Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 28 van 67 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 406 t/m 420 van 1005
  1. #406
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    Wat verklaart die aanvullende stijging dan? Daar komt dus 80% bij? Op basis waarvan dan? Maakt mij niet uit, dan is de hobby snel voorbij. Dit soort stijgingen staan niet in verhouding tot de stijging van andere producten. Totaal uit het lood.

  2. #407
    VWC-Lid Vuurwerkfeestje NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2022
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.067
    Thanks
    1.243
    2.171 waarderingen in 639 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
    Wat verklaart die aanvullende stijging dan? Daar komt dus 80% bij? Op basis waarvan dan? Maakt mij niet uit, dan is de hobby snel voorbij. Dit soort stijgingen staan niet in verhouding tot de stijging van andere producten. Totaal uit het lood.
    80%… wie wat waar?
    Advies Break Out was dit jaar 175. Dus knijp de handjes dicht met deze prijs

  3. #408
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    200 euro avies tov 175 euro advies. Die 175 euro vertaalde zich op talloze plekken naar 110-125 euro in acties. 200 euro wordt dan 130-140 euro. Dat moet je dan denk ik dus vergelijken met de 230 euro. Dat kunnen we nu al testen. Ik wil niet lullig doen, want ik vind dat jullie het echt heel goed doen en geweldig hoe jullie vuurwerk het hele jaar door spannend maken! Maar: als iemand hier wil heeft ie volgende week twee verschillende 144 shots 2 Kg compounds van uitstekende kwaliteit (Argento bijvoorbeeld) thuis staan. Voor rond de 150 euro. Goed: die hebben 25 mm kaliber maar maakt dat iets uit? Ik denk van niet.

  4. #409
    VWC-Lid Vuurwerkfeestje NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2022
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.067
    Thanks
    1.243
    2.171 waarderingen in 639 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
    200 euro avies tov 175 euro advies. Die 175 euro vertaalde zich op talloze plekken naar 110-125 euro in acties. 200 euro wordt dan 130-140 euro. Dat moet je dan denk ik dus vergelijken met de 230 euro. Dat kunnen we nu al testen. Ik wil niet lullig doen, want ik vind dat jullie het echt heel goed doen en geweldig hoe jullie vuurwerk het hele jaar door spannend maken! Maar: als iemand hier wil heeft ie volgende week twee verschillende 144 shots 2 Kg compounds van uitstekende kwaliteit (Argento bijvoorbeeld) thuis staan. Voor rond de 150 euro. Goed: die hebben 25 mm kaliber maar maakt dat iets uit? Ik denk van niet.
    We hebben eerder aangegeven dat we niet voor alle Nico-artikelen freakprijzen kunnen rekenen, en daar is dit er 1 van. Komt bij dat we alles zelf moeten halen. Dus die 229,95 is zeker geen freakprijs nee, en dus ook niet te vergelijken met een freakprijs van een Nederlands artikel.

  5. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkfeestje NL voor het bericht:


  6. #410
    VWC-Lid Knettermans's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 november 2022
    Berichten
    1.080
    Thanks
    532
    1.029 waarderingen in 458 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
    200 euro avies tov 175 euro advies. Die 175 euro vertaalde zich op talloze plekken naar 110-125 euro in acties. 200 euro wordt dan 130-140 euro. Dat moet je dan denk ik dus vergelijken met de 230 euro. Dat kunnen we nu al testen. Ik wil niet lullig doen, want ik vind dat jullie het echt heel goed doen en geweldig hoe jullie vuurwerk het hele jaar door spannend maken! Maar: als iemand hier wil heeft ie volgende week twee verschillende 144 shots 2 Kg compounds van uitstekende kwaliteit (Argento bijvoorbeeld) thuis staan. Voor rond de 150 euro. Goed: die hebben 25 mm kaliber maar maakt dat iets uit? Ik denk van niet.
    De Nico V144-1958 compound vergelijken met een 144sh 25mm compound gaat niet op. Hoewel sommige 25mm compounds bovengemiddeld presteren doet de Nico compound dat ook voor een 30mm versie op de filmpjes.

    Het is wel duidelijk dat de prijs stevig is en of je het er voor over hebt moet je zelf uiteraard bepalen. Afgaande op de filmpjes zou ik hier best wat meer voor over hebben dan voor de gemiddelde 30mm compound maar met deze prijsstelling moet hij concurreren met bijvoorbeeld Funke en die heeft al naam gemaakt met hele dikke compounds waarvoor velen onder ons bereid zijn meer dan gemiddeld te betalen. Misschien dat we over een jaar, na het zien van zeer positieve reacties en straatfilmpjes, zo enthousiast worden dat velen onder ons wel bereid zijn om ook meer te betalen voor een Nico product.
    Het mooiste werk is vuurwerk!

