11 mei, Mei meeting!

Even een kort tripje, mijn eerste woorden ? GEWELIDIG echt SUPER gezellig , veel nieuwe freaks leren ontmoeten en lekker staan praten met veel freaks , het drinken en eten was ook super verzorgd en heb de nodige flesjes cola op gedronken :) :lol: het was lekker weer maar soms moest je wel even de Schaduw op zoeken… het was flink druk in de bunker waar het toch wel wat benauwd was :P, er kwamen steeds meer freaks , en meer en meer en meer  even later kwam Corne ook aanscheuren in zijn Original Cady  , even later kwam Pieter te voor schijn met zijn nieuwe ROOD , WIT , BLAUW Ufo ballon. Die niet geheel recht om hoog ging :lol: Moontan en Ramon hadden hier voor ook nog een korte maar mooie Toespraak gehouden  Top !

Hier wat foto’s :

IMG_0267.jpg

IMG_0268.jpg

IMG_0269.jpg

IMG_0270.jpg

De Dummys :

IMG_0271.jpg

IMG_0272.jpg

Freaks bij zena :

IMG_0273.jpg

Ook hele Jonge freaks waren aanwezig

IMG_0274.jpg

IMG_0275.jpg

IMG_0276.jpg

Het nieuwe pak van Thunder racing :

IMG_0277.jpg

speech van moontan

IMG_0278.jpg

IMG_0281.jpg

en de LVC Crew leden !!!!

IMG_0282.jpg

Iedereen heel erg bedankt voor deze Ontzettende Toffe dag !

En misschien tot 31 mei ?

Ryan.

Leuke foto's en verslag man :D sta 4x op de foto haha :rolleyes: was leuk je weer eens te zien ;)

net zoals vele andere die aanwezig waren. heb nieuwe en bekende gezien/gesproken. :D

was echt top. op naar volgende meeting :bye:

Leuke foto's man, was zeker een gezellige meeting met erg veel freaks. Ik heb ontzettend veel nieuwe gezichten gezien daar, erg leuk om weer veel nieuwe mensen gesproken te hebben. :)
Het weer was prachtig, kon niet beter, de catering was goed voorbereid, genoeg te eten en te drinken en ondanks het verbod op het stoken hebben we ons nog prima weten te vermaken met de fakkels, de rookballen, grondbloemetjes en de knallertjes die je met je voet aanstrijkt (geen idee wat dit nou was, erg leuk).

Ik wil Original en de LVC hartelijk bedanken voor de organisatie en de gezellige dag, daar horen uiteraard ook alle LVC-leden bij die er waren. :wink:
Op naar een volgende meeting inderdaad. :)

:bye:

Ik heb hier trouwens nog een klein reportje zonder foto's, uitgebreide versie met foto's komt morgen denk ik online op VWB!

Vandaag was het zover, de mei-meeting. Ik had er echt superveel zin in toen ik vanochtend wakker werd. Vlug mezelf aangekleed en ontbeten, en toen nog eventjes op VWB gezeten. Om klokslag half 11 belde pyromaniaqs.f aan. We hebben tot tien voor elf eventjes op VWB gezeten, en toen zijn we vertrokken op de fiets. Eenmaal aangekomen op het station snel even kaartjes gekocht en naar het goede perron gelopen. We waren ruim op tijd, maar we gingen alvast in de trein zitten. In de trein zijn er niet echt boeiende dingen gebeurd. Toen we in Breda aankwamen liepen we naar het busstation en wachtten op de heilige bus: lijn 132. Na een tijdje kwam hij aanrijden en stapten we in. Toen we bij de eerstvolgende halte in Breda aankwamen, kwamen er twee jongens in de bus zitten. Wij wisten allebei bijna zeker dat het mensen van het forum waren, en dat klopte inderdaad: PyroWar en m.firework of zoiets. Aangekomen in Baarle zijn we even langs Zena gelopen en hebben we FireFox en Ward ontmoet. Even de weg naar Dicky’s gevraagd aan Ward en daar zijn we even wat gaan eten. Daarna zijn we teruggelopen naar Zena. Bij aankomst kregen we een supervet shirt, thanks! Daar hebben we de hele middag gelachen, gekletst en mensen ontmoet. Supergezellig was dat. Om 3 uur zijn we de Bunker binnengelopen om vuurwerk te kopen. Daar heb ik het volgende besteld:

