Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spinning that Wheel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Spinning that Wheel





    Artikelnummer: 402.015
    Artikelnaam: SPINNING THAT WHEEL
    Bruto Gewicht: gr.
    Netto Kruitgewicht: 130 Gram
    Aantal Schoten: fontein
    Effectomschrijving: Een draaiende fontein die spuitend aan de bovenkant begint en daarna gaat draaien en een cirkel van vuur geeft
    Tijdsduur: volgt
    Stijghoogte: volgt
    Diameter effect: volgt
    Richtprijs: 17,50
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Film: volgt

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.


    Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie

    #2
    Deze is werkelijk waanzinnig, wij hebben deze al op film mogen aanschouwen, maar dit is echt een enorm gaaf product! De fonteinen zijn goed te noemen, harde crackling, redelijk hoog, maar het echte effect komt natuurlijk als er aan de zijkant ook effecten beginnen te spuwen en deze in een gigantische vaart ronddraait. Geeft een heel apart en mooi effect met die snelheid, voor die richtprijs van €17,50 een 100% aanrader!

    Comment


      #3
      ljjkt me erg mooi, ik wacht op het filmpje

      Comment


        #4
        Klinkt geweldig! Weer eens wat nieuws.
        17.50 is wel een 'aparte' prijs voor een fontein, maar dat is dit wel waard als ik mattenfreak zo hoor.
        Trouwens, waar heb je die op film gezien dan? Wil ook wel eens een filmpje ervan zien.

        Comment


          #5
          Toen ze op bezoek waren bij 'Mercurius'.

          Comment


            #6
            Weer een product op de lijst erbij! Lijkt me namelijk zoals jullie het omschrijven een topfontein. Bedankt voor de info.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Sinds vandaag zijn de films van meerdere artikelen uit de Ultimate Gold Collection op de website van Mercurius Vuurwerk te vinden.

              Klik voor de film van dit product hier

              Comment


                #8
                Heeft inmiddels iemand ervaring met deze "fontein"?
                Was het echt een product waarbij je zei wauw! of meer iets van leuk, maar zou er geen 15 euro aan uit geven?

                Comment


                  #9
                  Als ik hem zou kunnen krijgen zou ik er best 15 euro voor over hebben. Dit is echt iets unieks!

                  Comment


                    #10
                    Ja, ik ben het met je eens dat het iets unieks is.
                    Maar zal graag reacties van mensen horen, want op filmpjes krijg je natuurlijk nooit het "echte" gevoel van de cake/fontein.

                    Nou kost hij niet veel namelijk 12,50 bij mijn dealer, maar mijn budget is niet groot genoeg om alles maar uit te proberen wat leuk zou kunnen zijn:( Helaas!

                    Comment


                      #11
                      Dan zou ik als ik jou was gewoon voor iets gaan waarvan je zeker weet dat je iets goeds in huis haalt Rienuss.

                      Comment


                        #12
                        Toen deze een aantal jaar geleden in de folder stond, heb ik er over nagedacht hem te kopen. Toch maar niet gedaan ivm een te klein budget. Ik vind het een heel erg orgineel product! Zijn er nog meer dealers met een 'rondraaiende fontein'?

                        Comment


                          #13
                          Voor zover ik weet zijn geen andere ronddraaiende fonteinen.
                          Ik heb deze 2 jaarwisselingen gehad. De eerste keer vloog ie direct al in brand. De tweede keer ging het wel goed, een mooie goede fontein, maar voor mij niet meer dan dat.

                          Comment


                            #14
                            thanx voor het advies, denk dat ik hem dit jaar dan maar oversla misschien volgend jaar! Mijn voorkeur gaat toch ook meer uit naar cakes!

                            Comment


                              #15
                              giesbeek voor 12,50euro zal je laten zien:http://www.ebbersdoehetzelf.nl/produ...ducts_id=72207
                              scro naar beneden.

                              Comment

                              Working...
                              X