Arnouds Filmtopic

Hallo pyro's,

Afgelopen oud en nieuw ook maar eens besloten om wat filmen. Dit is goed bevallen en daarom heb ik ff een kanaaltje aangemaakt: [video]https://www.youtube.com/channel/UCqCZ7_PcNbGyaYHUvjOEgxw[/video]
Aankomend jaar ben ik zeker van plan nog meer te filmen zoals shows etc.

We beginnen met 2 grote toppers van O&N 2019/2020:

Vuurwerktotaal 1.2" Spinnerz 2 Colorz

Rubro Immortal Gold

Erg mooie blokken maar ook erg mooi geflimd. De sfeer van vorige week komt zowaar weer terug bij mij. Groeten Arnout (met een T ;)

Lekkker man die Immortal Gold, goud blijft geweldig hangen.

Spinnerz had ik ook, 1 van de hoogtepunten voor mij.

Mooi, weer een freak met een eigen topic. Eerste 2 films zijn direct 2 top product. Je hebt ze mooi op beeld vastgelegd hoor, top. Benieuwd wat je nog meer voor ons hebt.

Bedankt voor de positieve reacties. Hierbij gelijk 2 nieuwe productvideo's. Twee topproducten van Wolff Vuurwerk.

Crank: Een hele gave rustige en sierlijke cake met mooie rode rails met crackling. Echt een aaanrader voor in de vooravond.

Return of the Phoenix: Voor mij één van de beste fluitbakken van Nederland. Heerlijke rauwe fluiters schieten in een lekker tempo de lucht in.

Tijd voor een nieuwe productvideo. De 0.4" Celebration Cracker van Zena België. Deze 1280 shots flashmat knalt behoorlijk hard en heeft een goed tempo. Leuke mat om in een kortingsactie mee te pakken.

Laatst bewerkt:
En weer een nieuwe productvideo. Deze keer de Commando van Vuurwerktotaal. Deze 30mm cake uit de Barely Legal lijn bevat 500 gram kruit en heeft 25 schoten. Ik vond hem zelf niet heel bijzonder, maar wel gewoon goed. Mooie grote mines dat wel.

Laatst bewerkt:
Ik vind de boeketten op je film toch wel goed overkomen. Spreiding lijkt erg groot.

Thanks voor het delen.

Mooie films zeg! De Immortal Gold ziet er heerlijk uit zeg in jouw video, precies hoe ik hem heb ervaren in de straat dit jaar.

Weer tijd voor een filmpje!
Dit keer de bekende Titanium Salute van het Poolse Piromax. Blijft een dikke knalcake. 20mm, 25 shots en een kruitgewicht van 175 gram.

Maar weer eens een update met 2 product video's. De rest zal later dit jaar een keer volgen.

Rubro Transbomber. Deze klassieker werd natuurlijk in enorme aantallen verkocht bij een bekende winkel in België, en ook ik heb 'm niet laten staan. :wink: Na al die jaren nog nooit geschoten en hij viel zeker niet tegen. Wat een lekkere cracklingbak met een finale die gegarandeerd een juichende straat oplevert.

Beijing Celebration Crackers Salon Roger. Een heerlijke mat die het erg goed doet zo tussen de huizen. Helaas geen eindbom, maar dat is natuurlijk verleden tijd in België. Denk wel één van de beste rollen die verkrijgbaar is bij de zuiderburen, als hij weer op voorraad is en niet wordt gedowngraded.

Laatst bewerkt:
Pyro Specials Poker
Een leuke, gevarieerde bak van Pyro Specials. Ook een duidelijk verschil hoorbaar met die salute salvo op het einde. Deze box als vervanger meegekregen want de Sacramentum 2000-b van Argento was niet leverbaar. Hierbij mijn straatfilmpje van afgelopen oud en nieuw.

Back
Bovenaan