Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brilliant Three [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Brilliant Three [Ass.]



    Artikelnummer: 2500
    Artikelnaam: Brilliant Three
    Netto Kruitgewicht: 200 gr. per cake
    Aantal Schoten: 13 Schots
    Aantal Cakes: 3
    Effectomschrijving: De Brilliant Three bestaat uit 3 verschillende cakes verpakt in een luxe doos.
    Afmetingen: 19cm hoog
    Stijghoogte: 35m.
    Richtprijs: 16.95 per stuk +- 45euro per 3
    Verpakkingseenheid: 3/3
    Film 1: HardixVuurwerk.nl
    Film 2: Demo Hardix 2006 (UB)
    Film 3: Demo Hardix 2007 (VWC)
    Film 4: Demo Hardix 2007 (UB)


    Hier nog even de effecten van de 3 cakes:

    Artikel 2500A Eraser: Een 13 shots cake, Red tail to red brocade crown, Green tail to green brocade crown.
    Artikel 2500B Imagination: Een 13 shots cake, Red, green, blue tail to red, green, blue peony.
    Artikel 2500C Tornado: Een 13 shots cake, Red, green, blue, silver tail to red, green, blue, silver peony.



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 6 February 2008, 21:20.

    #2
    Ik ben erg goed te spreken over de Brilliant Three.
    Ik heb dit pakket 2 jaar achter elkaar gehad, en zal hem dit jaar zeker weer nemen.
    Een pot kost 13.30 per stuk, een erg goede prijs voor zulke cake's
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Deze cakes kunnen max. 195 gram bevatten, als je ziet dat ze 13 shots hebben. Heel vaak wordt dat dus opgetrokken naar 200 gram, wat hier ook het geval is.

      Prijs per stuk: 15,75
      Prijs 3 stuks: 42,50
      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #4
        Filmpje van de demo uit 2006 is toegevoegd.

        Comment


          #5
          Foto van de Imagination:

          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

          Comment


            #6
            Bedankt voor deze mooie foto TenJ. Als je nog meer van dit soort foto's hebt zou ik ze graag willen zien.

            Bedankt.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Ik vond deze gisteren ook echt lekkere effecten hebben, lekker groot en mooie effecten. Echte aanrader!
              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

              Comment


                #8
                Filmpje:

                Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                Comment


                  #9
                  2 product filmpjes in de begin post geplaatst, het zijn allebij filmpjes van de demo avond (2007). Het ene filmpje is gefilmt door VWC, de andere gefilmt door UB. Nu staan er dus 4 filmpjes van de Brilliant Three in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.


                  Wat ik vind van de 3 cakes van de Brilliant Three:

                  Artikel 2500A Eraser: Een 13 shots cake, Red tail to red brocade crown, Green tail to green brocade crown.
                  - mooie grote gouden brocades met groene en rode tips, mooie cake voor de 16.95.


                  Artikel 2500B Imagination: Een 13 shots cake, Red, green, blue tail to red, green, blue peony.
                  - erg grote multi colour peony's met heldere kleuren zoals je kan zien, een aanrader voor die 16.95.


                  De middelste cake met een soort dahlia effect met crackling vind ik zelf wat minder mooi, de effecten zijn in vergelijking met de andere cakes een stuk kleiner en niet constand het zelfde formaat. voor 16.95 geen afrader maar ik vind het wel de minst goede cake van de 3.
                  Once a pyro, always a pyro

                  Comment


                    #10
                    Ik vind het jammer dat ze ze alle drie tegelijk afsteken nu is het veel moeilijker te zien hoe ze eruit zien!
                    Maar het lijken mij wel hele mooie potten!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door AFCA_4_life Bekijk bericht
                      Ik vind het jammer dat ze ze alle drie tegelijk afsteken nu is het veel moeilijker te zien hoe ze eruit zien!
                      Maar het lijken mij wel hele mooie potten!
                      Vind ik juist niet, 3 duidelijk verschillende cakes, je kunt ze zeker uit elkaar houden, duidelijker als bij 3 dezelfde.

                      Dit zijn kwalitatief ook weer goede cakes, vooral de Eraser en Imagination springen eruit, de Tonado is ook niet geheel mijn ding, effect komt wat minder heftig over.
                      Ikzelf ben na deze demo van mening dat je ze gewoon lekker per 3 tegelijk af moet schieten, geeft een mooi effect en alles komt bij elkaar tot een groot geheel met mixed effecten.

                      De prijs, ja, die vind ik op de Tonado wel goed te noemen, als geheel pakket een prima prijs.

                      Comment


                        #12
                        Dit pakket mag niet ontbreken in mijn collectie. Daarom heb ik deze ook besteld. Als ik de films zo snel bekijk zie ik een drietal batterijen die identiek allemaal goed te noemen zijn. Mooi peonies en een topper met Brocade effecten. Nu alleen nog de vraag of deze per stuk, of per 3 de lucht in gaan?

                        Na oud en nieuw een foto + ervaring.

                        Comment


                          #13
                          Brilliant three is inderdaad een mooi pakket waarbij alle potten gewoon goed zijn. Mooie effecten en een goede burstknal. Het is echt een pakket eigenlijk waarbij je geen miskoop kunt doen. De brilliant Five is overigens ook mooi, al zit daar een pot bij met visjes waar ik minder dol op ben.

                          Comment


                            #14
                            Als dit hetzelfde pakket is als de Magnificent 3 van Havana, ben ik er zeer tevreden over.
                            Dat pakket heb ik namelijk 2 jaar geleden gehad, en nu weer besteld.
                            There is no such thing as enough fireworks.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                              Als dit hetzelfde pakket is als de Magnificent 3 van Havana, ben ik er zeer tevreden over.
                              Dat pakket heb ik namelijk 2 jaar geleden gehad, en nu weer besteld.
                              Die zijn inderdaad hetzelfde.

                              Comment

                              Working...
                              X