300 kilo vuurwerk gevonden door de FIOD.

Slechte zaak dat dit vuurwerk niet bij particulieren terecht komt! Weer iemand zijn/haar oud en nieuw verpest!
Als je dit specifieke spul al geregeld krijgt weet je echt wel waar je mee bezig bent haha

Leg dan ook eens uit waarom er bij mij op het voetbal veldje vele verschillende maten shells zonder buis gewoon op de grond worden afgestoken...

Leg dan ook eens uit waarom er bij mij op het voetbal veldje vele verschillende maten shells zonder buis gewoon op de grond worden afgestoken...

Je stond erbij en je keek er naar?

Waarom wordt er bij mij op het voetbalveldje gekloot met legaal vuurwerk? Moeten we legaal verbieden? Leg dat mij eens uit.. Ga dus niet proberen met slappe groenlinks argumenten mij vast te lullen!

Waarom wordt er bij mij op het voetbalveldje gekloot met legaal vuurwerk? Moeten we legaal verbieden? Leg dat mij eens uit.. Ga dus niet proberen met slappe groenlinks argumenten mij vast te lullen!

Jij weet kennelijk wat je doet, Bombone. Maar dat geldt niet voor iedereen. Wie weet waren de in beslag genomen shells in handen gekomen van knaapjes van 14 jaar of zo. Is dat wat jij wilt?

Misschien wonen jullie bij verschillende voetbal veldjes????????

Ik heb gezien wat er fout kan gaan met shells icm mensen die niet weten hoe ze er mee om moetrn gaan.mijn directe buurman had een andere kuif door zijn directe buurman die met 3 en 4 inch siershells bezig was.als hij met salutes bezig was gegaan had mijn buurman er niet meer geweest.ik vind dat we dit spul hierbovenin de handen van niet profs niet moeten bagatelliseren.ik ben niet tegen illegaal vind trouwens dat de regering daar ook een hand in heeft door alleen pruttelpoep toe te staan en zelfs weigert mee te gaan met het europees 2017 besluit.het spul van hierboven is wat mij betreft voor niet profs niet een brug maar 10 bruggen te ver.

Ja hier kan ik niks anders dan blij van worden. Zulke shells zijn gewoon veel en veel te gevaarlijk om zomaar ergens buiten een bunker te liggen, en weet ik in wie zijn handen terecht te komen.

Als ze in de media een hoop bombarie komen maken over belgisch spul vind ik dat ook zwaar overdreven, maar dit, dit is niks anders dan goed nieuws.

Kijk ik zeg goed dat dit uit de handen is van de onwetende man.
Wat ik jammer vind is dat dit italiaans klasse kwaliteits spul is.
Waarschijnlijk wordt dit vernietigd in een plomp bad...
Doet me pijn want er zijn genoeg professionele bedrijven die hier een prima showtje mee kunnen schieten wasr iedereen van kan genieten..

Dus een dubbel gevoel.

Waaa echt zonde voor t handwerk en die lui dat dit ingepikt is! Als je dit weet te krijgen en schiet, weet je wat je doet. Top genieten dan. Ik maak me meer zorgen om die elke leek die op elke hoek 3 en 4 inch Poolse shells kan krijgen, m.n. salutes en dat rondstrooit. Dit inbeslaggenomen is puur hoge kwaliteitsgenot! Dat hadden ze echnie in de straat geschoten joh

Dat is een beste lading... zonder van dat pracht spul! maar ben blij dat dit niet in verkeerde handen is gekomen :D naja misschien een deel wel :p bij dit bericht geld weer dat er nu een hoop mensen zijn die hiervan gaan zweten. na mijn weten waren er slechts enkele handelaren die dit spul verkopen in NL

Ik ben zowel voorstander als tegenstander van dir soort vuurwerk. In de juiste handen kan het mischien best veilig zijn aan de andere kant veel mensen schieten dit af in drukke straaten op weinig afstand van mensen .

Slechte zaak dat dit vuurwerk niet bij particulieren terecht komt! Weer iemand zijn/haar oud en nieuw verpest!
Als je dit specifieke spul al geregeld krijgt weet je echt wel waar je mee bezig bent haha

Helaas is dat laatste niet altijd waar. Er zijn namelijk ook idioten die op geld belust zijn. Gezien de rest van het artikel lijkt mij dit geen pure liefhebber, maar iemand die er serieus geld mee wil verdienen (toegegeven, aanname). Als het vervolgens terecht komt bij iemand zoals ik ('whooo vet spul, waar steek ik het aan..?') heb je een serieus probleem.

Je opmerking over het GroenLinkse raakt natuurlijk kant noch wal, deze partij wil een algeheel verbod op consumentenvuurwerk. Een verbod dat dit soort illegale zendingen alleen maar in de hand werkt.

Mooi dat ze gepakt zijn. Zo te horen waren het geen lieverdjes. Dit soort vuurwerk moet niet zomaar te verkrijgen zijn.

Back
Bovenaan