6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

Datum: 6-7-2013
Plaats: Geel
Land: België
Straat: Kemeldijk
Wie: Original Fireworks/Big Smile
Wat: Professioneel vuurwerk
Waarom: Viering Geelse kanaalfeesten
Tijd: 23:00

Video van vorig jaar van pyroworldwebsite:

Indien er net zulke producten worden geschoten als vorig jaar ben ik zeker aanwezig met men vriendin.

Ik zal dit jaar ook van de partij zijn, al is het met gemengde gevoelens.
Heb afgelopen jaar mijn auto total loss gereden na het feest. Ik moest linksaf de bocht door de snelweg opdraaien maar helaas ging ik rechtdoor. Zeer gevaarlijke bocht!!!
De pech dat me 3 jaar oude ford ST niet meer all risk was verzekerd om mezelf 410 per jaar te besparen :( Wordt er nog verdrietig van.....
Dus ik ben van de partij met de trein :)

Waarschijnlijk ook weer aanwezig. Alleen hoop ik wel dat die friteswagen wat eerder open gaat, en zn vet ververst heeft.. hahaha :)

Tip: Geef die LVC-Tent wat beter aan, afgelopen jaar stonden velen te zoeken waar de tent was en besloten maar niet te gaan!
Ben zelf ook niet gegaan, stond bij wat mods en andere leden! Was nog gezellig ook! :)

Nou ja, omdat het moet ben ik er dan ook maar bij..........

Present!!!! Ik denk dat ik maar alvast een kamertje boek in het beruchte hotel, zonder krakende bedden kan ik immers moeilijk slapen.

Probeer daar weer present te zijn, echter moet ik daar dan een dag verlof voor opnemen :(. Moet eens goed kijken hoeveel verlof ik dit jaar precies heb om vrij te besteden.

Back
Bovenaan