1 X Nitrate Cake
3 X Messier (A, F, C)
1 X Babyvlinder
10 X Breakdance
2 X Grondbloem
1 X Superman (die potjes voor 3,50)
3 X String Cracker
2 X Flashing Diamond

Na een tijdje kwam Toon terug met het vuurwerk. Hij was de Babyvlinders vergeten af te rekenen en dat was dus mijn cadeau, thanks! Daarna hebben we nog wat gekletst en om half 4 zijn we teruggelopen naar de bushalte. Jammer genoeg konden we niet mee barbecueën omdat ik dat niet mocht van mijn ouders. Volgende keer beter. In de bus zijn er niet echt boeiende dingen gebeurd, en in de trein terug ook niet echt. Toen zijn we even naar pyro.f’s huis gegaan om wat grondbloemen en kleine troep te testen en collectiefoto’s te maken. Toen ben ik naar huis gegaan om de TR te typen. Ik heb een topdag gehad en pyromaniaqs.f ook denk ik. Dankjewel LVC, Zena en iedereen die er was, het was supergezellig als je het mij vraagt!

Ik heb best veel klein spul gehaald maar dat is meer voor door het jaar heen. Het ging me vandaag ook eigenlijk meer om de meeting dan om het vuurwerk. Het was echt leuk want ik kende eigenlijk alleen de mensen die bij Zena altyd achter de kassa staan en ward en boyke_b maar verderest echt niemand. Heel leuk.

Leuke verslagen thundering in tha sky en nitraatfreak:cool:.
dit zijn de eerste verslagen die ik lees en zo te zien was het mega gezellig:)
Op VWB zullen er ook nog vast wel wat verslagen komen:D

Laatst bewerkt:
Leuk verslag Ryan ik vind het nu jammer dat ik niet ben gegaan.
Zie toch wel wat bekende gezichten :p
Zo te zien was het erg gezellig met een lekker weertje :rolleyes:

Volgend jaar weer doen dan zorg ik er gewoon dat ik er bij ben :)

Leuk verslag heb je geschreven Ryan. Eindelijk na jaren hebben we elkaar ontmoet. :p:p
Het was inderdaad een bijzonder gezellige dag, met prachtig weer natuurlijk en een grote opkomst.
De catering was uitstekend verzorgd door Original Fireworks.
Iedereen kan tevreden terugkijken op deze dag.

Als afsluiting werden er bij de Zena bunker 3 watervallen afgeschoten.
Een sprookjesachtig gezicht.
Met dank aan Sisser.

3voudige waterval met de mei-meeting.

http://blip.tv/file/897762

zo, Dat was me even een dag zeg.

Wij als LVC Bestuur hebben er maanden werk aan gehad. Om deze meeting zo voor elkaar te krijgen en dat is wat mij betreft prima gelukt!
Ramon had prima voor het eten en het drinken verzorgd. En dat was er dan ook vollop.

Ik heb samen met boyke b en knallermaikel gezorgt dat niemand dorst zou hebben. Ook dat ging helemaal goed.

Omdat ik nu op het VuurwerkCrew forum zit moet ik toch even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind dat Mattenfreak (nog) preccies wist dat ik op de fiets naar Olen geweest ben. Echt heel erg leuk om dat te horen van je, Tof:wink:

Ik wil iedereen die er bij geweest is van harte bedanken voor het goed gedrag van jullie. Er zijn gelukkig geen gekke dingen gebeurt en dat waardeer ik heel erg!

De moeite van het organiseren was het helemaal waard. En tot de volgende meeting.

MVG,

Ward, LVC Bestuurslid.

Even een paar foto's!

Ranald en Aaron op de foto.
Aaron,Een compliment van mij voor je goed gedrag. Maar blijf altijd voorzichtig hé :wink:

Sisser had het ook goed bekeken, Lekker uit het zonnetje in een heerlijke stoel vuurwerk kijken. De uitjes waren heerlijk hoor :D

bedankt voor je foto's Ward ziet er allemaal echt gezellig uit.

Moest wel lachen om Jim die zit daar wat te eten op een stoeltje met schaduw en uitzicht op alles hahaha lachen man :)

Back
Bovenaan