23-12-11 Vuurwerkbattle Breda

Golddigger

VWC lid
Waar: Breda
Wanneer: 23 december

Op 23 december 2011 te 19.30 u. staat een show gepland in Breda, Achter de VUURWERKBOULEVARD (Weidehek).

Het gaat om 1000 kg consuvuurwerk. De 3 dealers aan het Weidehek (Cees vd Horst, Groenrijk,Bart Poppelaars) zullen ieder een eigen show schieten en daarin hun assortiment tonen. Geen standaardemos, maar drie shows van ca 8 a 10 minuten. Daarna een gezamenlijke finale.

Collecties:

GroenrijK: Lesli

Poppelaars: Proline, Skyline, en een deel Diamond en mogelijk ook Zena.

Cees vd Horst: Wolff, Bonfire, Royal, Rubro.

Dit beloofd een leuk spektakel te worden.

Bron: FPM

Ik vind het een heel interessant concept, denk ook uniek in Nederland. Denk ook wel dat ik aanwezig zal zijn.

Alleen vind het persoonlijk voor een demo wel wat laat, meeste lijstjes zijn al gemaakt.

dat is leuk :) , als het echt een battle gaat zijn , dan belooft het nog wat te worden :)

misschien dat ik met het OV ffies langs kom :)

Ik ben zeker van de partij, ga met nog een maatje van avp. Misschien een meeting of iets in die richting organiseren?

Erg leuk initiatief, dus kunnen we natuurlijk alleen maar aanmoedigen!
Cees v/d Horst heeft wel het voordeel qua collectie denk ik zelf:)

Wat een ontzettend mooi en leuk idee.
DIt zouden meer winkeliers moeten doen.
Voor mij helaas te ver, maar voor de gene die gaan zal dat een leuke avond worden.

Ik heb hier nog wel wat aanvullende informatie op.

Citaat van cees vd horst.
Per bedrijf wordt een show van circa 15 min., verzorgd waar de merken of enkele merken welke dat bedrijf verkoopt de BATLLE aangaan met de andere merken.
Spelregels per bedrijf max 250 kilo vuurwerk. Maximale tijd 15 min. per bedrijf. Bijv. 3 shows van 5 min.
Daarna een spectaculaire finale van alle merken welke geschoten zijn.

In de loop van volgende week gaat de site www.vuurwerkbattle.nl online. Met je code welke je ontvangt kun je schietlijsten, info e.d. krijgen over de show. etc.

Wij zijn hier ook zeker aanwezig,word echt de moeite en cees is in zijn finale heel wat van plan heb ik gister gehoord haha nu al zin in!!

Back
Bovenaan