21 mei hoogstraten 22:00

Thresher

VWC lid
Ik heb de topictitel en startpost even aangepast aangezien er verkeerde info in stond.

Show ter ere van een jaarmarkt
datum:21 mei
plaats: Hoogstraten
kaliber: naar horen zeggen 150mm
tijd:+/- 22:00

57744611qi9.jpg

Ik zat gister met dat heerlijke weer op het terras in baarle en zag toen ik naar huis ging een poster hangen met grandioos vuurwerk dan en dan nu weet ik niet zeker meer welke datum het is maar ik geloof 26 mei. Kan iemand dit bevestigen? en heeft iemand mischien meer informatie over wat voor show het is ? consumenten en/of prof vuurwerk? en evt kaliber.

dank u :bye:

Laatst bewerkt:
dit vuurwerk wordt zover ik weet al jaren verzorgt door Heytens de Deriemacker.. is een bommetje, per bommetje show.. niet echt de moeite.

Ik ben er wel bij, Ik heb me laten vertellen dat er 6 inch geschoten gaat worden. En dat is toch leuk, Al is het bommetje voor bommetje...:rolleyes:
Misschien een kleine meeting?

Ward.

Ik ben er wel bij, Ik heb me laten vertellen dat er 6 inch geschoten gaat worden. En dat is toch leuk, Al is het bommetje voor bommetje...:rolleyes:

Ward.

Haha , is een goed idee !
Ik ben er natuurlijk ook bij !
Als het in de buurt is fiets ik altijd ! :bonk:

De show begint rond 22 uur !

Ward.

ben ik het niet mee eens, 6 inch is leuk maar ik heb liever meer vuurwerk en dan maar kleiner kaliber. maargoed ik ga mischien toch kijken.

Laatst bewerkt:
Helemaal waar Tresher.. plus dat de show van deze firma al jaren lang in grote lijnen hetzelfde is, ook al kwa pobouw van effect en blokken\potjes soorten.

kan jij ooit een show van een ander bedrijf goed vinden :bonk:
Volgens mij niet :shocked:

Ja hoor dat kan ik van bijvoorbeeld de belgische bedrijven zoals CBF, Feu & Metal, Alpeco, Edruco, Pyrotechnie Liegoise, DBK, Hendrickx Fireworks, Dewico, Euro Pyrotechnie, T & T, en nog wel een aantal hoor..

sorry dat ik mijn mening verkondig! :p

Ik dacht dat dit showtje 24 mei was. :sad: :mad:
En hoogstraten is hier best dichtbij, dus normaal was ik gegaan.

Voor degene die wel geweest zijn, hoe is de show nog geweest?

Back
Bovenaan