Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collapsible

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Collapsible

    Artikelnummer: 2585
    Artikelnaam: Collapsible
    Netto Kruitgewicht: 500 gr.
    Aantal Schoten: 36Schots
    Aantal Cakes: 1
    Effectomschrijving: 36 shots, red/blue/green/yellow/tail to red/seablue/green/yellow coconut star with time rain & green glitter
    Afmetingen: 18cm hoog
    Stijghoogte: 32m.
    Richtprijs: 65.00

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Hardix demo 2009. Je ziet hier 3 stuks.
    Laatst aangepast door ylke; 7 June 2011, 19:05. Reden: foto opnieuw

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door shinji
    Of zouden de heren importeurs in dezelfde fabriek geshopt hebben.

    Haha zo te zien wel

    Je ziet wel vaker dat er dezelfde producten bij verschillende importeurs zijn. Denk aan de Thriller, die ook nog 2 broertjes heeft, waarvan de naam op het puntje van me tong ligt

    Comment


      #3
      Uiterlijk mag wel hetzelfde wezen, de inhoud is wel anders natuurlijk. Allereerst zijn dit 36 schoten, de Triple Hazzard bevat 39 schoten, in het midden zitten daar nog 3 extra.
      Laten we wachten op de films van beide en daarna pas conclusies trekken mensen.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        Uiterlijk mag wel hetzelfde wezen, de inhoud is wel anders natuurlijk. Allereerst zijn dit 36 schoten, de Triple Hazzard bevat 39 schoten, in het midden zitten daar nog 3 extra.
        Laten we wachten op de films van beide en daarna pas conclusies trekken mensen.
        Even een opmerking. De Triple Hazzard bevat ook 36 schoten. De drie middelste kokers zijn dummies Wellicht dus wel een exact hetzelfde product.
        Maakt opzich weinig uit want op de film van jullie blijkt die van B&W echt een topper te zijn.
        www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

        Comment


          #5
          Vergeet niet dat Hardix enkele van de eigen producten omlabelt. Dit zou dus inderdaad zo maar een omlabeling kunnen zijn ja. Time will tell.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk bericht
            Even een opmerking. De Triple Hazzard bevat ook 36 schoten. De drie middelste kokers zijn dummies Wellicht dus wel een exact hetzelfde product.
            Maakt opzich weinig uit want op de film van jullie blijkt die van B&W echt een topper te zijn.
            Inderdaad, nu je het zegt, mijn fout, bedankt dat je me hierop wijst.
            De Triple Hazzard is een 100% klapper inderdaad, maar de uiteindelijke versie zou zelfs nog wat verbeterd zijn ten opzicht van die op de demo. Ik ben razend benieuwd hoe de Collapsible zal zijn met de demo, en natuurlijk de prijs erbij.

            Comment


              #7
              Wat een geweldig ding is dit, niet heel snel maar de effecten zijn echt groot voor Nederlands consumenten vuurwerk.
              Zo groot en rond heb ik de effecten in Nederlands consumenten vuurwerk niet/nauwelijks gezien voor de rest.

              De prijs is trouwens 65 euro geworden.
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #8
                Mooie pot, super mooie en grote effecten lekker afwisselng, goede tempo en een leuke finale!
                Btw, bij mijn dealer is die 60.00 euro.

                Comment


                  #9
                  Hele mooie grote effecten heeft dit product, maar heren importeurs: wat een onding, jullie denken toch niet dat een doorsnee huisvader, met een glas champoppel in de hand, zo'n geval uit elkaar gaat staan hannessen.
                  Ik vind dit echt een ondoordacht marketing item.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                    Hele mooie grote effecten heeft dit product, maar heren importeurs: wat een onding, jullie denken toch niet dat een doorsnee huisvader, met een glas champoppel in de hand, zo'n geval uit elkaar gaat staan hannessen.
                    Ik vind dit echt een ondoordacht marketing item.
                    Het werkt heel gemakkelijk hoor dat uitklappen van deze cake, in 5sec is het gebeurt. En als je het echt niet wilt uitklappen is hij ook nog prima af te steken zonder dat hij is uitgeklapt. De cake staat dan ook stevig genoeg.

                    Ik denk juist dat vele mensen deze cake aanschaffen om het feit dat hij uitklapbaar is, puur omdat het totaal anders is als alle andere cakes.


                    Hier onder 2 foto's waar duidelijk op te zien is hoe je hem makkelijk uitklapt
                    Once a pyro, always a pyro

                    Comment


                      #11
                      Meningen over de uitklapbaarheid verschillen duidelijk, maar of het nou puur uiterlijk is wat mensen hierbij overhaalt, ik denk het niet echt. Als detaillist zou ik de stevigheid noemen, want die is zeker goed, maar daarbij ook de inhoud, want die is natuurlijk prachtig. Grote effecten, mixed en langdurig, ik denk toch wel een topper voor de consument.

                      Overigens vind ik de prijs van dit product niet goed, te hoog, maar dat kan ook komen om het feit dat een vergelijkbare cake van B&W voor €20,- minder wordt aangeboden.

                      Comment


                        #12
                        Wat mij vooral opvalt is de hoge kwaliteit.
                        Als je de boeketten bekijkt ziet alles er symetrisch uit en heeft het een goede spreiding van de effecten. Ook tijd dat het effect in 'beeld' is zeg maar vindt ik heel erg goed. Het blijft op je netvlies staan omdat het juist symetrisch is.
                        Maar dat is mijn mening, zelf zie ik maar weinig andere (sub)merken die zulke mooie uitwerkingen hebben.

                        correct me if I'm wrong.....
                        Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                        Comment


                          #13
                          Beste stuk vuurwerk dat we hadden. Overtreft elke 500g pot van Proline. (naar mijn mening)
                          Prijs is alleen erg hoog ja, 65 euro voor 1 minuut de show stelen is iets te veel van het goeie. Maar voor een keer is het wel leuk

                          Comment


                            #14
                            Deze is wel stukken beter dan de Triple Hazard... veel grotere effecten. Prijs is trouwens nog steeds 65 euro.... nog steeds te duur want met 2 Extreme Salutes heb je ongeveer hetzelfde spectakel. Als deze 50 euro zou kosten had ik hem wel genomen.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door magnolia
                              weet iemand de nieuwe prijs van dit ding ?
                              De richtprijs is volgens de topic ongeveer 65 euro.

                              Ik moet zeggen dat de effecten er overigens wel goed uitzien, alleen als je met ander vuurwerk een soortgelijk effect krijgt voor een lagere prijs, heeft dat wel mijn voorkeur.
                              ~Coen21

                              Comment

                              Working...
                              X