Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb hem per 4 geschoten en wat een geweld zeg!

    Comment


      Wel apart dat deze cake die ploffers niet heeft. Loots mag deze dit jaar wel gaan verkopen! Mooi finale blokje zo.

      Comment


        Kruitkoorts !

        Comment


          Blijft toch een heerlijke knalcake zag, waarom is hier zoiets nou gewoon niet legaal?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
            Blijft toch een heerlijke knalcake zag, waarom is hier zoiets nou gewoon niet legaal?
            Ik snap dat gezeik over de decibels ook niet.
            Stom gedoe, doof kan je er niet van worden.
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
              Ik snap dat gezeik over de decibels ook niet.
              Stom gedoe, doof kan je er niet van worden.
              Ik denk dan vaak; of een grens op het aantal flash, of een grens op het aantal decibel. En niet beide.. dat is nogal dubbel op.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Wel apart dat deze cake die ploffers niet heeft. Loots mag deze dit jaar wel gaan verkopen! Mooi finale blokje zo.
                kijkt mij sterk, aangezien deze CAT3 is.

                Comment


                  Hij is weer terug! En getest! En dik goedgekeurd!! Haha oftewel de piromax titanium salute is back!
                  Video van de 2018 batch.
                  YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                    Hij is weer terug! En getest! En dik goedgekeurd!! Haha oftewel de piromax titanium salute is back!
                    Video van de 2018 batch.
                    Geen floppers, NICE!

                    Comment


                      Bedankt voor het testen LVT! Deze ziet er weer goed uit.

                      Comment


                        Bij loots is die inmiddels alweer uitverkocht, althans dat staat op de website... Heeft Harry ze gratis weggeven?..
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                          Bij loots is die inmiddels alweer uitverkocht, althans dat staat op de website... Heeft Harry ze gratis weggeven?..
                          Misschien dat iemand een paar kartonnetjes heeft gekocht? Dan gaat het snel
                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            Ze zitten per 18 in een karton en mensen halen minimaal 6 stuks tot een karton per keer. Dan gaat het inderdaad hard!
                            Laatst aangepast door MasterBsc; 26 October 2018, 18:59.

                            Comment


                              Vorig jaar gehad maar er waren er een aantal bij die zeer slecht presteerden. De cakes die wel goed gingen waren ook echt goed. Wel jammer dat ze niet allemaal even goed zijn.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                                kijkt mij sterk, aangezien deze CAT3 is.
                                Wat een beest en waarom is deze cat3? Is 490 nem.

                                Comment

                                Working...
                                X