Addicted to Gold

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 932
Artikelnaam: Addicted to Gold
Bruto Gewicht: 17 kilo
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 108
Effectomschrijving: Sensationeel Event assortiment! Voorzien van 4 topcakes van ongekende kwaliteit voor een gewelddadig mooie vuurwerkshow!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 1/1
Richtprijs: ...

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_932_-_event_addicted_to_gold_108_s.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpje van de nieuwe Event Addicted to Gold, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

Dit vind ik toch altijd een mooi effect, die oplichtende tips. Het geheel is alleen wat eentonig naar mijn mening. Als de prijs een beetje meevalt wil ik deze toch wel graag hebben.

Ik vind deze box er toch erg goed uit zien!,, mooie effecten, wel allemaal een beetje look-a-like's die boxen. maar deze komt op film goed uit de verf, voor de advies prijs laat ik hem alleen wel staan,, maar we zullen zien wat de mogelijkheden worden.

Ik vind, na het zien van de filmpjes, deze bak toch wel erg mooi..! De prijs, daar denk ik nu nog even niet aan!:bonk:

Zo op de filmpjes vind ik het ook een ontzettend vette bak moet ik eerlijk zijn. De cakeboxen worden bij mij pas over twee weken besteld dus mag er nog over nadenken :bonk:

Helaas is dit een uitlopend artikel als ik het goed begrepen heb? Iemand die dit kan bevestigen? Heb er voor dit jaar nog 1 kunnen scoren gelukkig!

Wij hadden er nog eentje staan. Niet aan klanten mee kunnen geven omdat de lontjes niet helemaal bovenaan de cakes zaten. Zelf dus even moeten klungelen om ze tevoorschijn te toveren. Maar het resultaat was mooi, wat een prachtig bak was dit.

Niet aan klanten mee kunnen geven omdat de lontjes niet helemaal bovenaan de cakes zaten. Zelf dus even moeten klungelen om ze tevoorschijn te toveren.

Dit was bij mij ook.Dacht eerst zitten er wel lontjes aan, maar helemaal aan de zijkant dus.

Verder was dit een hele mooie bak, blij dat ik hem nog heb kunnen meemaken! Al vond ik de Event Starpalm mooier.

goed om even binnen te vallen ik heb deze bak mogen ervaren maar was er totaal niet blij mee.
1. de lontjes waren belachelijk kort je moest rennen.
2. de bak kon ik niet eens door lonten terwijl de eigenaar nog zei u moet hem niet openen alles gaat van ,zelf
3 ik vond hem vies tegen vallen voor dat geld kon ik beter krijgen voor me geld.

reden hij weigerde de helft was niet af gegaan maar door het toedoen van me dronken buurman,
die het zo in het vuur gooide kon ik dus fluiten naar me centen!
erg jammer vind ik dit maar in het vervolg ga ik een keer voor de 4 season en event 6elements

Back
Bovenaan