Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 46 van 56 EersteEerste ... 364445464748 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 676 t/m 690 van 830

Discussie: Huisman Vuurwerk

  1. #676
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief
    Wil jij ook op de hoogte blijven van onze laatste nieuwtjes, acties, aanbiedingen, enz. rondom Huisman en onze Freak-actie 2017? Meld je dan aan voor de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief en mis niks!! Aanmelden doe je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

    Al abonnee maar niets ontvangen?
    Al abonnee maar nog niks ontvangen dit seizoen? Check dan jouw SPAM/Junk/Reclame-folder of onze Nieuwsbrief daar in staat. Is dat het geval markeer deze dan als "Geen spam" of "Betrouwbaar" en voeg ons toe als contactpersoon in jouw adresboek zodat de Nieuwsbrief de volgende keer wel in jouw Inbox aankomt.

    Niets in SPAM?
    Wel geabonneerd maar ook niks in de SPAM/Junk/Reclame-folder? Check dan het door jou opgegeven mailadres in jouw account op www.huismanvuurwerk.nl. Mocht jouw mailadres veranderd zijn stuur ons dan a.u.b. even een mail via [email protected]. Dan gaan we ervoor zorgen dat je ze vanaf nu wel weer ontvangt en niets mist!

    Fijn weekend alvast en have fun bij de ZENA Trophy!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. Deze 3 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  3. #677
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Naam: VWT 3047_2_BeatBox_Vuurwerktotaal_opening.jpg
Bekeken: 511
Grootte: 186,4 KB

    Gisteren hebben we een Huisman Vuurwerk Nieuwsflits gestuurd, de verkorte versie van onze Nieuwsbrief. Twee onderwerpen daaruit willen we hier toch ook graag even noemen, namelijk het einde van de Openingsaanbiedingen en de vooraankondiging van onze welbekende Weekaanbiedingen.

    Naam: RVW 774 - The Choice-sale-openingsaanbieding.jpg
Bekeken: 514
Grootte: 225,4 KB

    Einde Openingsaanbiedingen
    Let op: het einde van de Openingsaanbiedingen is in zicht! Deze aanbiedingen, om de opening van het vuurwerkseizoen samen te vieren, lopen a.s. woensdag 04-10 om 18.00u af. Er gaat geen extra Freak-korting meer vanaf maar dat kan ook niet met zulke lage prijzen. Pak dus nog even snel die kans want na die datum gaat de prijs behoorlijk omhoog! Je ziet er een paar in deze post. Wil je alle Openingsaanbiedingen zien kijk dan hier: Vuurwerk Outlet

    Naam: 1597-ZENA-Glitter-Willow-Tip-Box-opening.jpg
Bekeken: 510
Grootte: 200,0 KB

    Weekaanbiedingen
    Ze komen er weer aan! Vanaf eind volgende week zullen we tijdens onze Freak-actie elke week, meestal op donderdag of vrijdag, een set nieuwe Weekaanbiedingen plaatsen. De naam zegt het al: deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. Maar er gaat wel iets veranderen ten opzichte van afgelopen jaren...

    We gaan nog niet alles verklappen maar laten we het zo zeggen: de lijst met artikelen die we dit jaar als mogelijke Weekaanbieding hebben geselecteerd is een heel stuk langer. En daar staan ook artikelen bij die voorheen niet voor een Weekaanbieding in aanmerking kwamen. Juist ook omdat we onze trouwe klanten graag willen belonen met wat extra's. Wordt vervolgd!

    Naam: ZFC 1508-Geisha-Scar-opening.jpg
Bekeken: 501
Grootte: 146,3 KB

    Wil jij ook op de hoogte blijven van onze laatste nieuwtjes, acties, aanbiedingen, enz. rondom Huisman en onze Freak-actie 2017? Meld je dan aan voor de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief en mis niks!! Aanmelden doe je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

    Meer info over de Huisman Vuurwerk Freak-actie 2017 vind je hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...isman-Vuurwerk
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. #678
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Gisteren hebben we weer de nieuwste editie van de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief aan onze abonnees verstuurd met deze keer o.a. aandacht voor:

    - Weekaanbiedingen online!!
    - Weekaanbiedingen Nieuwe Stijl met korting op boxen en assortimenten
    - Nieuwe Vuurwerkmania-artikelen op Huismanvuurwerk.nl
    - Meerdere bestellingen plaatsen
    - Huisman Vuurwerkdemo 2017
    - ZENA- en Vuurwerktotaal-acties
    - Enz.

