Aartselaar, 24-Okt-2010

heartworm

Banned
Wanneer: 24-Okt-2010
Plaats: Aartselaar
Land: Belgie
Wie: DBK Fireworks
Kaliber: Professioneel tot 6” (Shells only)
Tijd: 19.00
Waarom; Kermis
Extra Info:

Laatst bewerkt:
Waarom staat hier aanrader bij in de Kalender? Zijn altijd slechts een paar bommetjes ?

Mag ik jou eens verzoeken om te stoppen met zeuren! Want zodra het shows van DBK betreft dan zijn ofwel de veiligheids afstanden ineens niet meer in orde. En is dit ineens een show waar maar een páár bommetjes de lucht in gaan. Even ter info: ik vind een páár honderd "bommetjes" tot 6 inch die in krap 10 minuten worden weggeschoten voor zo een vuurwerk daar nou niet bepaald klein.

Verder baseert Heartworm zich op shows uit het verleden. En hij vind dit een aanrader. En van de degene die hier naar toe zijn geweest ( lees maar eens de meningen van de voorgaande shows) was zo wat iedereen tevreden voor wat men te zien kreeg.

Sorry hoor, Ik moest dit echt even kwijd!

hmm als dit een aanrader zou zijn dan kan ik misschien nog wel komen,is er genoeg ruimte om te filmen,en is het een beetje de moeite waard?:)

hmm als dit een aanrader zou zijn dan kan ik misschien nog wel komen,is er genoeg ruimte om te filmen,en is het een beetje de moeite waard?:)

Tja, ik kan natuurlijk niet weten wat jij de moeite waard vindt.
Maar we schieten hier al jaren, en het blijft een leuke happening.
Het afschieten is ook al lekker vroeg, zodat iedereen weer op een christelijke tijd thuis is.
Zoals je in de bovenstaande post kan lezen, schieten we hier tot 6".
We verschieten materiaal van o.a. Vulcan, Skyline, HAGA, en voor de liefhebber nog wat Italiaans materiaal! Misschien is dat voor jou de moeite
waard om te komen.
Wat moet je anders zondags een hele dag doen?
En je bent er dan ook niet de enigste zeeuw.......

Het vuurwerk is trouwens verplaatst naar 24 oktober!!!!!

Afschiettijden blijven ongewijzigd.
Misschien dat iemand dat even in de startpost kan wijzigen?

We hebben zo veel mods.. is er dan niemand die hier eventjes kijkt, en de datum eventjes kan aanpassen? :wink:

Tuurlijk gebeurt dat wel, alleen nemen ze mij nog steeds niet serieus.
Bij Jack lijkt dat beter te gaan.....
Bij deze ga ik voorlopig op non actief.

a.s. zondag dus al.

Prettig! zeker ff een kijkje nemen.
Fijn dat ze ook aan de christelijke mensen denken... :)

Hmm misschien wel eerst hier even kijken en daarna naar het kermis vuurwerk in Rotterdam moet lukken uurtje rijden voor me.
De show duurt dus 10 min? rotterdam is pas om 2200uur....

Ik ben eve geweest.
vond het tegenvallen, toen het eindelijk begon en op gang was met een paar mooie shells was het ook weer zo klaar.
het was echt kort helaas.

Ik ben benieuwd naar het beeldmateriaal van Jack! Ik kon de nieuwe datum er helaas niet bij zijn omdat ik zondag terug ben gekomen van vakantie.

Deze show is altijd wel een gezellige aangelegenheid!

@Fluitketel, ja de show is niet heel groots, ik heb de voorgaande 2 jaar de show gezien, en ik vind het persoonlijk altijd een goede meepakker! DBK schiet vaak toch wel leuk materiaal van goede kwaliteit. Helaas dat de locatie het niet toestaat om ook laag vuurwerk toe te passen, daarom is deze show voornamelijk gevuld met shells. Hierom kan deze show misschien iets kaler overkomen dan andere, maar daar is niks aan te doen helaas.

Nou ik hoop dat iemand (jack!) een video heeft gemaakt, dan kan ik er toch nog een beetje van genieten:)

Groeten!

was een leuk showtje en was een zeer gezellige dag!
jack heeft volgens mij wel gefilmd! ik zelf ook met me telefoon

mvg :bye:

Back
Bovenaan