Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Elders op dit forum is o.a. door mezelf al gevraagd en gezocht op internet,naar een dergelijke lijst voor afkeur F2,maar bij ILT en consorten is die niet vindbaar.
Dus of men maakt die niet meer openbaar of die word pas openbaar als je er voor dit jaar niks meer aan hebt.
Laatste lijst die ikzelf zag,was van 2021 meen ik,daarna geen exemplaar meer gevonden voor de opvolgende jaren🤔

Elders op dit forum is o.a. door mezelf al gevraagd en gezocht op internet,naar een dergelijke lijst voor afkeur F2,maar bij ILT en consorten is die niet vindbaar.
Dus of men maakt die niet meer openbaar of die word pas openbaar als je er voor dit jaar niks meer aan hebt.
Laatste lijst die ikzelf zag,was van 2021 meen ik,daarna geen exemplaar meer gevonden voor de opvolgende jaren🤔
Meen ergens de afkeur van magnum/broekhoff van vorig jaar ergens te hebben gelezen afgelopen zomer?

Dan kom ik uit op dit lijstje met dingen die er nu niet zullen komen:
lijst
Pas op: dit betekent niet dat deze artikelen niet zullen komen. Dat is alleen het geval als de complete voorraad van een artikel, en dus alle batches, zijn afgekeurd. Maar bij de meeste artikelen is dat niet het geval.

Zorg er dus a.u.b. voor dat je de berichtgeving vanuit de Importeurs volgt en niet zelf dit soort woorden gebruikt. Ook al bedoel je het goed. Want nu wek je namelijk de suggestie dat de artikelen op die lijst niet zullen komen terwijl de meeste er wel gewoon zullen zijn. Mogelijk gevolg: wederom paniek om niks!

Pas op: dit betekent niet dat deze artikelen niet zullen komen. Dat is alleen het geval als de complete voorraad van een artikel, en dus alle batches, zijn afgekeurd. Maar bij de meeste artikelen is dat niet het geval.

Zorg er dus a.u.b. voor dat je de berichtgeving vanuit de Importeurs volgt en niet zelf dit soort woorden gebruikt. Ook al bedoel je het goed. Want nu wek je namelijk de suggestie dat de artikelen op die lijst niet zullen komen terwijl de meeste er wel gewoon zullen zijn. Mogelijk gevolg: wederom paniek om niks!
Dan is die site dus feitelijk ook voor nop.
Want men wekt er wel de suggestie dat het getoonde spul afkeur is,wat dus zoals je zegt,enkel kan, als ALLES van dat bepaalde artikel word afgekeurd ,wat dus amper voorkomt.

Open daar eens een topic over. Dat zou ik graag eens willen lezen.

Hoeveel paniekerige annuleringen heb je vandaag binnen gehad vd cairo wegens 1 filmpje?
Kan mij voorstellen dat je dat interessant vindt middels zo'n topic, maar we hebben te maken met Privacy-wetgeving. Dus we kunnen niet zomaar alles delen. Daarnaast kost het al veel tijd en energie om al die mails, PM's en telefoontjes te beantwoorden die we dagelijks krijgen over van alles en nog wat. Als we dat hier dan ook nog eens gaan delen dan kost dat nog eens extra veel tijd. Misschien iets voor in het voorjaar als we het een stuk rustiger hebben.

Over de Caïro als jouw voorbeeld: je ziet hier al hoeveel mensen reageren na 1 filmpje. En dat zijn de mensen die hier op het Forum ook echt actief zijn, terwijl een veelvoud hier alleen maar mee kijkt. Vooral die laatste groep is er vaak als de kippen bij om zich dan bij ons te melden met vragen/opmerkingen over een artikel onder het mom "Ik zag op het Forum...". Afhankelijk van de populariteit van een artikel gebeurt dat soms al binnen 5min. nadat iemand iets gepost heeft. En we hebben situaties meegemaakt dat tientallen mensen via Mail, PM en/of telefoon contact opnemen door een voor het oog simpel bericht, maar dat dus tot behoorlijk wat stress, onrust en paniek leidde.

Overigens hoort communicatie er natuurlijk gewoon bij als je een winkel hebt. Dus begrijp me niet verkeerd: we beantwoorden alle vragen graag. Maar voorkomen is beter dan genezen...

Back
Bovenaan