    Wil je meer weten over onze Freak-actie en de Weekaanbiedingen? Kijk dan hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post895856

    Wil jij ook op de hoogte blijven van onze laatste nieuwtjes, acties, aanbiedingen, enz. rondom Huisman en onze Freak-actie 2017? Meld je dan aan voor de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief en mis niks!! Aanmelden doe je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief
    www.huismanvuurwerk.nl

  5. #679
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Gizmo75: Weet jij iets meer over de Jhonny Dangerous van Vuurwerkmania? De box was afgekeurd. Ik zie de box nu te koop staan in een Nederlandse webshop. Wordt de box nu wel of niet geleverd?

  6. Deze gebruiker waardeert Robbert28 voor het bericht:


  7. #680
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Gizmo75: Weet jij iets meer over de Jhonny Dangerous van Vuurwerkmania? De box was afgekeurd. Ik zie de box nu te koop staan in een Nederlandse webshop. Wordt de box nu wel of niet geleverd?
    Lijkt mij stug, Vuurwerk Mania heeft zelf gecommuniceerd dat die dit jaar niet geïmporteerd word. Of ze hebben toch besloten deze aan te passen zodat die hier wel door een eventuele keuring komt. Maar dan vraag ik mij af is dat wel realistisch om dat op zulk korte termijn te realiseren

  8. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  9. #681
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Is denk ik een misverstand. De winkel is niet op de hoogte dat die niet komt

  10. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  11. #682
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Gizmo75: Weet jij iets meer over de Jhonny Dangerous van Vuurwerkmania? De box was afgekeurd. Ik zie de box nu te koop staan in een Nederlandse webshop. Wordt de box nu wel of niet geleverd?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Lijkt mij stug, Vuurwerk Mania heeft zelf gecommuniceerd dat die dit jaar niet geïmporteerd word. Of ze hebben toch besloten deze aan te passen zodat die hier wel door een eventuele keuring komt. Maar dan vraag ik mij af is dat wel realistisch om dat op zulk korte termijn te realiseren
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Is denk ik een misverstand. De winkel is niet op de hoogte dat die niet komt
    Is 100% zeker een misverstand van die winkel. Ik had het ook gezien hier op het forum en heb vanochtend al even contact gehad met Vuurwerkmania. Want als deze wel komt dan moeten wij hem natuurlijk ook hebben!! Vuurwerkmania gaf aan dat zij het ook al voorbij hadden zien komen en contact op zouden nemen met die winkel want hij komt echt niet. Helaas...
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. Deze 4 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  13. #683
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Grappig hoe snel zo iets gaat. Bedankt voor het uitzoeken Gizmo! Dat wordt een grote teleurstelling voor de mensen die denken beet te hebben..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Is 100% zeker een misverstand van die winkel. Ik had het ook gezien hier op het forum en heb vanochtend al even contact gehad met Vuurwerkmania. Want als deze wel komt dan moeten wij hem natuurlijk ook hebben!! Vuurwerkmania gaf aan dat zij het ook al voorbij hadden zien komen en contact op zouden nemen met die winkel want hij komt echt niet. Helaas...