  7. #411
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2023
    Berichten
    4
    Thanks
    7
    2 waarderingen in 2 posts
    Denk dat we vooral de nadruk op Nico moeten leggen dat hun de prijs bepalen en niet zo zeer de verkoper.
    Op pyroland in Duitsland word deze compound zelfs voor 254,99 verkocht... Ikzelf heb volle vertrouwen in dat Rico de scherpste prijzen probeert te geven. Denk dat de inkoopprijs van Nico gewoon heel duur is voor verkopers. De prijzen van Vulcan & Wolf waren tot nu toe nog zeer netjes. En verwacht niet dat Rico opeens heel zijn filosofie heeft veranderdt bij het inkopen van Nico

  8. #412
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    Uh....ik heb nooit gezegd dat vuurwerkfeestje dit op zijn geweten heeft. Ik heb steeds aangegeven dat deze compound voor wat je krijgt heel duur is. Ik zou niet weten waarom 25 mm 144 shots met dezelfde hoeveelheid kruit per schot minder zou zijn dan een 30 mm. Het kan. Als ik kijk naar de Argento Minerva voor 144 euro dan vind ik die persoonlijk op de filmpjes althans echt wel beter dan deze Nico. Dan is de Minerva ok nog eens 85 euro goedkoper. Tsja...
    Maar: ieder het zijne natuurlijk. Ik zou het nooit kopen, anderen weer wel en mooi dat dat ook mogelijk wordt gemaakt door vwkfeestje.

  9. Deze 2 gebruikers waarderen Jorginho voor het bericht:


  10. #413
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
    We hebben eerder aangegeven dat we niet voor alle Nico-artikelen freakprijzen kunnen rekenen, en daar is dit er 1 van. Komt bij dat we alles zelf moeten halen. Dus die 229,95 is zeker geen freakprijs nee, en dus ook niet te vergelijken met een freakprijs van een Nederlands artikel.
    Ah...ik dacht wel dat dit al een freak prijs was. Dan is het nog steeds erg veel geld maar al wel wat meer in lijn met andere boxen. Dank voor de toevoeging!

  11. Deze gebruiker waardeert Jorginho voor het bericht:


  12. #414
    VWC-Lid Nyxx's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2023
    Berichten
    468
    Thanks
    393
    325 waarderingen in 166 posts
    De screams ook uitverkocht , hard gegaan! Mooie actie weer @Vuurwerkfeestje. Hopelijk binnenkort ook nog wat Broekhoff spullen.

  13. Deze gebruiker waardeert Nyxx voor het bericht:


  14. #415
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Locatie
    Sint -Jansteen
    Berichten
    453
    Thanks
    472
    148 waarderingen in 90 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nyxx Bekijk bericht
    De screams ook uitverkocht , hard gegaan! Mooie actie weer @Vuurwerkfeestje. Hopelijk binnenkort ook nog wat Broekhoff spullen.
    Jup, heb deze ronde ook maar even gelaten voor wat het is in de hoop dat er nog Broekhof aankomt.

  15. #416
    VWC-Lid Vuurwerkfeestje NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2022
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.067
    Thanks
    1.243
    2.171 waarderingen in 639 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nyxx Bekijk bericht
    De screams ook uitverkocht , hard gegaan! Mooie actie weer @Vuurwerkfeestje. Hopelijk binnenkort ook nog wat Broekhoff spullen.
    The Scream is in september weer terug!

  16. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkfeestje NL voor het bericht:


  17. #417
    VWC-Lid Vuurwerkfeestje NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2022
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.067
    Thanks
    1.243
    2.171 waarderingen in 639 posts
    Voor de liefhebber zijn er weer een aantal Argento-cakes op voorraad! Let op: deze komen dit jaar niet meer terug

    https://vuurwerkfeestje.nl/collectio...-vanaf-20-euro

  18. #418
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Deze komen terug van mijn order, ondanks de superscherpe prijs heb ik ze toch omgeruild voor de delta fire V144. Vond hem net wat te duur maar door wat met mijn bestelling te schuiven kon ik het voor mezelf verantwoorden om deze topper er bij te nemen! Want wat ziet deze er dik uit.

    Bedankt voor de moeite vuurwerkfeestje, heel tof dat jullie dit soort service bieden!

  19. Deze gebruiker waardeert vuurwerk-isz-flex voor het bericht:


  20. #419
    VWC-Lid Vuurwerkfeestje NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2022
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.067
    Thanks
    1.243
    2.171 waarderingen in 639 posts
    Uiteraard geen enkel probleem! Jij kan je gaan verheugen op de Delta Fire, en anderen maken we blij met de Argento-cakes

  21. #420
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Locatie
    Sint -Jansteen
    Berichten
    453
    Thanks
    472
    148 waarderingen in 90 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
    Uiteraard geen enkel probleem! Jij kan je gaan verheugen op de Delta Fire, en anderen maken we blij met de Argento-cakes
    Thanks isz en vuurwerkfeestje, heb ik er toch weer wat argento bij.
    Zelf vond ik de Delta fire dan weer te duur.

Pagina 28 van 67 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •