Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Massive

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wow, wat lijkt de 2019 batch weer goed te presteren! Lijkt heel erg op de Baterbox van Lesli, die wij dit jaar hebben gestookt. Ging er ook op, loeiharde burst, grote effecten en lijkt sprekend op deze cake. Deze houden we in de gaten voor een karton!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Hier komt sowieso een karton van, altijd willen hebben en mooi dat de 2019 batch heel goed presteert

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
        Wow, wat lijkt de 2019 batch weer goed te presteren! Lijkt heel erg op de Baterbox van Lesli, die wij dit jaar hebben gestookt. Ging er ook op, loeiharde burst, grote effecten en lijkt sprekend op deze cake. Deze houden we in de gaten voor een karton!
        Ja of op de Zena nummer 1. VuurwerkTotaal en Zena hebben natuurlijk eerst een samenwerking gehad en daarna door de splitsing overeenkomende producten gehad ( Chry Crackling 2.0 & Crackling Fan 2.0, Zena cakebox en de box van Vuurwerktotaal die zowat identiek is, de naam is me even ontschoten ). Zo ook de Zena nummer 1 en de Baterbox die concurrerend zijn op de Massive. De Baterbox en Zena nr 1 zijn tegenwoordig geloof ik hetzelfde.

        Comment


          Op het laatste filmpje bij post #243 vind ik hem weer iet wat minder over komen. Lijkt of daar wat minder gekleurde sterren inzitten.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Ja of op de Zena nummer 1. VuurwerkTotaal en Zena hebben natuurlijk eerst een samenwerking gehad en daarna door de splitsing overeenkomende producten gehad ( Chry Crackling 2.0 & Crackling Fan 2.0, Zena cakebox en de box van Vuurwerktotaal die zowat identiek is, de naam is me even ontschoten ). Zo ook de Zena nummer 1 en de Baterbox die concurrerend zijn op de Massive. De Baterbox en Zena nr 1 zijn tegenwoordig geloof ik hetzelfde.
            Dat van de Zena NR1 wist ik inderdaad, is iets anders qua kleurensamenstelling meen ik, maar zo goed als overeenkomend. Dat van de Baterbox wist ik nog niet, maar duidelijk zo. Het is mij dan om het even welke het word, de goedkoopste. En dat is met de vele acties van Vuurwerktotaal waarschijnlijk deze cake.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Heeft deze een reservelont?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                Heeft deze een reservelont?
                Degene die ik hier heb staan wel

                Comment


                  iemnand die weet of dit 25 of 30 mm is?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
                    iemnand die weet of dit 25 of 30 mm is?
                    Deze bak heeft 30mm tubes.

                    Comment


                      Wat is een mooie freakprijs voor deze cake?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Knalka Bekijk bericht
                        Wat is een mooie freakprijs voor deze cake?
                        Tussen de 20 en 22,50 denk ik zoiets
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Ja, onder de 25 euro is een mooie freakprijs voor de Massive.

                          Comment


                            Gister weer gezien en wat blijft dit een gouwe ouwe. Echt een topcake, brede boeketten, goede blinkers heldere dahlia´s, echt een hele fijn cake nog steeds.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                              Gister weer gezien en wat blijft dit een gouwe ouwe. Echt een topcake, brede boeketten, goede blinkers heldere dahlia´s, echt een hele fijn cake nog steeds.
                              Hoe was de burst? Vorig jaar had iedereen het over de burst (colossal) dat die knoeperhard was. Nog steeds zo?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
                                Hoe was de burst? Vorig jaar had iedereen het over de burst (colossal) dat die knoeperhard was. Nog steeds zo?
                                Burst was prima. Knoeperhard wil ik niet zeggen, maar wel echt goed.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X