Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Funke! Maar als dat naar Nederland gehaald word krijg het hier weer een keuring en dan heb je een hele grote kans dat 90% afgekeurd word. Maar voor die pijlen wil ik nog wel wat omrijden hoor!
    Funke is creatief bezig, zag je paar maanden terug al bij Zena in Belgie.
    Misschien wel iets van meegekregen?

    Nitraat, je hoort het Funke= onderscheid/ kwaliteit.
    Proberen waard

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
      Funke is creatief bezig, zag je paar maanden terug al bij Zena in Belgie.
      Misschien wel iets van meegekregen?

      Nitraat, je hoort het Funke= onderscheid/ kwaliteit.
      Proberen waard
      Natuurlijk. Maar in België hebben ze geen herkeuring omdat deze producten in China al door de keuring zijn gekomen. In Nederland moet het normaals gekeurd worden. En ik ken de kwaliteit van de Funke producten en een groot deel 1) knalt te hard of 2) heeft sterren onder de 8 meter grens.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Natuurlijk. Maar in België hebben ze geen herkeuring omdat deze producten in China al door de keuring zijn gekomen. In Nederland moet het normaals gekeurd worden. En ik ken de kwaliteit van de Funke producten en een groot deel 1) knalt te hard of 2) heeft sterren onder de 8 meter grens.
        Toch kun je het wel vergeten de echte toppers in nl te krijgen. Vooral door punt 1. Zal niks worden in dit strenge landje
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          We zijn begonnen aan de webshop van Vierhuizen!

          We streven er naar om volgende week vrijdaag 19 januari online te gaan!
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            Ik zit eigenlijk nog wel te wachten op een mooie karton actie van cakes. Bijvoorbeeld gate of heaven 2.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door sr-lex Bekijk bericht
              Ik zit eigenlijk nog wel te wachten op een mooie karton actie van cakes. Bijvoorbeeld gate of heaven 2.
              je kan altijd even je wensen mailen he?! mailadres staat op de site... succes!

              Comment


                Lees net wat berichten over prijsverhogingen Evo. Gaan die hier ook omhoog?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                  Lees net wat berichten over prijsverhogingen Evo. Gaan die hier ook omhoog?
                  Dat klopt! Ook bij ons gaan de prijzen stijgen!
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                    We zijn begonnen aan de webshop van Vierhuizen!

                    We streven er naar om volgende week vrijdaag 19 januari online te gaan!
                    Al een idee wanneer ongeveer Groningen online komt?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
                      Al een idee wanneer ongeveer Groningen online komt?
                      Dit jaar überhaupt niet, had ik vernomen.
                      Gelukkig 2024!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                        Dit jaar überhaupt niet, had ik vernomen.
                        Mij gaat het niet echt om die freak acties ook al is het wel jammer natuurlijk.
                        Mij gaat het erom of ze wel open gaan in Groningen.
                        Ik koop liever elke maand wat, dan een hele zooi in 1 keer.
                        En ik ben gek op die mystery acties.
                        En mochten ze niet open gaan dan moet ik overleggen voor vervoer.
                        En anders zijn er gelukkig nog meer winkels in Groningen die binnenkort open gaan.
                        Maar ik blijf liever daar waar ik al een tijdje kom dan ergens anders.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                          Aangezien we altijd bezig zijn met het verruimen van ons assortiment zijn we benieuwd welke importeurs / producten jullie bij ons afgelopen jaar hebben gemist!
                          De extreme salute 2.0 zou ik persoonlijk een hele mooie toevoeging vinden. Voorheen vaak gehad maar aangezien jullie de laatste jaren mijn vaste winkel zijn geworden heb ik dit prachtige pakket nooit meer. Overigens hier gelezen dat de 2017 versie echt kneiters goed is

                          Verder misschien de black celebration cracker van Cafferata, is namelijk 1 van de weinige nederlandse matten die beetje naar behoren knalt. Aangezien jullie elk jaar best veel cafferata voeren moet deze wel te krijgen zijn toch?
                          Laatst aangepast door glopje; 13 January 2018, 20:38.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                            Aangezien we altijd bezig zijn met het verruimen van ons assortiment zijn we benieuwd welke importeurs / producten jullie bij ons afgelopen jaar hebben gemist!

                            Misschien ook compound cakeboxen van Vulcan? zoals de Montreal of Oman.
                            Als losse cake zelf inderdaad ook de extreme salute en crazy ghost.
                            Verder zoals iemand al zei,misschien ook eens kartonacties proberen?

                            Comment


                              Karton acties van wat toppertjes
                              In de crackling chry wolken.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door maxwell96 Bekijk bericht
                                Dit jaar überhaupt niet, had ik vernomen.
                                Groningen komt gewoon weer online dit jaar! Wanneer dit zal zijn is nog niet bekend!

                                Als dit bekend is zullen we dat hier direct melden.

                                Er is voor gekozen om dit jaar de freakacties vanuit 2 locaties te doen in plaats van 3. Namelijk Haulerwijk en Vierhuizen. Dit heeft te maken met het logistieke gedeelte
                                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                                Comment

                                Working...
                                X