pyro2002
VWC lid
Yes! Prachtige combinatie met blauwen weer met geel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Yes! Prachtige combinatie met blauwen weer met geel!
Heerlijk! Ik heb al genoten van 2 stuks tegelijk maar jullie doen er nog een flinke schep bovenopKan hier ook alle films van blijven kijken, wat een waanzinnige bak.
Na de Broekhoff demo keken we elkaar aan en wisten we dat dit er wel met meerdere tegelijk nog bij moest komen.
Helaas niet de beste omstandigheden met die wind, maar man, wat was dit gaaf.
Ik ben dus niet de enige die 5x de ICB een goed idee vond haha. Mooi project mannen! Zal mijn beelden ook eens online gooien. Ik heb 'm 5x in een brede W-shape geschoten.
Je ziet de ICB niet echt hoor bij de beelden van onder, heb een finale geschoten met 3x Blinking Fermata, 5x ICB, 2x Total Display, 5x Crosette cakes van de Pyroshow lijn en 9x TI-Fury. Zal nog wel ff een topic aanmaken .Nu al benieuwd naar. Het is even investeren, maar helemaal waard om dit eens te doen. Kom maar door!
In de volgorde die jij noemt? overlappend? tegelijk?Je ziet de ICB niet echt hoor bij de beelden van onder, heb een finale geschoten met 3x Blinking Fermata, 5x ICB, 2x Total Display, 5x Crosette cakes van de Pyroshow lijn en 9x TI-Fury. Zal nog wel ff een topic aanmaken .
Tegelijk! De reacties wakkeren het alweer aan bij me, zal vanmiddag ff een topic maken.In de volgorde die jij noemt? overlappend? tegelijk?
Absoluut! Dikke combi die prima aansluit.Zit eraan te denken deze dit jaar te combineren met 2x de return of the phoenix? Is dat een goed idee