Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderdome

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thunderdome



    Artikelnummer: 4235
    Artikelnaam: Thunderdome
    Netto Kruitgewicht: 200 gr.
    Aantal Schoten: 13 Schots
    Effectomschrijving: red tail up to golden crackling willow with red pistil
    Tijdsduur: +- 30sec.
    Stijghoogte: +- 20 m.
    Formaat: 20 cm hoog
    Richtprijs: €18,95
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Film 1: Hardix Vuurwerk
    Film 2: Demo Hardix 2006 (UB)
    Film 3: Demo Hardix 2007 (VWC)
    Film 4: Demo Hardix 2007 (UB)
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 24 October 2007, 19:23.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    zo ,ik moet zeggen dat ik dit een perfect cake'je vind hoor.. mooie boeketjes en een leuke finale er in.. een echt kwaliteits cake'je ik zou er wel 18 euro voor geven...

    Comment


      #3
      Hmm, ja hij is zeker leuk, en 18 euro is een goede prijs.
      Maar ik vind de finale niet goed bij de pot zelf passen..

      Comment


        #4
        Film van de demo van Hardix uit 2006 is aan de beginpost toegevoegd.

        Comment


          #5
          Prachtige cake maar bij mijn dealer is die dit jaar 21.25:S!
          Dus ik denk niet dat ik hem koop.

          Comment


            #6
            Wederom iemand die al aangeeft dat de regionale dealer behoorlijk wat meer vraagt dan de adviesprijs is. Blijkbaar ben ik dus niet de enige die dat ervaren heeft.

            Neem overigens aan dat je naar Hol vuurwerk gaat aangezien in regio Rijnmond verder geen dealer met HVK spullen te vinden is.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
              Wederom iemand die al aangeeft dat de regionale dealer behoorlijk wat meer vraagt dan de adviesprijs is. Blijkbaar ben ik dus niet de enige die dat ervaren heeft.

              Neem overigens aan dat je naar Hol vuurwerk gaat aangezien in regio Rijnmond verder geen dealer met HVK spullen te vinden is.
              Ja, Ik kom idd, bij vuurwerk-hol;)
              Ik merk wel dat sommige producten er goedkoper zijn maar de thunderdome is dus een stuk duurder!

              Comment


                #8
                2 product filmpjes in de begin post geplaatst, het zijn filmpjes van de demo avond (2007). De ene is gefilmt door VWC, de andere film is van UB. Nu staan er dus 4 filmpjes van de Thunderdome in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

                Mooie cake met goede effecten die je niet heel veel tegenkomt in het Nederlandse consumenten vuurwerk.

                Wat vinden jullie van deze cake?
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #9
                  Er zijn wel meer potje met een dergelijk goud effect op de markt hoor. Ik vind het persoonlijk een mooi effect, maar toch vind ik deze pot iets missen. Ik weet niet wat het is.

                  Comment


                    #10
                    Een leuke cake, de effecten zijn leuk om te zien en er zit een finale in met net even andere effecten. Toch is het goud in deze cake heel licht, op film ook moeilijker vast te leggen, maar het effect zelf is goed te noemen. De finale-effecten komen wat duidelijker naar voren met het crackling palm-effect.

                    Ik vind dit persoonlijk geen directe aanrader, de prijs is mij net even te hoog. Ik denk bij mijzelf dat het lichte goud met O&N weleens heel slecht uit kan komen, denk aan de rook die er hangt, de wind die er eventueel is, maar ook de kou kan hier weleens een duidelijke factor in spelen. Met die gedachte zou ik hem dus laten staan voor die prijs.

                    Comment


                      #11
                      Ik vind hem prachtig voor dat geld alleen zou ik hem in de vooravond afsteken want om 12 uur is er teveel rook en komt het goud niet echt tot zijn recht denk ik.
                      Prijs aan de hoge kant maar het maakt je collectie wel compleet naar mijn mening.

                      Comment


                        #12
                        straatfilmpje:




                        helemaal geen verkeerde cake eigenlijk
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #13
                          Voor €11,35 neem je hem bij Hol mee
                          'War does not determine who is right, only who is left.'

                          Comment


                            #14
                            Ik vind dit ook een topcake, heb hem het eerste jaar van de titanium collectie direct gehaald. In het echt vind ik hem nog een stuk beter overkomen als op de filmpjes, de willow die erdoor zit brandt ook lang. Voor 11,35 had ik er direct 3 gehaald en doorgelont
                            Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                            Comment

                            Working...
                            X