[8419] South China Tiger

ajaxciedjuhh

VWC lid
Artikelnummer: 8419
Artikelnaam: South China Tiger
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 34 schoten
Effectomschrijving:
34 schots cake die gekleurde peonies afwisselt met peonies en palm pistils.
Schiet zowel I-shape, V-shape als W-shape!

Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 50,00

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Is nu bij de zuiderburen te vinden voor 25 euro :wink:

Een hele mooie prijs voor een hele mooie cake. Wel jammer dat de tweede waaier niet lekker schiet.
En zo als Richardus in een ander topic al aangaf : je moet er een paar dagen quarantaine voor over hebben om deze pracht cake aan te schaffen :p

Offtopic: Het aantal besmettingen is nog steeds hoog in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, de stad Antwerpen, de provincie Luik en de provincie Waals-Brabant. Na een verblijf in deze gebieden gaat u bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine. Komt u uit een ander gebied in België? Dan hoeft u bij terugkeer in Nederland NIET in quarantaine te gaan. (bron: https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/belgie/reizen/reisadvies)

Geen quaraintaine plicht vanuit Nederland voor een bezoek aan Zena aangezien je dan niet 1 van de 3 genoemde regio's/steden bezoekt.

Offtopic: Het aantal besmettingen is nog steeds hoog in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, de stad Antwerpen, de provincie Luik en de provincie Waals-Brabant. Na een verblijf in deze gebieden gaat u bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine. Komt u uit een ander gebied in België? Dan hoeft u bij terugkeer in Nederland NIET in quarantaine te gaan. (bron: https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/belgie/reizen/reisadvies)

Geen quaraintaine plicht vanuit Nederland voor een bezoek aan Zena aangezien je dan niet 1 van de 3 genoemde regio's/steden bezoekt.

Volgens mij vallen Olen en Baarle toch echt onder Antwerpen hoor.
Daar ben ik zelf op gewezen toen ik dacht dat dit niet zo was :D

Maaseik (en straks Maasmechelen) zijn wel zonder quarantaineplicht te bezoeken.

Volgens mij vallen Olen en Baarle toch echt onder Antwerpen hoor.
Daar ben ik zelf op gewezen toen ik dacht dat dit niet zo was :D

Maaseik (en straks Maasmechelen) zijn wel zonder quarantaineplicht te bezoeken.

Klopt, maar niet onder de stad Antwerpen. De provincie wordt niet genoemd in het artikel van Rijksoverheid.

off topic : ik reageerde omdat ik woonachtig ben in Zuid Holland :

De Belgische overheid raadt reizen (waaronder toerisme) naar België sterk af vanuit de provincies Zuid-Holland, Noord-Holland en Utrecht (rode zones). Reizigers uit deze drie provincies die voor een noodzakelijke reis toch reizen moeten zich bij verblijf langer dan 48 uur laten testen in één van de Belgische afnamecentra. En ook 14 dagen of voor de duur van het verblijf, in zelfquarantaine bij vrienden, familie of in een hotel

Ach, vuurwerkshoppen valt toch zonder enige twijfel onder noodzakelijke reizen ;)

@ Torr, ook al kom je uit Zuid-Holland, dan nog hoef je in NL niet in quaraintaine zolang je niet 1 van de genoemde Belgische regio's bezoekt.

Eerder genoemde regels gelden enkel als je langer dan 48 uur in belgie verblijft.

Dat was mij inmiddels ook duidelijk, maar hoe het zit een bezoek korter dan 48 uur (vanuit een code rood gebied in NL) is mij niet duidelijk. Heb redelijk wat gelezen op internet maar zie geen eenduidig antwoord.

Sorry, topic gaat een beetje een eigen leven leiden, maar desalniettemin wel relevant ook in het verlengde van dit product :rolleyes:

Dat was mij inmiddels ook duidelijk, maar hoe het zit een bezoek korter dan 48 uur (vanuit een code rood gebied in NL) is mij niet duidelijk. Heb redelijk wat gelezen op internet maar zie geen eenduidig antwoord.

Sorry, topic gaat een beetje een eigen leven leiden, maar desalniettemin wel relevant ook in het verlengde van dit product :rolleyes:

Misschien is het wel handig om een appart topic er voor aan te maken ?
Straks komt er bij de eerst volgende nieuwe topic uit Belgie weer hetzelfde verhaal opnieuw.
In een appart daarvoor bestemde topic kan iedereen het ook makkelijk terug vinden :)

Graag weer ontopic aub!

Even heel wat anders, hoe zijn in België de regels mbt ergens eten. Kan je bijvoorbeeld nog binnen eten bij t engeltje!!:droolthum

Back
Bovenaan