Arnhem 19-05-2012

gizmo75

VWC lid
Arnhem * Kermis *
Datum: 19-05-2012
Plaats: Arnhem
Provincie: Gelderland
Tijd: Tussen 22.00 en 22.30 uur
Straat: Stadsblokken, naast John Frostbrug
Wie: Nog niet bekend (afgelopen jaren Katan)
Wat: Nog niet bekend (afgelopen jaren mix van prof en consu)
Waarom: Kermis

Vuurwerk op de kermis

Op 19 mei om ongeveer 22.00 uur zal de hemel in vuur en vlam staan als een meer dan fraai vuurwerk zal worden afgestoken. De nieuwste effecten, de mooiste kleuren en een grote diversiteit maken het vuurwerk tot een lust voor het oog. Kon ook genieten van de kermis en de schitterende vuurwerkshow en houdt deze avond vrij. U bent van harte welkom!!!

Bron: http://www.kermisarnhem.nl/

Normaal gesproken zou ik er zeker zijn, maar het valt dit jaar een week vroeger en dan ben ik op vakantie... :cry:

Hierbij nog wat beeldmateriaal en bijbehorend babbeltje van vorig jaar:

"Vuurwerkshow ter ere van de Kermis in Arnhem op zaterdag 28 mei 2011 aan de Rijnkade. De show werd geschoten door Katan Vuurwerk vanaf de Stadsblokken. Helaas was het nog niet volledig donker bij de start van de show. Daarnaast zijn de achtergrondgeluiden "hilarisch": gesprekken over maagpillen, diëten, een brommer die dwars door het publiek wil en spelende kinderen met een ijzeren paal. De volgende keer ga ik ergens anders staan! Dit filmpje is met een Nokia-telefoon gemaakt."

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Show is aan de agenda toegevoegd

Tja dat heb ik weken geleden ook al gedaan maar ik krijg dan de melding dat dit eerst goedgekeurd moet worden. Sindsdien moest dit kennelijk nog steeds gebeuren. Tnx dat jij dit nu gedaan hebt, kennelijk komen die van jou er wel direct in...

Het klopt,we kunnen een aantal meters naar beneden gaan verplaatsen.Dan staan we niet meer op de grond van phanos.
Het is blijkbaar een politiek spelletje waar derden weer de dupe van gaat worden.

Als je goed leest staat dat we naar beneden kunnen gaan :-)

Niets is nog zeker dus, word vanzelf bekend gemaakt.

De titel van het bewuste krantenartikel is "Ook vuurwerk Oranjefees naar ‘Groene Rivier'" en wekt de indruk dat dit al rond is maar als je het artikel verder inhoudelijk leest dan wordt er inderdaad een voorbehoud gemaakt.

Bron: http://www.gelderlander.nl/voorpagi...anjefees-naar-‘Groene-Rivier’.ece

Overigens kom ik daar ook dit nog tegen:

Ook Dancetour strijkt neer in uiterwaarden Arnhem

ARNHEM - Na Free Your Mind en het Koninginnedagvuurwerk in Arnhem, heeft ook Dancetour een nieuwe plek gevonden in de uiterwaarden bij Malburgen-West. Dat meldt een opgeluchte Dirk Malschaert van het gratis dancefestival.

Bron: http://www.gelderlander.nl/voorpagi...etour-strijkt-neer-in-uiterwaarden-Arnhem.ece

Inmiddels is dit evenement bevestigd:

Vuurwerk op de kermis

Op 19 mei om ongeveer 22.00 uur zal de hemel in vuur en vlam staan als een meer dan fraai vuurwerk zal worden afgestoken. De nieuwste effecten, de mooiste kleuren en een grote diversiteit maken het vuurwerk tot een lust voor het oog. Kon ook genieten van de kermis en de schitterende vuurwerkshow en houdt deze avond vrij. U bent van harte welkom!!!

Bron: http://www.kermisarnhem.nl

Ja ik en Jawe zijn samen naar deze show geweest.
Helaas begon de show al om 22:00 uur, ja toen het nog dik licht was.
Ik heb een aantal keren sarcastisch gezegd, he dat zijn de nieuwe daylight shells van Lesli.
Wacht dan even tot 22:30 uur.
Maar dat te vroeg schieten verhaal zal waarschijnlijk wel aan de kermis organisatie liggen.
Of aan de vergunning en de schiet tijd.
Show was verder iets meer dan bommetje bommetje, maar de lucht was niet constant vol.
Leuk om wat vuurwerk te zien, maar verders...

Ik heb foto's gemaakt, maar ik kan denk ik 80% weggooien, omdat ik mijn F waarde lager heb gezet.
En dat had dus hoger gemoeten...
Dus ik heb nu allemaal zwaar overbelichte foto's.

Toch wil ik Damianus bedanken dat ik zijn geheugenkaartje mocht lenen.
Damian Bedankt!

enige mooie was de finale mooi breedt/vol rest bommetje voor bommetje... waarom dan niet mooie goeie show in korte duur schieten inplaats zo lelijk uitgerekt met veel pauzes.. en waarom niet wachten tot wat donkerder is? was veel te licht..

heb gefilmt (Vanuit de hand, geen geweldige film) zal later vanavond of morgen film publiceren.

edit

bij nader inzien publiceer de video niet aangezien het geluid niet goed is (geen externe microfoon) en wil alleen goede video's online hebben

Laatst bewerkt:
Erg jammer dat het nog niet goed donker was, maar dat is altijd zo met de kermis in Arnhem; zal wel in opdracht zijn van de opdrachtgever/kermis!?

Wij stonden aan de malburgsekant.....met een lege/defecte accu voor de camera ....hmmmpffff
Maar daar beukte het er aardig op los. Die mines waren echt vet aan het begin.
Soms een kleine pauze, maar dan kwam het twinkle effect ook tot zijn recht.
Op zich leuk geschoten, maar de afstand is veel en veel te ver weg.
Misschien wel tè ver weg voor het budget? Je moet hier met deze afstand wel grote bommen/blokken schieten en dan ben je er zo door heen qua geld. Dus niet veel keus. Jammer hoor.

Maar deze gevonden op YT ( wel vanaf de Rijnkade, dus van héél ver weg )

http://youtu.be/KMWrNVb5Ozg

Back
Bovenaan