Amsterdam Osdorp, Sloterplas - 29-04-2011

FireDragon

VWC lid
wanneer: 29 april 2011
provincie : Noord Holland
plaats : Amsterdam Osdorp, de Sloterplas
beste zichtlocatie: vanaf de kade Meer en Vaart
wie : Amstock Producties uit Almere
wat : niet bekend (voorgaande jaren altijd prof. zal nu ook wel zo zijn)
tijdstip: word nog bekend gemaakt (maar zal wss rond 21.45-22.15 uur liggen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik zo de geluiden voor en achter de schermen mag geloven is het kaliber en de opzet in Almere ongeveer gelijk aan deze show. In beide gevallen zal het dus de moeite waard moeten zijn. Kiezen is dan inderdaad een luxeprobleem.

Ik ben in elk geval weer rond 21:15 aanwezig. Ik kies wel een andere filmplek dan vorig jaar, want ik stond er te dicht bovenop, vond ik. Misschien toch weer eens een plekje in het park zoeken.

Cameo

Ik ken de feitelijke reden niet, maar het lijkt me een verstandige beslissing. Vorig jaar was eigenlijk helemaal niet grappig. De mannen zelf konden er al helemaal niet om lachen. Zoiets kan natuurlijk heel fout aflopen.

Nu vind ik waterbommen altijd erg fraai en spectaculair om te zien, maar het schrappen ervan zal in dit geval (op deze locatie) de nodige rust geven voor de bouwers. Ben benieuwd wat ze ons dit jaar voorschotelen. :cool:

Vraagjes.

Hoe laat begint de show precies.

En is het veilig om je camera mee te nemen?

Bedankt alvast voor de antwoorden..:D

Of het de moeite waard is moet jezelf beoordelen , hier wel een filmpje van vorig jaar. helaas niet zo'n hele goede kwaliteit, maar toch.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik moet zeggen de beelden van vorig jaar zien er fraai uit.. Leuk showtje met een leuk kaliber, met hier en daar zeer mooi (europees?) materiaal!

Nou nou ik ben net terug, terwijl dat ook 2 uur eerder had kunnen zijn.
Maar een compleet gestoorde wou niet stoppen voor de politie, omdat de bewuste TBSser (zo mag ik die gene wel noemen vind ik) met zijn bezopen harses tegen een andere auto is gereden met 3 inzitten er in.

Maar ja, lopen op de A2 is ook weer wat anders...

Show vond ik top, veel mooie shells gezien met mooie effecten.
Ook werden er mooie blokkes geschoten en was het tempo is ook goed.
Alleen was de finale even mis gelopen, de show leek afgelopen te zijn, maar een paar minuten later ging toch een blokkie en de finale de lucht in.
Helaas heb ik van de finale geen foto's gemacht, want me camera zat al in me tas.

Showtje was meer dan de moeite waard om te zien.

Ik ga nu echt naar me mandje, want ik het vandaag 12 uur gewerkt en me lampje gaat nu echt serieus uit.

Vanavond lekker naar Houten en straks lekker om 8:00 uur op.

Foto's en een uitgebreider verslag volgen.....

Doei doei Gerco.

Paar foto's met mijn iPhone gemaakt vanuit mijn losse pols en met harde wind.

1304104654-110.jpg

1304104702-780.jpg

1304104732-080.jpg

1304104765-090.jpg

1304104783-540.jpg

1304104833-620.jpg

1304104865-820.jpg

Heb weer genoten van een lekkere show. Jammer van de halve finale inderdaad en ook de wind had een tandje lager mogen staan. Los daarvan heb ik het er weer goed opstaan. Filmpje wordt momenteel geupload bij Youtube, link voeg ik later toe.

Leuk ook om te ervaren dat het clubje forumers terplekke flink is gestegen. We stonden (ivm de wind) met een gezellige club vlak naast het restaurant in het park. Ik heb deze keer zelfs een aantal nieuwe gezichten achter bekende namen gezien. Onder andere Paddy, Gandalf en Martino; het was leuk jullie daar te treffen. Helaas ben ik de sigarenmeneer misgelopen. Better luck next time.

Groetjes,
Cameo

Back
Bovenaan