1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Fantastische bak was dit! Voor mij de topper van de avond. Erg getwijfeld om hem te laten staan i.v.m. de wind maar toch besloten hem af te steken. Ook met de wind kwam hij zeer goed tot zijn recht, maar wat zou ik hem graag nog eens schieten met windkracht 2-3.

Met stip boven aan de lijst voor volgend jaar. Hopelijk nog een 2024 batch met een kooi.

Kan hier ook alle films van blijven kijken, wat een waanzinnige bak.
Na de Broekhoff demo keken we elkaar aan en wisten we dat dit er wel met meerdere tegelijk nog bij moest komen.
Helaas niet de beste omstandigheden met die wind, maar man, wat was dit gaaf.

Heerlijk! Ik heb al genoten van 2 stuks tegelijk maar jullie doen er nog een flinke schep bovenop :)

Ik ben dus niet de enige die 5x de ICB een goed idee vond haha. Mooi project mannen! Zal mijn beelden ook eens online gooien. Ik heb 'm 5x in een brede W-shape geschoten.

Nu al benieuwd naar. Het is even investeren, maar helemaal waard om dit eens te doen. Kom maar door!

Je ziet de ICB niet echt hoor bij de beelden van onder, heb een finale geschoten met 3x Blinking Fermata, 5x ICB, 2x Total Display, 5x Crosette cakes van de Pyroshow lijn en 9x TI-Fury. Zal nog wel ff een topic aanmaken :D.
In de volgorde die jij noemt? overlappend? tegelijk?

Top airforce, klinkt goed allemaal en benieuwd naar je beelden ook. Blijft echt een prachtige bak dit.

Back
Bovenaan