Arnhem: 21-12-2011

stefantvs

VWC lid
Datum: 21 december 2011
Plaats: Arnhem
Tijd: tussen 20.00 uur en 21.00 uur.
Provincie: Gelderland
Opdrachtgever:
Wie: Azuma
Wat: consumentenvuurwerk
Waar: Gelredome te Arnhem
Waarom: demo consumentenvuurwerk
Collectie:

Dit gaat dan waarschijnlijk over de demo van Mantel Tweewielers. fijn om te horen dat hun ook weer een demo dit jaar houden bij het gelredome. als ik het me nog goed herinner was Azuma daar vorig jaar ook van de partij en dat was een erg mooie demo.

EDIT: ik heb het even opgezocht en vorig jaar werd de demo op 17-12-10 inderdaad geschoten door Azuma. dus het belooft dit jaar ook weer een mooie demo te worden!

Hier ben ik zeker ook weer bij, zoals de afgelopen 6 jaar ofzo. De vernieuwde website van Mantel Vuurwerk gaat trouwens rond 01-12 a.s. live!

Mooimooi, wellicht dat ik ook ef kom kijken. Maar ben meer benieuwd naar de collectie en prijzen van Mantel dit jaar. Kom er al 2 jaar voor zowel fietsbenodigdheden als vuurwerk. Gewoon elke keer netjes voor elkaar!

Dat wijst zich vanzelf het is namelijk op het parkeerterrein waar de demo geschoten wordt. Als het net als vorig jaar is zou je zelfs in je auto kunnen blijven zitten om het vuurwerk te kunnen zien (daar had mijn moeder de voorkeur voor:)). maar als je gewoon naar het Gelredome rijdt dan staan er vast wel bordjes naar achter toe waar de demo plaats vind.

de site is inderdaad weer online. maar ik vind dat er nog opvallend weinig opstaat. ligt dit aan mij of heeft mantel hun collectie verkleind dit jaar of wordt er in de loop van de weken nog meer opgezet? hoor het graag.

geen marijn meer inderdaad. alleen wolff, en vrijwel geen nieuwe producten voor zover gemerkt. ik kan anders de bestellijst nog wel even posten in het omgeving arnhem topic.

EDIT: toch niet:p weet niet waarom maar dat uploaden werkt voor geen meter, dus als iemand het echt wilt hebben: stuur een pm of als je in de regio arnhem woont, wacht tot de folder op de mat ligt, dat zou dit weekend het geval moeten zijn.

Laatst bewerkt:
geen marijn meer inderdaad. alleen wolff, en vrijwel geen nieuwe producten voor zover gemerkt. ik kan anders de bestellijst nog wel even posten in het omgeving arnhem topic.

Klopt, zie wat nieuwe Wolff zoals de Mayday en de The Cube. Ook de Sun Warriors zijn verdwenen :cry:

Ja dat van de sun warriors viel mij ook al gelijk op. dat vind ik toch erg zonde voor zoeen mooi en goed product. en een echte plaatsvervanger is er zo ook niet. maar dat wordt dus iets anders zoeken voor overdag:cry:

Ja dat van de sun warriors viel mij ook al gelijk op. dat vind ik toch erg zonde voor zoeen mooi en goed product. en een echte plaatsvervanger is er zo ook niet. maar dat wordt dus iets anders zoeken voor overdag:cry:

Zijn toch zat pijlen met een gil gevolgd door een knal?

Wie weet kom ik even langs, ligt aan het weer en aan de drukte wat betreft schoolwerk.

Ik ben morgen ook op deze demo aanwezig om te filmen. Heb er weer zin in! Alleen heeft iemand al een schietlijst kunnnen vinden van de demo van Mantel ik ben namelijk benieuwd naar welke producten er geschoten gaan worden.

Vorig jaar werden die volgens mij ook pas daar uitgedeeld. En uiteraard ben ik er ook, ik heb al meerdere VWC'ers gesproken die ook komen dus wordt druk!

Net nog even voorbij gefietst (kom altijd vanuit me werk langs het gelredome) en ze waren volgens mij druk bezig met de laatste puntjes op de I zetten. Ik heb er zin in :D

Back
Bovenaan