Arnhem 30-04-2011

Koninginnedag blijft een van de mooiste dagen van het jaar: zon, oranje en maximaal feest vieren. Vanaf dit jaar is Arnhem de stad met het grootste outdoor hardstyle evenement op Koninginnedag: Beat the Bridge! Met een locatie onder de John Frostbrug die plaats biedt aan 5.000 bezoekers, staat er van 12:00 – 0:00 een peloton aan artiesten klaar die vastberaden zijn om de verjaardag van onze vorstin knallend te vieren. Met namen als Pavo, Luna, Headhunterz, Ran-D, Second Identity (live), Adaro, A-lusion en Scope DJ staat Beat the Bridge voor kwaliteit en een ongekend hardstyle gevoel!

Line up
- Headhunterz
- Luna
- Pavo
- Live: Second Identity
- A-lusion
- Scope DJ
- Ran-D
- Adaro
- Devon K.
- 2-Sidez
- Redixx
- DJ Fanatic
- Global Soundz

Hosted by MC Rems

Er zijn op Koninginnedag geen geluidslimieten in Arnhem (!) en om 22:00 is er een groots vuurwerk voor onze vorstin, direct aan de voorzijde van Beat the Bridge. Voor wie er dan nog geen genoeg van kan krijgen, zal Pavo deze editie van Beat the Bridge op gepaste wijze afsluiten met een paar stevige plaatjes.

Tickets
De eerste 1.750 early birds zijn inmiddels uitverkocht. Normale tickets kosten € 7 in de voorverkoop en zijn verkrijgbaar bij alle Free Record Shop filialen en op www.beatthebridge.nl. De kaartverkoop gaat erg hard, wees op tijd met het kopen van je tickets om teleurstellingen te voorkomen!

Kluisjes
Op Beat the Bridge is het mogelijk om een kluisje te huren. Deze kunnen gebruikt worden voor jassen, tassen etc. Wel zo makkelijk als je een hele dag op stap bent.

Pinnen
Op Beat the Bridge is het mogelijk om je munten bij de kassa te pinnen.

Bandjes
In en uit lopen van het terrein is geen probleem. Iedere bezoeker krijgt een bandje bij het betreden van Beat the Bridge.

This is your call for duty, be a hero and Beat the Bridge!

partyflock.nl

ik ga de 30e naar (ook) beat the bridge dus die show maak ik ook mee :)

vorig jaar ook in arnhem geweest toen zag de show er "dik" uit

Foto's opbouw Arnhem Koninginnedag 2011

Foto's opbouw Arnhem Koninginnedag 2011

5672311253_177f8e27e0_z.jpg

5672328265_3b11e77724_z.jpg

5672892602_12a56181e4_z.jpg

5672326041_0ba67afb5f_z.jpg

5672880002_29ebdfc4e4_z.jpg

5672317825_2c57104851_z.jpg

5672323319_2fff5b6b53_z.jpg

5672886356_c818e02627_z.jpg

5672891656_8944a87acd_z.jpg

5672877396_d3c9997a43_z.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb nu extra foto's toegevoegd van de opbouw. Hopen dat het later vanavond iets minder hard waait. Kijken of we weer wat mooie beelden kunnen maken!!

Het gros zit rond de 3" aldus de opbouwers maar er lagen inderdaad ook grotere buizen, dat heb je goed gezien hardcore, en die gaan ze ook gebruiken! :wink:

Matige show.. De V shape is leuk maar de hele show per 2 bommen zo schieten gaat vervelen! Helemaal als de kwaliteit matig is! Het is veel zeggend dat de paar waaier blokjes het meest gewaardeerd werden door het publiek! Het enige positieve waren de shells met reports en de finale met goud groen en knal! Maar voor de rest was het een slechte show! Arnhem en zijn toeschouwers verdiend beter! Gr. Sven

Hierbij mijn samengesteld filmpje van de vuurwerkshow op Koninginnedag 2011 aan de Rijnkade in Arnhem, ook geschoten vanaf de dijk Arnhem-Zuid. De techniek liet mij die avond enigszins in de steek en dus moest ik het doen met meerdere fragmenten van verschillende camera's waar ik snel tussen ben gaan switchen. Ondanks dat en de onscherpe beelden in het begin van het filmpje, is het toch nog aardig gelukt dacht ik zo...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Bekijk onze film hier

Was een slechte show helaas maar weer.

wat maakt dit voor jou een slechte show eigenlijk? Ik heb net het filmpje bekeken, maar op zich vond ik het geen slechte show hoor, ook geen hele goed ofzo hoor, begrijp me niet verkeerd maar om deze show nou slecht te noemen..? Daarom zou een kleine onderbouwing niet verkeerd zijn :D
Ik zag best leuke beelden in de lucht, leuke effecten af en toe en een aardige opbouw van de show...toch mis ik wel wat :wink:

Back
Bovenaan