Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
    Stuur me even een mailtje op [email protected] dan regelen we een andere afhaaltijd. Geen probleem.

    Ik kom er dan maandag op terug heb even een weekendje vrij om bij te komen van de drukte van vorige week
    Super, dank je wel! Ga binnenkort contact met je opnemen.

    Fijn weekend, je hebt het ongetwijfeld verdiend

    Comment


      #77
      Zo ik heb nog even een kleine bestelling erbij gedaan. In de openingspost staat dat je in dat geval als afhaalblok '31-12-2016 08:00-12:00' moet selecteren. Alleen die is er niet. Dus ik heb het nu op 31-12-2018 08:00-13:00 gezet. Weet niet of dat helemaal de bedoeling is. Maar anders staat het bestelnummer van mijn andere bestelling bij de opmerkingen dus dat moet goedkomen.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door crowncollection Bekijk bericht
        Zo ik heb nog even een kleine bestelling erbij gedaan. In de openingspost staat dat je in dat geval als afhaalblok '31-12-2016 08:00-12:00' moet selecteren. Alleen die is er niet. Dus ik heb het nu op 31-12-2018 08:00-13:00 gezet. Weet niet of dat helemaal de bedoeling is. Maar anders staat het bestelnummer van mijn andere bestelling bij de opmerkingen dus dat moet goedkomen.
        Haha 31-12-2016 is al even geleden dus dat klopt wel dat die er niet is!

        Comment


          #79
          In de openingspost wordt wel degelijk aangegeven dat wanneer je een toevoeging doet op een eerdere bestelling je 31-12-2016 moet invullen zodat dit kan worden samengevoegd.

          Comment


            #80
            Oepsss foutje bedoelde uiteraard 31/12/18 hahaha
            Maar ik voeg idd alles samen met de eerste afhaaldatum wanneer je de 31ste voor je toevoegingen gebruikt
            Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

            Comment


              #81
              Enig idee of de color explosions weer op voorraad komt?

              Comment


                #82
                Al twee jaar besteld bij Huizen en nog nooit problemen gehad! Vandaag ook maar weer besteld voor dit jaar kan niet wachten!
                Laatst aangepast door ivivuurwerk; 6 January 2018, 15:03.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door elletje_ Bekijk bericht
                  Enig idee of de color explosions weer op voorraad komt?
                  Ik ga binnenkort even kijken wat er nog mogelijk is om artikelen van Mania aan te vullen of toe te voegen.
                  Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                  Comment


                    #84
                    Mooi dat joyride nog beschikbaar was. Zal radical power nog bijgevuld worden Patrick?

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door hermen1992 Bekijk bericht
                      Mooi dat joyride nog beschikbaar was. Zal radical power nog bijgevuld worden Patrick?
                      Als deze nog op voorraad is Al dit wel gaan gebeuren, weetnalleen zo niet precies wanneer.
                      Maar dat meld ik dan natuurlijk hier even
                      Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
                        Als deze nog op voorraad is Al dit wel gaan gebeuren, weetnalleen zo niet precies wanneer.
                        Maar dat meld ik dan natuurlijk hier even
                        Ga nou van je weekend genieten Patrick!

                        Comment


                          #87
                          Ik heb nog een aantal Colorful City en On the Beat op de site gezet.
                          Dit zijn echt de laatste!

                          Tevens is er nog 1 Rebellious Rocker van Mania vrijgekomen
                          www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht

                            Tevens is er nog 1 Rebellious Rocker van Mania vrijgekomen
                            Ennnnnn weg is ie.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                              Ennnnnn weg is ie.
                              Yup, gaat erg hard met veel artikelen.

                              Morgen zal ik nog wel 1 Garden party III en 3 Smashbox III op de site zetten.
                              Na bijwerken van alle bestellingen en voorraad bleek ik er nog een paar over te hebben
                              Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                              Comment


                                #90
                                Een vraag: ik ben van plan om elke maand te bestellen, is het dat niet gek voor jullie als ik aan het einde van het jaar met 12 afhaalbewijzen kom? :P

                                Comment

                                Working...
                                X