Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falling Leaf

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Falling Leaf

    Artikelnummer: 404.160
    Artikelnaam: Falling Leaf
    Netto Kruitgewicht: 490 gram
    Aantal Schoten: 35
    Effectomschrijving: Rode staarten, overgaand in rode en groene falling leaves met gouden blink, blauwe staarten naar gouden wilg met witte blink, groene staarten overgaand naar brocade crown en groen, blauwe staarten overgaand naar ti-chrysant.
    Richtprijs: €45,-
    Film: volgt



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie.

    #2
    Hier word dus echt het maximale uit gehaald! Ben zeer benieuwd naar de echte uitwerkingen van deze 500 grammer. Prijs vind ik erg aantrekkelijk. De effecten zijn mijn favoriet dus deze moet ik zeker uitproberen aan het eind van het jaar.

    Comment


      #3
      Ziet er inderdaad erg goed uit ,
      Maar wat is TI - chrysant
      ..

      Comment


        #4
        Dat is net als de Chrysanthium Crackling maar dan zonder het 'Crackling' maar een 'pop'.

        Comment


          #5
          Ook Mercurius komt dus met een Falling Leaf,s cake.
          Ben reuze benieuwd naar de uitwerkingen
          Filmpjes komen zo spoedig mogelijk.
          Hier wordt door Mercurius aan gewerkt

          Comment


            #6
            Zit maarliefs 14 gram per tube in. Dat is niet niks. Met een prijs van 45,- vind ik hem goed geprijsd voor een 500-grammer. Effectomschrijving klinkt ook erg aangenaam! Ik hoop wel dat er wat tempo in zit. Ik ben eigelijk bang dat ie één voor één een tube lost in anderhalve minuut tijd ofzo.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #7
              Dit klinkt erg goed zeg, de prijs is ook gewoon perfect zoals het hoort!
              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

              Comment


                #8
                Ziet er zeer mooi uit! ben benieuwt naar het filmpje.

                Comment


                  #9
                  Leuk prijsje voor een maximaal gevulde cake. 490gram en 14 gram per schot.
                  Ben benieuwd hoe ze de effecten hebben verwerkt. Stuk voor stuk of gevarieerd.

                  Comment


                    #10
                    Ik heb vandaag al een filmpje mogen aanschouwen van deze cake.
                    En ik moet jullie zeggen: hij ziet er fantastisch uit.!!!
                    Afwisselend kleine met hele grote boeketten, vooral hele grote gouden boeketten (geen willow,s)
                    Bij deze cake kan je echt van een aanrader spreken.
                    Gerwin lief aankijken en vragen of hij de films van de dvd naar een bestandje kan uploaden.

                    Comment


                      #11
                      @ Moontan

                      Heb je Gerwin al lief aangekijken??

                      Want best wel benieuwd naar de flimpjes van de nieuwe producten
                      Laatst aangepast door Fireworkfreakz19; 30 October 2008, 17:35.

                      Comment


                        #12
                        HIER een filmpje op de site van Mercurius.

                        Wat een ontzettend mooie falling leaf's zeg!!
                        Hier helaas geen aanschaf, vanwege het feit dat ik hem nergens kan verplaatsen voor iets dergelijks. Anders had hij er zeker bij gezeten!
                        Laatst aangepast door benno; 21 November 2008, 01:42.

                        Comment


                          #13
                          Inderdaad een sublieme topper uit de Mercurius collectie. Maximaal gevormde falling leaves, met een heerlijke gouden gloed. Zo heb ik ze nog nooit meegemaakt. En zeker voor consumentenvuurwerk een nog niet bestaande cake.

                          Comment


                            #14
                            Zo dan, moet ik ook nog op zoek naar een Mercurius dealer. Beetje jammer van de finale, maar die "falling leaves" (eigenlijk zijn het kleine horse tails) zijn helemaal goed.

                            Comment


                              #15
                              Allright, de kenners aan het woord, ben ben dat jullie de film ook ontdekt hebben.
                              Ik sta dus niet alleen in mijn mening.
                              Prachtige cake, deze.

                              Comment

                              Working...
                              X