Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Outlet Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heerlijk rustig was het. Kon zo doorlopen i.p.v. rijen tot aan de deur.

    Comment


      Bedankt voor jullie bezoek allemaal. Veel mooie collecties over de toonbank zien gaan. Morgen hebben we dus vanaf 18:00 de laatste ronde klaarstaan. Hier zitten een aantal absolute toppers tussen.

      Wie weet te morgen!

      Comment


        Alles top gisteren, kon zo doorlopen en stond ook binnen een minuut weer buiten. Bedankt en een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar

        Comment


          Ben benieuwd of het ook echt happy hour prijzen Zijn, t9ch maar even kijken denk ik

          Comment


            Vandaag vanuit den helder een tripje haulerwijk-groningen gemaakt en wederom zoals elk jaar weer top. Werd goed geholpen was ook niet heel druk alles stond netjes klaar.

            Ben naam vergeten van de vuurwerkliefhebber die me hielp maar hij kwam zelf nog aan met een oude knalcake uit een donker hoekje van de bunker die ik uiteraard niet kon laten staan! Verder even gezellig gesproken wat extra's gekocht en een paar hele mooie vervangers uitgezocht voor de helaas afgekeurde Daisy beam.

            Heren van de outlet wederom bedankt voor de goede service was helemaal top!

            Nog een kleine vraag en misschien een beetje vroeg nog maar komt er volgend jaar meer evolution fireworks in jullie assortiment? In mijn ogen toch wel het merk voor de liefhebbers momenteel.

            Comment


              Alles voor de balie gaat nog 20% af wat bij sommige dingen nog leuke prijzen oplevert. Zo zelf nog een Rebound box voor €88 gescoord en Visions of Ecstacy voor €100 laten staan haha

              Dank vwoutlet en Girandola!
              Laatst aangepast door Richardus; 30 December 2017, 19:05. Reden: Gilles de la Tourette ;-p

              Comment


                Toch nog maar ff een paar Gravity's erbij gehaald.
                Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar luitjes.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
                  Toch nog maar ff een paar Gravity's erbij gehaald.
                  Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar luitjes.
                  Daar ga je zeker veel plezier aan beleven!

                  Iedereen bedankt voor het bezoek, we hopen jullie allen weer te zien volgend jaar. Voor nu...genoeg over vuurwerk gepraat en tijd om de fakkels te ontsteken.

                  Comment


                    Hier dit jaar ook het merendeel van mijn vuurwerk weer gehaald. Naar volle tevredenheid.
                    2024 >> 25

                    Comment


                      Dit was de commander die outlet als mystery had.
                      Vond het toch wel een toppertje hoor.



                      Comment


                        Dit jaar hier voor het eerst wat kleins weggehaald, zeker een aanrader!

                        Bestelling stond helaas niet klaar en was zoek, maar werd al gauw van achteren gehaald.

                        Volgend jaar zeker weer! Kijk er al naar uit
                        Keep the fire burning.

                        Comment


                          Commander 8530 die in een mystery box zat
                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
                            Commander 8530 die in een mystery box zat
                            https://www.youtube.com/watch?v=REpDSgOlmJ0
                            Was wel aardig maar veel van hetzelfde, voor 60 euro geen geld natuurlijk

                            Comment


                              Als ik via mijn mobiel op de site wil krijg ik een privacy melding. Dat cybercriminelen proberen mijn gegevens te stelen. Meer mensen die hier last van hebben?
                              Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
                                Als ik via mijn mobiel op de site wil krijg ik een privacy melding. Dat cybercriminelen proberen mijn gegevens te stelen. Meer mensen die hier last van hebben?
                                Ja, ik krijg dit ook te zien

                                Comment

                                Working...
                                X