  14. Deze gebruiker waardeert Robbert28 voor het bericht:


  15. #684
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Is 100% zeker een misverstand van die winkel. Ik had het ook gezien hier op het forum en heb vanochtend al even contact gehad met Vuurwerkmania. Want als deze wel komt dan moeten wij hem natuurlijk ook hebben!! Vuurwerkmania gaf aan dat zij het ook al voorbij hadden zien komen en contact op zouden nemen met die winkel want hij komt echt niet. Helaas...
    Dat is zeker jammer, had graag 2 van deze blokken bij je besteld Maar even terugkomend op mijn vorige post..Zou het tijdstechnisch gezien haalbaar zijn om deze door de fabrikant nog te laten aanpassen? Denk dat Vuurwerk Mania daar ook over heeft nagedacht maar heb natuurlijk geen enkel idee wat de financiële impact is

  16. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  17. #685
    VWC-Lid Zaliotuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    235
    Thanks
    72
    91 waarderingen in 72 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Er komen vette nieuwe pijlen aan de veel weg hebben van de Zink-pijlen. Binnenkort meer!
    Zijn dit de Copperhead Rockets die jullie op de site hebben staan?

  18. Deze 2 gebruikers waarderen Zaliotuur voor het bericht:


  19. #686
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaliotuur Bekijk bericht
    Zijn dit de Copperhead Rockets die jullie op de site hebben staan?
    Yep, binnenkort komt Vuurwerktotaal met meer info!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  20. #687
    VWC-Lid Zaliotuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    235
    Thanks
    72
    91 waarderingen in 72 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Yep, binnenkort komt Vuurwerktotaal met meer info!!
    Ik ben benieuwd! Met alle acties die jullie hebben bij Huisman heeft mijn budget het weer zwaar dit jaar.

  21. Deze gebruiker waardeert Zaliotuur voor het bericht:


  22. #688
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts

    Doe mee & win!!

    Naam: Doe mee & Win naam cakebox.jpg
Bekeken: 374
Grootte: 142,9 KB

    WINNEN!!
    Dit jaar hebben we bij Huisman Vuurwerk een nieuwe cakebox. Maar we hebben een probleem: we hebben nog geen originele naam en ook nog geen label. Dus we schakelen de hulp in van... JOU!!

    Alles mag, of je nou alleen een naam wil indienen of een compleet label-ontwerp, het maakt ons niet uit. Iedereen maakt evenveel kans. Kans? Ja, want we hangen er natuurlijk een prijs aan vast: de winnaar wint natuurlijk deze nieuwe cakebox t.w.v. EUR 99,95 met daarop de door hem/haar bedachte naam!!

    We willen wel graag dat er een link met Huisman Vuurwerk zit in de naam. Hoe, dat is aan jou. Wees creatief!! Een korte omschrijving van de box: 100 shots compound cakebox met volle blinkerboeketten in rood en wit, gave willows met paars en rode blink, felgekleurde boeketten en een heerlijke finale. Dit alles in een lekker strak tempo en een goede burst. Natuurlijk voor een strakke prijs!

    Hoe doe je mee?
    - Volg onze Facebook-pagina /HuismanVuurwerk of Insta-pagina @huismanvuurwerk
    - Like & Share de Win-actie op jouw tijdlijn
    - Plaats onder de Win-actie op onze tijdlijn als reactie de door jou bedachte naam
    - Alle inzendingen dienen natuurlijk wel vrij te zijn van rechten

    Heb je een compleet label-ontwerp? Stuur dan een mail naar [email protected] met als onderwerp Cakebox Ontwerp.

    MAAR LET OP: de tijd is krap, uiterlijk volgende week vrijdag 20-10 hebben we jouw inzending nodig. Daarna beoordelen we alle ingediende suggesties en maken we in de week erna de winnaar bekend.

    Heel veel succes!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  23. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  24. #689
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik heb wat opties gedropt, label ontwerpen is niet aan mij besteed. Ik had tot nu toe: De "Huissen Hustle", de "Hollende Huisman", "Huisman's hardste (of hardest)", "Holy Huisman"...

  25. Deze 2 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  26. #690
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Ultimate huisman rockbox!

    Netzoals hierboven geen affiniteit met ontwerpen van labels. Gewoon een karton look zou deze box met de naam " Ultimate huisman rockbox" afmaken

  27. Deze gebruiker waardeert Spinner voor het bericht:


Pagina 46 van 56 EersteEerste ... 364445464748 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •