100k white horse in folie wikkel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gilaan78

VWC lid
goedenavond allemaal

Iemand bekend met deze rol? Nog nooit dit model gezien, weegt ook zeker niet de 14k die is afgebeeld op de doos.

20111011220707.jpg

20111011220725.jpg

20111011220929.jpg

hij ziet er wel erg mooi uit.
het lijkt me een combinatie van nitraatmat en gewone klappers.
maar of dat echt zo is weet ik ook niet.

Deze ook nog nooit gezien, maar een T809 is toch altijd een 100k klapper. Staat ook op de doos. Tevens staat er op de doos dat deze mat uit 1 stuk bestaat, dus dat je deze niet hoeft te knopen, klopt dit?

Weet je zeker dat hij geen 14kg weegt incl doos? (Heb je dit gewogen?)

Productnummer T809 is gewoon van Original. Productiejaar 2010.

Is de doos origineel? Hoort deze 100K in deze doos?

Ik snap niet echt wat je wilt weten in dit topic. Het is een illegale 100-duizend klapper. Zal heus wel knallen. Aangezien je de rol toch al in je bezit hebt, kun je hem niet meer ruilen :p Dus laat je verrassen met O&N.

Euh, hij wil weten van wat voor merk die is, waarom een gedeelte in folie zit, of anderen ermee bekend zijn omdat hij dat niet is, of iemand ervaringen heeft...blablabla, lijkt me niet zo moeilijk, DarkSoul :rolleyes:

Ik vind het er apart uitzien met die ene laag in folie. Zou best kicken zijn als daar nitraatmat-knallers in zouden zitten, maar dat is valse hoop, me dunkt.

Ja deze is aan 1 stuk, op een onstabiele personen wegschaal uit het jaar kruik kom ik niet echter verder dan 8-10kg

Dan moet ie dat zeggen en niet vaag doen met "is iemand bekend". :wink:

Ik heb hem al een feit gegeven. De doos is van Original. Dat de rol niet van Original lijkt, is frappant. Mogelijk hoort deze rol niet oorspronkelijk in deze doos.

Hoe heb je de mat gewogen? :) Weeg eerst jezelf, daarna jezelf met de mat in je handen, en dan van elkaar aftrekken, hou je dan ook die 8 tot 10 kg over? Vaag.

@DarkSoul, Original maakt die eigenlijk nog wel rollen uit 1 stuk? Meestal zijn het rollen uit 3 stukken die je moet knopen toch? Vanwege de wetgeving. Of maken ze ook nog professionele rollen evt die niet geknoopt behoeven te worden?

Verder die type aanduidingen of product nummers zijn wel vaker vreemd. Elke 100k die heeft tegenwoordig bijna T809 op de doos staan. Ook onbekende merken (Whitehorse is wel een redelijk bekend merk trouwens), of merklozen staan als T809/3 bijv (als 3 delen).

Ik heb al heeeeel wat jaren 100k's en deze manier nog nooit gezien. Dus reden van post is natuurlijk ook om het te delen met het World Wide Web;) maar zal morgen eens samen met de rol op de weegschaal haha

Ja inderdaad dank voor je foto's Gilaan! Ik heb deze ook nog nooit gezien dus vind het wel mooi dat je het post.

Deze ook nog nooit gezien, maar een T809 is toch altijd een 100k klapper
Klopt precies. T809 is geen productnummer maar een in China ontworpen code-aanduiding voor een 100K Celebration Cracker. Al is het wél mogelijk dat een importeur die code als productnummer hanteert. De reeks bestaat uit T801 t/m T816. Voor een compleet overzicht zie hier. Een zelfde soort aanduiding als bijv. de K02xx-serie bij strijkers (K0201 t/m K0218).

Ik vind de rol er wel mooi uitzien.
Het is net alsof ie mooi gemaakt is voor iets speciaals.
Zal wel zo niet zo zijn, maar ik denk dat we dit nooit meer zien.
Bedankt voor de foto's Gilaan78!

misschien dat je ook een stukje van dat rode folie weg kan snijden , kan natuurlijk zo zijn dat die knallers een ander kleurtje of iets hebben :)

Ik heb denk ik ook zo'n 100k gehad.. deze was van NO NAME de rol ziet er niet hetzelfde uit, maar de doos dan weer wel.. Deze rol was uit 2008

Trouwens de code T809 is niet de originele productcode van Original. Is een algemene code voor de 100.000 klapper aanduiding.

EDIT: Excuus, totaal over de andere reacties gelezen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan