1.2" Big Box

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: 5111
Artikelnaam: 1.2" Big Box 100shots
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1910,8 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Bizar grote willows met diverse dahlia sterren. Inclusief een chrysanthemum spectakel finale.m
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 189,00
Winkelprijs: € 175,00
Onlineprijs: € 169,99

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

5111-Big-Box-100sh.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De tandjes wat een fraai stuk vuurwerk. staat met stipt op mijn lijstje. Kreeg een beetje het gevoel als of ik qua grootte naar de JW338 zat te kijken.

Hele mooie compound met grote effecten, ben benieuwd naar straatfilmpjes, potentiële kanshebber om nog aan te schaffen

Wij kunnen hier echt van genieten, tempo perfect om lekker te genieten, steeds net even een ander type blink, en de Snowstorm-achtige finale!

Staat ook al ergens te koop voor 129,99 zag ik net.

Prima box. Eentonig maar een mooi effect waar ik wel van hou.

Als deze net zo presteert als de kingstown hangover, dan is dit wel echt een toppertje. Een box met weinig variatie is ook goed voor de variatie :p

Ja het is wat eentonig, maar wat is deze sierlijk!
En Magnum heeft aangetoond China krekel filmpjes effecten in de straat neer te kunnen zetten…. Dus fingers crossed. Deze gaat op de verlanglijst!

Wat een geweldige box zeg. Snap de reacties dat het wat eentonig over kan komen, maar dat vind ik bij deze niet erg. Waar neen prachtdoos. Gaat op de wish-list.

Zijn we niet bang dat het een zwaar opgevoerde sample is? Als hij echt zo in de straat komt te staan, wil ik hem zeker ook hebben natuurlijk!

Zijn we niet bang dat het een zwaar opgevoerde sample is? Als hij echt zo in de straat komt te staan, wil ik hem zeker ook hebben natuurlijk!

Het antwoord van die vraag blijft een eeuwige balanceeract: wil je zekerheid? Dan wacht je af tot de eerste beelden op 1 januari. Dan loop je wel een risico om een mogelijk geweldige batch te missen door 1) Het niet kunnen vasthouden van de kwaliteit in volgende batches, of 2) de tuning down omdat het risico op afkeur wellicht te groot is. Daarbij komt als laatste punt dat je die beoordeling maakt op wat de importeur reeds eerder aan kwaliteit van producten heeft neergezet. Daarnaar kijkend: Kingstown Hangover, W-Triple Layer, Triple-X/Armageddon, Magnum P.I, Willow Mayhem etc. Magnum is wél een importeur waar ik wat minder bang ben voor opgevoerde samples.

Back
Bovenaan