25 kilo regel per auto vervoeren

Veel mensen wanen zich veilig na 1800 maar een goede vriend van mij heeft bij het samenvoegen van de collectie op de afsteeklocatie na een melding uit de straat toch bezoek gekregen van oom agent omdat de melding was dat er dozen illegaal vuurwerk werden gesjouwd..

Verraders slapen nooit

Kan altijd, maar de kans is wel kleiner

En niet te vergeten,meerdere auto's,betekend meerdere kofferbakken.
Daar doorheen kijken met x-ray ogen heb ik nog nooit gezien.
Afijn,in elk donker hoekje kan een N*Bér zitten,bij de 1 valt mee,bij de ander valt t tegen.
Er zijn in elk geval vele wegen die naar rome leiden,euh naar een stapel vuurwerk om te stoken,niet iedereen is 24/7 wakker of aanwezig :d

Nee zo werkt dat niet, ze willen dat we aan een regel voldoen dan moeten we ook de juiste kloppende info hebben en krijgen. Geen schatting. Want 100 gram over de 25 kilo is inname.

Heeft voor mij altijd zo gewerkt. En wat hierboven ook staat, is er vaak wel een bron te vinden waar je het brutogewicht terug kan vinden. Maar goed stel nou dat ze het wel erop zetten en het is bij wijze van 50,4 kg, vind je dan ook dat een winkelier het volgens die regel moet uitleveren? Want het is leuk als ze het erbij vermelden, maar wat heeft het voor zin als ze dan vervolgens zelf niks met die informatie doen?

Plus je gaat het ook niet leuk vinden als ze zeggen nou meneer Pyroboy26 breng eerst je karton cairo crackling maar naar je auto verderop, kom dan maar terug voor deze 8 cakes en daarna mag je je fonteintje, knetterballen en je pakkie grondbloemen meenemen. Ehh... nee sorry meneer, we gaan het niet allemaal tegelijk meegeven want op de bon staat 50,4 kg dus aan die regel gaan we ons ook houden.

Back
Bovenaan