Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
    Vorige week bij vuurwerk outlet Groningen.
    Volgens mij is hij bij vuurwerk freak Leeuwarden ook goed geprijsd.
    Tevens als mooie combideal te koop bij vuurwerkperdoos samen met de transbomder en een titanium thunder.
    Groningen nu 75. Daar kon ik hem ook voor vinden. Jammer. Nu is Groningen ook echt behoorlijk uit de richting. Toch bedankt. Wel vette box dit zeg!

    Comment


      Dit was bij tosch wel een van mijn favorieten. Super in de aanbieding maar ook wel de adviesprijs waard!

      Comment


        Heb hem besteld in Breda, keuze wordt bevestigd door het filmpje van Anihalas

        Comment


          Heb hem zojuist ook besteld bij Riezebos voor een topprijsje
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            Is een heel stuk langzamer dan vorig jaar als ik dit zo bekijk. Vorig jaar was het echt een CRASH box, binnen 30 seconden was hij leeg bij mij.

            Vind dit tempo ook wel wat hebben, zo vallen de verschillende effecten ook beter op

            Comment


              Deze is inderdaad beduidend slomer dan die van vorig jaar als je zelf nog rekening houd met die pauze tussen de 2 cakes in. Wel een lekker boxje hoor en zeker voor de freakrprijzen! Samen met de Tranbomber zijn het beide lekker rammers.

              Comment


                Ja ja dit blijft een toppertje! Dit jaar ga ik deze box gebruiken als finale in mijn 00:00 show!
                4 stuks tegelijk!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door NIKOS Bekijk bericht
                  Ja ja dit blijft een toppertje! Dit jaar ga ik deze box gebruiken als finale in mijn 00:00 show!
                  4 stuks tegelijk!
                  Zal zeker een spektakel worden, echter zijn er in mijn ogen betere boxen om als finale te gebruiken. Begrijp me niet verkeerd het is een mooie box en spinningtails zijn altijd goed voor een showtje, maar als finale zou ik deze niet zo snel nemen.

                  Weet ook niet wat je verder tot je beschikking hebt? Zelf ben ik altijd wel van een goeie salute afsluiter, maar dat is puur smaak

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                    Zal zeker een spektakel worden, echter zijn er in mijn ogen betere boxen om als finale te gebruiken. Begrijp me niet verkeerd het is een mooie box en spinningtails zijn altijd goed voor een showtje, maar als finale zou ik deze niet zo snel nemen.

                    Weet ook niet wat je verder tot je beschikking hebt? Zelf ben ik altijd wel van een goeie salute afsluiter, maar dat is puur smaak
                    Tja smaken verschillen maar salutes als afsluiter is ook zo doorsnee tegenwoordig, en de salute cakes zijn niet meer wat het geweest zijn.

                    met 4 crashboxen tegelijk heb je wel een breed gevulde lucht.

                    Ik zou er nog een goede crackeling box bij zetten, zoals crackling cry 2.0 of Zelfs daisy beam (past mooi bij de spinners van de crash box)

                    Zelf ga ik dit jaar voor een finale met 3 x cadeau 3 van marijn/witte + nog in te vullen "all at once cakes" :P

                    Comment


                      Je hebt eigenlijk ook gelijk Kijk net mijn eigen filmpjes op pagina 12 terug en aan het einde klapt hij toch aardig door, al denk ik wel dat het door vonkoverslag kwam.

                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      Ik zou er nog een goede crackeling box bij zetten
                      Niet verkeerd idd, die Crackling mines die hierin zitten zijn ook best hard

                      Comment


                        Als deze wat langzamer gaat komen de effecten veel beter over. Heel sierlijk deze.
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Denk als je deze box 4 x tegelijk schiet dat een cake erbij doen echt niets toevoegt en zonde van je geld is. Met 4 van deze boxen krijgen je echt een complete chaos en daarbij zal een cake helemaal in het niet vallen. Gewoon schieten zoals je wilt, top finale gegarandeerd.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Met 4 tegelijk weet ik wel zeker dat je een hele dikke finale krijgt weer eens wat anders.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Per 3 is het al chaos!


                              [HD geeft het beste beeld!]
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                Wat een gekte zeg, schitterend om hem zo te schieten. Gaat hem dit jaar niet meer worden helaas.
                                Maar gaat nu alweer met stip op de lijst om in januari te bestellen.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X