Angel Dust

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: EVO-12
Artikelnaam: Angel Dust
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 487,5 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Deze Angel Dust schiet 25 gigantische boeketten de lucht in met hele fijne goudglitter sporen met blauwe tips en bloedrode glitters
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 20-25 sec
Stijghoogte: 35-40 meter
Adviesprijs: € 49,99
Folderpijs: € 42,50
Onlineprijs € 34,50
Freakprijs: Vraag jouw lokale dealer

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

angel_dust_evo.jpg

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Quote van FB:

Op deze zondag gaan we dan ook voor een toepasselijk nieuwe item.
Of eigenlijk semi nieuw want deze cake habben we al wat jaren in één van onze boxen zitten.
Deze Angeldust schiet 25 gigantische boeketten de lucht in met heel fijne goud glitter sporen met blauwe tips en bloedrode gliters

Filmpje matcht ook, hoop dat de mine er ook in zit!

Quote van FB:

Op deze zondag gaan we dan ook voor een toepasselijk nieuwe item.
Of eigenlijk semi nieuw want deze cake habben we al wat jaren in één van onze boxen zitten.
Deze Angeldust schiet 25 gigantische boeketten de lucht in met heel fijne goud glitter sporen met blauwe tips en bloedrode gliters

Filmpje matcht ook, hoop dat de mine er ook in zit!

Na het lezen van de omschrijving dacht ik ook meteen aan cake 1 van de Spectacle Show 100 - Solar Storm. Zojuist is op de Facebookpagina van Evolution bevestigd dat het inderdaad om diezelfde cake gaat.

Ik vond juist het tweede deel van deze box beter dan het eerste deel :wink: haha
Ach ja, verschil in smaak moet er toch zijn he?

We wisten natuurlijk al dat dit de 1e cake uit de solar storm zal zijn, nu zo losse cake blijft gewoon erg mooi en gaat zeker op het lijstje

Prachtige cake en heeft in tegenstelling tot de Yellow River een wat hoger tempo. Dat rustige genieten van de Yellow River vond ik juist heerlijk, maar een sneller tempo vind ik ook wel wat hebben. Ik neem ze beide!

Helemaal mee eens MasterBsc. Vind dat tempo toch ook wel wat hebben zo. Ik ga nog wel even goed overwegen welke ik neem. Alleen heeft de Yellow River niet rood én blauw in 1 schot, terwijl deze juist om en om rood of blauw schiet?

Back
Bovenaan