[AC20-25-9M] Volta Multicolor 25sh

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: AC20-25-9M
Artikelnaam: Volta Multicolor
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 5 different colors of moving comets in quick succession.
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 12/1
Tijdsduur: Ca. 14 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €14,95
26._volta_multicolor.jpg

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Heb deze gelukkig kunnen aanschaffen, samen met de Rainbow wiper in tweevoud, mooi kleuren pallet.

Ik wil er sowieso een combineren met een wicked wistle, lijkt me een leuke kleurencombinatie. En dan nog een keer 2 tegelijk in plaats van een crosette set.

Deze is ook verkrijgbaar bij Zena BE :)

Ik had hem dit jaar voor de fun erbij gekocht, maar tering dit was een klein leuk blokje zeg! Kwam echt een heel mooi effect vanaf, redelijk snel ook, met een mooi "zoef" geluid. Komt in de straat ook veel beter over dan hier op de videos. Hij gaat wel vrij snel, en in dat opzicht best prijzig, maar echt een hele dikke aanrader!

Enige wat wel was, dat de kometen best ver naar links en rechts gingen en soms ook wat naar beneden daalden, dus je moet wel voldoende afstand nemen anders vliegen ze zo naar de buren :)

Ga deze volgend jaar zeker weer halen... en dan 6x of iets dergelijks...

Hoe langer ik ernaar kijk des te meer ik hem interessant ga vinden.
Zie hem voor €15,- staan, maar weet dan weer niet of ik dat ervoor over heb...en of ik hem per 3 bijvoorbeeld moet schieten of achter elkaar..
Ben er dus nog niet helemaal uit :p

Ik heb er zeker geen spijt van dat ik er 1 in bestelling heb staan, maar wat zouden jullie met een karton (12) willen doen? Ik laat me graag inspireren.

Het blijft voor mij tegelijkertijd wel een lichtkogel met een boogje. Ook weer niet heel speciaal.

Back
Bovenaan