken zeg, minder dan 1 seconde....maar wel mooie kleuren..

Ik vind het niet veel soeps schreef ik ruim 2 jaar geleden. Maar ik neem mijn woorden terug. Dit zijn prima cakejes met een leuk boeketje.

Laatst bewerkt:
Benieuwd of deze cakejes echt at-once gaan. Want dan is het wel leuk spul in projectjes, om mee te steppen, of om de avond mee door te komen!

Tsja ik weet ook niet goed wat ik nou van dit artikel moet vinden.
Ik hoop niet dat de jeugd vol aan de haal gaat met deze potjes als vervangers van thunderkings.
In mijn omgeving werden thunderkings vaak aangestoken op een andere manier dan aangegeven op de gebruiksaanwijzing.

Daarnaast is het een dilemma want kwaliteit mag een prijs hebben maar 2,50 per stuk zal waanzin zijn.
Voorzie dan ook dat het snel een stuntitem zal worden om het aan de man te brengen en in kwaliteit zal afnemen.

Deze waren onwijs goed. Knalden echt goed hard, ook daadwerkelijk all at once & vielen niet om! Ik had alleen eentje waarvan de bodem ontplofte maar kon ook aan de ondergrond liggen. Top product!

(Ik zal een filmpje posten als ik het niet vergeet :P)

Knalden echt goed hard, ook daadwerkelijk all at once & vielen niet om!

Helemaal mee eens, al stuiteren ze soms wel een beetje.
Ik had er zelfs 1 exemplaar bij dat door het stuiteren in een perfecte W-shape (2 schoten links, 2 midden en 2 rechts) schoot!! Haha! :handsup: :D

Eddy.

Back
Bovenaan