Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hunan rol

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hunan rol

    hallo ik ben van plan dit jaar zo'n rol te kopen alleen ik weer niet hoelang hij ongeveer duurt en verdere info kunnen jullie daarbij helpen?
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door nitraat12 Bekijk bericht
    hallo ik ben van plan dit jaar zo'n rol te kopen alleen ik weer niet hoelang hij ongeveer duurt en verdere info kunnen jullie daarbij helpen?
    Hunan rol is toch gewoon de nederlandse versie van de 100.000 klapper ?? volgens mij is dit al in een ander topic besproken, maar de enige info die ik je kan geven. is dat het gewoon een 100k rol is met eind bom alleen zit er geen flashkruit in maar buskruit. dat moet dus betekennen dat ie iets zachter gaat als een echte ( illegale ) rol
    en hoe lang ie duurt is moeilijk te zeggen he.. de 1 loopt veel harder als de ander. ik heb ze gehad die binnen 20 seconde weg waren maar ook zowat een minuut duurde. over de snelheid van de rol is weinig te zeggen

    Comment


      #3
      Nou, 20 sec over een 100k is overdreven snel.
      De meesten zijn zo tegen 1 minuut/anderhalve minuut. Die van lesli zou 14 minuten duren..Maar dat daarvan terecht is gekomen weet ik niet.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
        Nou, 20 sec over een 100k is overdreven snel.
        De meesten zijn zo tegen 1 minuut/anderhalve minuut. Die van lesli zou 14 minuten duren..Maar dat daarvan terecht is gekomen weet ik niet.
        Zeker met visco aan elkaar gebonden want 14 minuten is indd wel erg veel voor een 100k
        Vuurwerk is een passie!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
          Nou, 20 sec over een 100k is overdreven snel.
          De meesten zijn zo tegen 1 minuut/anderhalve minuut. Die van lesli zou 14 minuten duren..Maar dat daarvan terecht is gekomen weet ik niet.
          ik trek mijn tijdssneld over een Alepco rol niet over een hunan rol.. dan heb jij wel bagger rollen gehad man als jou rollen altijd een minuut a anderd halve minuut duurde whaha een rol van 14 minuten???? dat kan toch niet man???
          Laatst aangepast door Gurby; 29 June 2007, 10:44.

          Comment


            #6
            ik heb het niet over de 100 k maar over de rol van dynasty en hij kost 15 euro
            Laatst aangepast door Nitraat12; 29 June 2007, 15:28.
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #7
              Hij duurt slecht enkele seconden, maar heeft wel een eindbom. Kan de film even niet vinden ervan, ik heb er ooit eens eentje van gedownload toen hij net op de markt was. Prijzig, maar voor een klein rolletje en Nederlandse begrippen goed te noemen.

              Mening en feiten wel gebaseerd op dat filmpje he.

              Comment


                #8
                De zogenaamde Hunan rol van Wolff is een rol ter groote van een 5000 klapper. Oftewel 5k. En dat met buskruit.
                Voor wel 18 euro!!!!

                Oplichterij dus, want de buskruit rolletjes van bv Knalgoed zijn voor zelfde groote 5 euro...

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                  De zogenaamde Hunan rol van Wolff is een rol ter groote van een 5000 klapper. Oftewel 5k. En dat met buskruit.
                  Voor wel 18 euro!!!!

                  Oplichterij dus, want de buskruit rolletjes van bv Knalgoed zijn voor zelfde groote 5 euro...
                  Ik heb deze afgelopen O&N deze rol van Dynasty gehad. Hij ging te snel en maakte mede door het buskruid geen indruk.
                  Niet kopen dus; 18 euro is te duur!

                  www[b].youtube[/b].com/profile_videos?user=VwkRuben89&p=r
                  [i]Mijn vuurwerkfilmpjes op YouTube.[/i]

                  Comment


                    #10
                    Ik kocht hem voor 15,- vond het geluid wat hij produceerde nog verrasend voor een legaal dingetje, hij heeft trouwens het formaat van de BE 10k. Hij duurde bij mij zon 10sec en liet wel een lekkere rooie zooi achter
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      #11


                      Inderdaad zo'n baggerding als dat ze bij Knalgoed voor 5/6 euro verkochten. In Nederland dus 3x zo duur en net zo slecht.

                      Comment


                        #12
                        duurt dat ding zo kort! ik dacht ergens te zien dat ie een brandtijd had van een minuut ofzo.
                        ---

                        Comment


                          #13
                          Nee joh. Dit is gewoon een buskruitrolletje zoals ze ook te koop zijn geweest in België. Alleen daar waren deze oplichtersrolletjes 5 euro en in Nederland is het meer dan 15 euro.

                          Onder de Nederlandse rolletjes is dit wel een toppertje, alleen al omdat deze de snelheid aanhoudt van een echte rol gevuld met flashpoeder. Alleen het feit dat er buskruit in zit en geen flashpoeder en dat deze 3x zo duur is dan in België maakt dit product gewoon waardeloos.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                            Nee joh. Dit is gewoon een buskruitrolletje zoals ze ook te koop zijn geweest in België. Alleen daar waren deze oplichtersrolletjes 5 euro en in Nederland is het meer dan 15 euro.

                            Onder de Nederlandse rolletjes is dit wel een toppertje, alleen al omdat deze de snelheid aanhoudt van een echte rol gevuld met flashpoeder. Alleen het feit dat er buskruit in zit en geen flashpoeder en dat deze 3x zo duur is dan in België maakt dit product gewoon waardeloos.

                            Ja, idd en ik vind het ook echt jammer dat de wet zo is in Nederland.
                            Van mij mag de wet best veranderen, krijg de politie ook gelijk meer tijd om achter ECHTE fouten te gaan in Nederland want dat vuurwerk wordt toch wel gekocht en als het niet mag van de wet dan moet het maar illegaal.
                            Hopen dat de wet gaat veranderen.

                            Comment


                              #15
                              Ik heb deze afgelopen jaar dus in mijn handen gehad net als vele andere legale rollen. En het is dus werkelijk oplichting. Men laat geloven dat het goede rollen zijn en je niet meer naar België hoeft, maar je krijgt dus gewoon buskruitrolletjes tegen 3 a 4 keer zo'n hoge prijs als in België.

                              Ronduit belachelijk dus. Waarom moet iets in Nederland 3/4 keer zoveel kosten als hetzelfde product uit België? Ik zou dergelijke producten resoluut laten liggen aangezien je weet dat je genaaid wordt.

                              En dit staat nog los van het feit dat er in België wit kruit oftewel flashpoeder in de rollen zit. Mochten ze in beide landen rollen met buskruit verkopen, en dat is zo, dan spreek je dus alleen over financieel verschil. Als men wilt dat mensen niet meer naar België gaan, moeten ze deze oplichting stoppen. Of zorg dat de rollen in Nederland ook flashpoeder mogen bevatten of doe iets tegen die absurd hoge prijzen. Dan pas breng je de handel in rollen/matten tot stoppen en niet eerder.

                              Comment

                              Working...
                              X