07-07-12 Geelse kanaalfeesten

markHE

VWC lid
Datum: 07-07-2012
Plaats: Geel
Land: België
Straat: Kemeldijk
Wie: Original fireworks
Wat: Professioneel vuurwerk
Waarom: Viering Geelse kanaalfeesten
Tijd: 23:00

Laatst bewerkt:
ook weer aanwezig,is altijd wel leuke show
enigste nadeel is dat deze show laatste jaren stuk verder weg staat das wel jammer,anders was t nog vetter:)

Ook zeker aanwezig met mijn zoontje (net als vorig jaar:)), daarna lekker hotelletje in en de volgende dag op het gemak weer terug.

Waarschijnlijk ook aanwezig met mijn vriendin. Wie weet een goed hotel daar ? Maken we er een weekendje weg van :).

Weet het nog niet, ligt een beetje aan de invulling van de show. Heb het na 4 jaar wel een beetje gezien. Ook mede omdat de afstand zo groot is geworden, 2,5 en 3" komt net boven de bomen uit.
Maargoed wacht het even af, hoop dat er nog wat details bekend gemaakt gaan worden van wat we kunnen verwachten.

Misschien dat ik ook naar deze show ga met een ander lid van het forum.
Maarja ligt eraan of ik vervoer heb.

Het lijkt me een leuke show, zie er altijd goede/leuke reacties over. En beelden zagen er ook goed uit.

Is er ook een plek waar ie de show goed kan filmen? Of is dit een hele domme vraag? :p

Als je een beetje optijd komt is er mega veel plek om te filmen Tristen.
Het is een erg lange kade met aan de overkant van een vrij breed kanaal de show.

Ter aanvulling voor de beginpost, de straat is tot nu toe elk jaar voor publiek Kemeldijk geweest.

En voor de mensen die voor het eerst gaan, zo moet je het zien:
351fs44.png

Vorrig jaar een leuke show gezien.
Of ik weer ga kijken hangt er een beetje van af.
Maar het is zeker een show om een keer gezien te hebben.
De salute's vorrig jaar vond ik tegen vallen..
Menig 6 inch komt eveb hard over op die afstand..
Ik zou zeggen groter kalliber salutes gebruiken:D
Maar ik wacht ook even de invulling af.

Dit was voor mij de eerste grote show en meteen ook een super show.
We hebben toen (en dit jaar weer) Hotel Corbie gekozen. Super Hotel. Netjes, fris, gastvriendelijk, gratis parkeren, gratis internet op de kamer, gratis minibar op de kamer. Op het plein zijn lekkere eettentjes en cafe's. Supermarkt om de hoek en een vlaamse friet kraam ietsje verder.
Kamers zijn goed met een bad/douche combi en een balkon.
Ook nog laat open na de show...
En 's ochtend kan je heerlijk genieten van een ontbijt.

Ik heb vorig jaar mijn eerste filmpjes gemaakt van ons mannenweekend. Had deze toen ook op YT staan. Ik heb het filmpje toen verwijderd maar nu maar weer teruggezet:).
Beeld kwaliteit is misschien minder en muziek keuze ook wellicht, maar wist toen nog niet zoveel als nu:).
Gezellig was het wel!

Filmpje van de show zelf ben ik wel tevreden over.
Dit jaar doen we het nog eens dunnetjes over, met de cams van nu.
Echt bizar zo hard het hier gaat.
Laat de broekspijpen maar weer wapperen:)

Videoverslag reis en hotel Geel 2011:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Show van 2011:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Calliber zecht niet veel de effekten die er uit komen wel:wink:
Maar 10 inch is wel lekker flink ja:D
Heb je nog een klein tipje van de sluier?

Back
Bovenaan