Alicante 2011

Hou heel goed die decibellenmeter in de gaten, alleen daar krijg je al pijn in je hoofd van :D

Wat een bizar slechte kwaliteit hebben ze daar toch altijd bij canal 9.

Het lijkt net alsof er een paar rotjes en knalcakes afgaan terwijl ondertussen de hell losbreekt!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit vind ik wel een leuk filmpje, vanaf ongeveer 2:20 begint het publiek helemaal los te gaan, allemaal de handjes in de lucht en klappen en springen:D

ik heb hier het progamma voor je Jos:wink:

19 de juny de 2011: Pirotècnia L’Alacantina de Focs i Artifici S.L. d'Alacant.

20 de juny de 2011: Pirofantasía Carlos Caballer S.L. de València.

21 de juny de 2011: Pirotècnia El Portugues S.L. de Vilamarxant (València).

22 de juny de 2011: Fuegos Artificiales Hermanos Ferrández, S.L.

23 de juny de 2011: Pirotècnia Martí, S.L. de Borriana (Castelló).

24 de juny de 2011: Focs d’Artifici Europla S.L. de Bèlgida (València

Geen misselijke line-up zeg! De 4 beste Mascleta-bouwers op Vicente na zijn hier vetegenwoordigd. Worden er ook avond-shows geschoten hier?

Mascleta nocturna op de 18de door Hermanos Ferrandez.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kleine aanpassing nog op mijn eerdere reactie.
Het festival is verspreid over 2 weken waaran de eerste paar dagen een competitie loopt op de nocturnas, de volgende dagen op de mascletas en de laatste dagen op castillos.
Dit festival heeft dus wel echte avondshows.

Laatst bewerkt:
Mascleta nocturna op de 18de door Hermanos Ferrandez.
movie

Kleine aanpassing nog op mijn eerdere reactie.
Het festival is verspreid over 2 weken waaran de eerste paar dagen een competitie loopt op de nocturnas, de volgende dagen op de mascletas en de laatste dagen op castillos.
Dit festival heeft dus wel echte avondshows.

Als ik door wat voor reden dan ook in juni op vakantie ga dan weet nu wel een hele goede bestemming. Wat een geweld.

Alicante

Alicante

Ook ik ben dr, maar kan weinig info(kalender)tot op heden vinden, iemand een linkje? Thanks...

Back
Bovenaan