Almere 29-04-2011

Ben hier een paar jaar geleden geweest en toen was het een mooie show...
Iemand enig idee en hoeveel er ongeveer staat dit jaar? (en max kaliber)

Alvast dank!

Ben hier een paar jaar geleden geweest en toen was het een mooie show...
Iemand enig idee en hoeveel er ongeveer staat dit jaar? (en max kaliber)

Alvast dank!

paar jaar geleden werd het niet door Xena geschoten.
maar als ik me goed herinner was het een blokken show van Ron de Koster

Vin, je heb gelijk in het verleden werd de show door Ron geschoten.
Xena heeft alleen de kerstparade ( ook ik ) en nu gaan we de 29ste doen ( ik ook ).

En dit jaar wordt het een flinke show......ik heb van xena het budget gehoord.....de moeite waard

Spectaculair vuurwerk Koninginnenacht Almere 2011

Boven het Weerwater in Almere Stadscentrum zal op 29 april een vuurwerkshow plaatsvinden om Koninginnenacht 2011 knallend te beginnen. De show start om 22:00 uur en kan het best bekeken worden langs de oevers van het Weerwater. Het vuurwerk wordt verzorgd door een bedrijf dat werkt met de hoogste kwaliteit vuurwerk. Ringeffecten, palmboomeffecten en watervuurwerk zijn hun specialiteiten. De organisatoren verwachten veel “ooohs” en “aaahs”.

http://www.almere.nl/nieuwsbrieven/content/_pid/kolom1-1/_rp_kolom1-1_elementId/1_2158791

Ojee dieter,ben jij er ook bij!!!

Ja ik moet me best doen.....

Spectaculair vuurwerk Koninginnenacht Almere 2011

27 april 2011

ALMERE - Boven het Weerwater in Almere Stadscentrum zal op 29 april een vuurwerkshow plaatsvinden om Koninginnenacht 2011 knallend te beginnen. De show start om 22:00 uur en kan het best bekeken worden langs de oevers van het Weerwater. Het vuurwerk wordt verzorgd door een bedrijf dat werkt met de hoogste kwaliteit vuurwerk. Ringeffecten, palmboomeffecten en watervuurwerk zijn hun specialiteiten. De organisatoren verwachten veel “ooohs” en “aaahs”.

Heb er ook zin in, ik zal er ook bij zijn met mn camera!:)

Voor de mensen die gaan bouwen, succes mannen!:D

Laatst bewerkt:
Ja wat kunnen jullie verwachten.....Vuurwerk....

Nee grapje..... Ik moet je zeggen dat ik het ook niet goed weet daar Gert ( Xena ) de show heeft samengesteld. Het zullen een kleine 600 bommen zijn aangevuld met kaarsen en nieuwe flowerbeds van Marijn, dit zijn nieuwe proffesionele bedden net iets groter dan 2 inch.
En natuurlijk WATERBOMMEN 75 mm en 100 mm.
Grootste kaliber 100 wat we gebruiken.

Jongens dus ik moet ook even op het transport van morgen wachten om te zien wat er prcies bij zit.
Maar je weet ik doe mijn best !!!!!!

Ja wat kunnen jullie verwachten.....Vuurwerk....

Nee grapje..... Ik moet je zeggen dat ik het ook niet goed weet daar Gert ( Xena ) de show heeft samengesteld. Het zullen een kleine 600 bommen zijn aangevuld met kaarsen en nieuwe flouwerbeds van Marijn, dit zijn nieuwe proffesionele bedden net iets groter dan 2 inch.

Jongens dus ik moet ook even op het transport van morgen wachten om te zien wat er prcies bij zit.
Maar je weet ik doe mijn best !!!!!!

Nieuwe flowerbeds van Marijn :)
Ben benieuwd.
Morgen avond ben ik aanwezig samen met DarkSoul en mn pa.

Zet hem op Dieter! :cool:

Back
Bovenaan