17e Internationaal Vuurwerkfestival Hannover, 2007

moontan

VWC lid
Laatst bewerkt:
Voor diegenen die niet over een auto beschikken:
Er is een goede verbinding naar Hannover met de trein.
De reis duurt 4 uur (vanaf Amersfoort) en kent geen overstap.
De prijs van een retour bedraagt € 88,--
:cool:

Voor diegenen die niet over een auto beschikken:
Er is een goede verbinding naar Hannover met de trein.
De reis duurt 4 uur (vanaf Amersfoort) en kent geen overstap.
De prijs van een retour bedraagt € 88,--

Heel leuk, maar je komt savonds alleen niet meer terug (al eens uitgezocht ). wordt dan verplicht een hotel te nemen dan.

Neen, dat was ik vergeten te zeggen.
Als je met de trein gaat kan je niet meer op dezelfde dag terug.
Je moet een hotel nemen.
Wordt al met al een dure show als je met de trein gaat.
De entree en hotelkosten komen er nog bij.

Maar voor de ware liefhebber zonder vervoer is het een optie.

:wink:

De show ook niet, sorry.. Maar ik heb ze al eens vele malen beter gezien in Hannover!

In Duitsland is de show overigens wel goed ontvangen, behalve de finale die schijnt tegen gevallen te zijn.
Bedoel je de Russen zelf Baron, of in zijn algemeen.
Ik kon zaterdag niet van de partij zijn i.v.m. andere verplichtingen.
Maar over 2 weken als Parente komt ben ik er wel bij.
:bye:

In Duitsland is de show overigens wel goed ontvangen, behalve de finale die schijnt tegen gevallen te zijn.
Bedoel je de Russen zelf Baron, of in zijn algemeen.
Ik kon zaterdag niet van de partij zijn i.v.m. andere verplichtingen.
Maar over 2 weken als Parente komt ben ik er wel bij.

Dán treffen we elkaar dus :D nee ik heb de show gisteren gezien, ik ben aan het skippen geslagen, veel van hetzelfde, ik zag vaak de zelfde bommen, bombette singleshots enzo terug,
sorry, maar een béétje afwisseling had gemogen. Ze gebruikte nummmers uit de Phantom of the opera, nou in mijn ogen sloegen ze kwa vuurwerk de plank -totaal- mis!

na het zien van de beelden van Markus klatt is mijn mening ietsje positiever. maar over het algemeen blijf ik bij mn mening dat ik ze al eens veel beter gezien heb. De finale was een ware aanfluiting, die was gewoon slecht.

misschien is er en hoop blijven staan, je weet het niet. maar verder blijf ikerbij, ik heb veel dezelfde dingen iedere keer gezien, beetje meer afwisseling had gemogen! Dit was dus de winnaar van vorigjaar. Toen vond ik dat dus een terechte winnaar. Nu absoluut niet.

Baron, de film doet het bij mij niet.
Ook niet als ik hem op feuerwerk.net download.
Op het Duitse forum is er na de euforie van gisteren toch ook enige kritiek op de show gekomen.

ik wens diegenen die vandaag afreizen naar Hannover een leuke dag toe met hopenlijk een mooie show van Italie. En dat het weer geen roet in het eten gaat gooien.
Ik had er zelf graag ook naar toe gegaan, en ik was het ook min of meer van plan, ware het niet dat ik door het thuisfront er aan herinnerd werd dat er vanavond een verjaardag is. En ik schijn niet op het appel mogen te ontbreken.
Jammer, dan maar augustus Zuid Afrika.

Ik kijk ondertussen uit naar jullie ervaringen van vanavond en wie weet kunnen jullie ons blij maken met mooie foto,s en misschien wel een film.

Veel plezier vanavond.

Dank moontan!
Jammer dat je er niet bij kan zijn was leuk geweest :)
Volgende keer beter!

Hey Firespree, ik begrijp uit je woorden dat jij wel gaat. ?
Belooft zonder meer een hele goede show te worden.
Ik blijf vannacht laat op en hoop jouw review te mogen lezen hier.
Leuk dagje uit man en geniet maar lekker van het Duitse bier en de braadworsten.

Ja het verhaal was eerst dat we met zijn 6en zouden gaanen dat jij en ik er niet meer bij zouden passen en we een bus zouden moeten huren ofzo maar nu zitten we nog maar met zijn 3en in 1 auto :p Black- en RedBaron en ik :D
Hebt er zin an :D
Ben heel benieuwd wat Panzera er van bakt gister als voorbereiding nog even hun show van ndf 2004 gekeken :rolleyes: iets te druk geschiten vond ik maar zal zien :D
Je hoort van me!

Heren, ik brand van nieuwsgierigheid over de show van gisteren.
Was het een mooie show? En was het droog gebleven ?

ik vond het iig een mooie show en het is de hele dag droog gebleven ookal gaven ze flink wat regen op,alleen op de terugweg begon het flink te regenen en te onweren maarja nogmaals het was een goeie show vond ik zelf

grtz jeffrey1

ik vond het iig een mooie show en het is de hele dag droog gebleven ookal gaven ze flink wat regen op,alleen op de terugweg begon het flink te regenen en te onweren maarja nogmaals het was een goeie show vond ik zelf

grtz jeffrey1

Ok bedankt Jeffrey. Gelukkig is het droog gebleven want de weersverwachtingen zagen er niet best uit.
Ben heel erg benieuwd naar de film.:bye:

ik vond het een mooie show...kijk de foto's (later de film)en oordeel zelf wat je er van vond:nuts:
aleen was het een beetje te licht toen de show begon,en we hadden zwaar veel geluk gehad met het weer heledag droog uurtje of half uurtje toen we weg waren van de show ging regenen onweeren niet normaal(ik lag te slapen en werd wakker van de blikzem(of bliksem?)flitsen en knallen en ik word niet zo snel wakker dus zegt wat:D )
kijk de foto's en bepaal zelf(later de film)en oordeel zelf wat je er van vond:nuts:
zo hier onze foto's en (later ivm server die niet werkt ofzo)de film.

http://www.pyromovies.com/phpBB2/album_pic.php?pic_id=2567

album_pic.php

album_picm.php

album_pic.php

album_picm.php

album_picm.php

de rest vind je hier
zoals ik al zij de film vind je later(zal ik dan nog wel posten)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan