21-07-2011,Vlissingen

stefantvs

VWC lid
Datum:21-07-2011
Wie:Holland Vuurwerk Groep GmbH
Tijd:22.00 / 22:30 uur tijdens
de kermis te Vlissingen
Wat:professioneel vuurwerk
Straat:
Plaats:Vlissingen
I.v.m: Kermis

Laatst bewerkt:
zeker te weten al zin in.
morgen even langs de opbouw rijden gelukkig weet ik waar het is.
als ik zodra ik terug ben meer weet zal ik hier mee over plaatsen.
aanwezig samen met 'thepyromovies'

Ben hier ook morgen aanwezig en waar is die opbouwplaats eigenlijk?
Weet iemand al wat meer of het nou eigenlijk met/op muziek wordt geschoten en misschien of er nu wel een redelijke finale is. Iemand misschien die morgen gaat opbouwen?

Ben hier ook morgen aanwezig en waar is die opbouwplaats eigenlijk?
Weet iemand al wat meer of het nou eigenlijk met/op muziek wordt geschoten en misschien of er nu wel een redelijke finale is. Iemand misschien die morgen gaat opbouwen?

weet je waar die cruise schepen wel is aankomen.?
zoja daar aan de overkant van het water word het opgebouwd op een groot ponton waarschijnlijk althans voorgaande jaren ook.
en als ik het goed had word het gewoon een show zonder muziek.

weet je waar die cruise schepen wel is aankomen.?
zoja daar aan de overkant van het water word het opgebouwd op een groot ponton waarschijnlijk althans voorgaande jaren ook.
en als ik het goed had word het gewoon een show zonder muziek.

Vorig jaar zeiden ze dat er een groter budget kwam met vuurwerk op muziek, maar dit zal wel te duur geworden zijn ofzo. Zet je morgen trouwens nog wat foto's van de opbouw neer op vwc?

Zover ik weet gewoon een normale show met finale. De wens op muziek was er ja, maar is best ingewikkeld. We zullen zien...

Vorige jaar wel leuk, begon toen met van die zinkpijlen :)

Zover ik weet gewoon een normale show met finale. De wens op muziek was er ja, maar is best ingewikkeld. We zullen zien...

Vorige jaar wel leuk, begon toen met van die zinkpijlen :)

dat is inmidels 2jar geleden:p

nog een laatste berichtje;
VLISSINGEN – Het belooft vandaag (donderdag) in elk geval een knallende kermisdag in Vlissingen te worden. De hele dag zijn de 42 attracties in het centrum geopend en dat belooft een groot feest. En dat vertier krijgt om 22.30 uur een extra feestelijk tintje met het traditionele vuurwerk.

Vanaf een ponton op de Westerschelde (om veiligheidsredenen) gaat er siervuurwerk de lucht in. Dat zorgt ieder jaar keer op keer voor heel veel kijkers. Sommige evenementen zijn gewoon niet stuk te krijgen. Het kermisvuurwerk is er één van. De attracties op het Bellamypark en de Nieuwendijk blijven vandaag open tot 01.00 uur. De rest gaat om 22.30 uur dicht. De Vlissingse kermis duurt tot en met zondag.

Laatst bewerkt:
ben weer terug ,stonden ongeveer 20-30 waterbommen van rond de 2.5/3" denk ik.
aantal rekken met shells, zag er leuk uit,6" trouwens WEL gezien
foto's en filmpjes komme zo

Laatst bewerkt:
uhmmm filmpje heeft me nieuwschierig gemaakt, ik zal miss ff die kant op gaan vanavond. Maar zit met vervoer.

Back
Bovenaan