Afvalbakken verwijderd door wijkraad

DW2000

VWC lid
OSS - Leden van de wijkraad Oss Noord-West hebben vrijdag afvalbakken in de wijk verwijderd. Dit is gedaan om de gemeente Oss duizenden euro's te besparen, omdat er voorgaande jaren veel schade was door vuurwerk. Om de burger te attenderen van de verwijdering van de afvalbakken is er een bord geplaatst.

bron

Mooi. Krijg je een paar weken lang wat meer zwerfvuil. Moeten ze hier ook eens doen. Hebben de mannen en dames van de gemeentelijke opruimingsdienst eindelijk eens wat te doen.

Triest dat dit überhaupt moet gebeuren :bonk:

Ze kunnen ook eens goed ontworpen vuilnisbakken regelen zoals ze die in Valencia hebben. Van metaal en zo ontworpen dat de druk aan de bovenkant ruim zou moeten kunnen ontsnappen.

Kan jij zoiets niet fixen misschien?

Ze kunnen ook eens goed ontworpen vuilnisbakken regelen zoals ze die in Valencia hebben. Van metaal en zo ontworpen dat de druk aan de bovenkant ruim zou moeten kunnen ontsnappen.

Kan jij zoiets niet fixen misschien?

Ik las dat wel in elkaar no problem, als jij kan regelen dat de gemeente mij ook gaat betalen voor mijn diensten :p

Als je een lawinepijl of Cobra 6 hebt is het volgens mij best aantrekkelijk om te doen... Maar inderdaad best triest dat dit nodig is. Dan mogen ze ook wel gelijk borden in parken enz. weghalen, want die zijn ook vaak opblaas gevoelig op oud en nieuw. Aantal jaar geleden waren hier zowat alle borden eraf geknalt.

Als je een lawinepijl of Cobra 6 hebt is het volgens mij best aantrekkelijk om te doen... Maar inderdaad best triest dat dit nodig is. Dan mogen ze ook wel gelijk borden in parken enz. weghalen, want die zijn ook vaak opblaas gevoelig op oud en nieuw. Aantal jaar geleden waren hier zowat alle borden eraf geknalt.

Wat een gajes woont er toch in Rokkeveen hehehe, maar ik snap niet dat het aantrekkelijk wordt dat als ze zoiets in het bezit hebben ze zin krijgen om te slopen, dan schaffen ze deze dingen dus doelbewust aan lijkt mij.

Ik las dat wel in elkaar no problem, als jij kan regelen dat de gemeente mij ook gaat betalen voor mijn diensten :p

Ze zitten te springen om goede stage/leer werkplekken. Als je aan diverse regels voldoet, kan je subsidie krijgen via de gemeente :wink:

Nee, ze kunnen wel hoefterproof speelplekken aanleggen, maar moeilijk te slopen vuilbakken niet.

Wat een gajes woont er toch in Rokkeveen hehehe, maar ik snap niet dat het aantrekkelijk wordt dat als ze zoiets in het bezit hebben ze zin krijgen om te slopen, dan schaffen ze deze dingen dus doelbewust aan lijkt mij.

Haha echt he! Zelf denk ik niet dat mensen doelbewust lawinepijlen/cobra 6 kopen om te gaan slopen, dat lijkt me wel heel krom. Maar vaak is het stoer doen voor je vriendjes, of 'kijk is wat ik heb'. Uiteindelijk verpesten ze het voor degene die gewoon plezier hebben die dag en niets slopen.

En zullen degene die afvalbakken opblazen nu niet voor wat anders gaan nu ze zijn/worden verwijderd? Logisch dat ze die afvalbakken verwijderen en na oud & nieuw weer terugzetten, maar het probleem ermee oplossen doe je niet. Die stoere opblaasboys zullen nu vast iets anders gaan slopen: bushokjes, borden, lampen, noem maar op.

Triest dat dit überhaupt moet gebeuren :bonk:

Er zijn zoveel dingen triest die er überhaubt moeten gebeuren. Mijn fiets elke dag op slot zetten bijvoorbeeld, moet ik doen anders jatten ze hem. Kost me groot duur slot.

Enfin, dit is een prima oplossing en zouden meer gemeentes moeten doen

Back
Bovenaan