Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    2 BIG shoppers? dan heb ik iets gemist.... waar heb je dat gezien?

    Comment


      Zonde man, om die fonteintjes zo neer te pleuren! rechtop is veel mooier

      Comment


        Apeldoorn Hofstraat heeft van alles (op de knetterballen) na nog wat liggen!'
        Heb fonteinenmix+knetterlint meegenomen

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
          Apeldoorn Hofstraat heeft van alles (op de knetterballen) na nog wat liggen!'
          Heb fonteinenmix+knetterlint meegenomen
          top man bij ons is alles op .

          Comment


            In Vianen (provincie Utrecht) ligt ook nog wat, op de knetterballen en linten na. Zojuist 3 zakken fonteinen gehaald.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
              Zonde man, om die fonteintjes zo neer te pleuren! rechtop is veel mooier
              Er is ook geprobeerd ze zo neer te gooien, alleen dat vergt toch iets meer oefening ;)
              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                Knetterlint is echt aan te raden, zeker met 5 stuks tegelijk o.i.d. echt flink veel geweld. En, 2,49 per 60 (!) stuks is natuurlijk een koopje...
                The 31st of December..

                Comment


                  Ik ben net nog ff naar de aldi in born(limburg) gefiets om te kijken of er misschien nog wat vuurwerk over was. Tot mijn verbazing lag alles er nog, ze hadden alles nog op voorraad, zelfs de knetterballen en het knetterlint!!
                  Heb dus ook maar ff wat meegenomen.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2014-12-22 17.26.02.jpg
Vertoningen:1
Grootte:198,9 KB
ID:	1552500
                  (ik denk dat ze nog wel een paar dagen daar liggen aangezien de hoeveelheid wat er nog aanwezig was)
                  December elk jaar,komt het vuurwerk er weer aan!

                  Comment


                    Wordt het elke ochtend aangevuld? Er lag vanmiddag alleen nog wat cracklinglint en pakketjes. Wil ook graag die fonteintjes en cracklingballen hebben
                    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                    Comment


                      Hier in hoofddorp alles uitverkocht, en ze krijgen niks meer binnen... Jammer!! Maar ach nog een week tot de verkoop

                      Comment


                        Vandaag nog 5 knetterlinten en een fonteinen pakket gescoord
                        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                        Comment


                          Zaterdag al bij ons in Ede gekeken daar was alles al op een half uur nadat de winkel open ging. Wat ik wel slecht vindt is dat er geen aanvulling komt.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Bastiaan91 Bekijk bericht
                            Zaterdag al bij ons in Ede gekeken daar was alles al op een half uur nadat de winkel open ging. Wat ik wel slecht vindt is dat er geen aanvulling komt.
                            Niet slecht, maar jammer.
                            Tis natuurlijk een risico dat ze namen om te kijken verkoopt het er zijn geen garanties.
                            Volgend jaar vast meer te koop.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                              Niet slecht, maar jammer.
                              Tis natuurlijk een risico dat ze namen om te kijken verkoopt het er zijn geen garanties.
                              Volgend jaar vast meer te koop.
                              Ze hadden nu al maximum dat ze wettelijk mogen verkopen wisten ze me te vertellen?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
                                Ze hadden nu al maximum dat ze wettelijk mogen verkopen wisten ze me te vertellen?
                                Neej wat ik bedoel is ze kochten in en je weet niet van te voren hoeveel mensen het kopen.
                                En lijkt me beetje laat om een aanvulling te regelen

                                Comment

                                Working...
                                X