Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 715161718 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 255 van 256
  1. #241
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Gefeliciteerd allemaal, en nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk filmen.
    Ik herinner me nog de Test pakketen winaktie van Mania...iedereen ging testen,buiten mezelf heeft er nooit iemand een revieuw gemaakt.

    Maar Vulcan, ik film ze zoiezo...heb ze namelijk zelf ook.
    Beetje vertrouwen in de mede freaks hé! Afspraak is afspraak toch? Filmen en een review schrijven anders kan vuurwerkcrew je voortaan wel uitsluiten voor andere winacties

  2. Deze 2 gebruikers waarderen mikosje voor het bericht:


  3. #242
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.044
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Gisteren ook de boxen opgehaald!Leuk om een keer op deze locatie geweest te zijn, aardige gasten daar! Nogmaals hartelijk bedankt VWC en Vulcan uiteraard.
    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  4. #243
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Wij zijn 18:00uur gestart met deze prachtige dozen. Een beter begin had ik mij niet kunnen wensen!! Films volgen spoedig.

  5. Deze gebruiker waardeert Pyro Is Art voor het bericht:


  6. #244
    VWC-Lid thomaz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    W.Brabant
    Berichten
    429
    Thanks
    184
    372 waarderingen in 141 posts
    Bij deze de films van de drie ( schitterende ) prijzen, wat een geweld heeft Vulcan in deze deze compounds gekregen. Laat je niet misleiden doordat deze slechts 25mm zijn en andere cakeboxen vaak 30mm, deze kunnen makkelijk mee. Hopelijk is het indrukwekkende geluid ook goed op te vangen op de films.

    De Berlin begint met een felle crackling cake en twee indrukwekkende slotcakes ( deze mogen ze ook als losse cakes gaan verkopen ) :


    De Oman is vergelijkbaar met de Berlin, prachtige slotcake :


    De montreal, echt van het begin tot het einde fantastisch ! Neem maar eens een kijkje :


    Conclusie : de Berlin en Oman beginnen met geweldig felle crackling cakes en sluiten af met schitterende (all-at-once ) slotcakes. De Montreal was perfect van begin tot het einde, jammer dat er maar 4 cakes in mogen aangezien het om compound-vuurwerk gaat : nog meer ( bijv. 6) was geen straf geweest
    Met de juiste adviesprijzen denk ik dat veel mensen hiervan kunnen genieten de komende jaren.

  7. Deze 15 gebruikers waarderen thomaz voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  8. #245
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2009
    Berichten
    155
    Thanks
    174
    272 waarderingen in 80 posts
    Ik was ook een van de gelukkigen die deze boxen hebben mogen reviewen. Nogmaals bedankt hiervoor VWC & Vulcan, was een prachtige prijs!

    Overal kan ik deze boxen iedereen aanraden, het is bijna niet te geloven dat deze boxen 25mm zijn. Ook zijn deze compounds strak doorgelont zonder vervelende pauzes. Hier kunnen andere importeurs nog wat van leren..

    Montreal
    Dit was de eerste box die ik heb geschoten. Het tempo was perfect en de burst snoeihard met grote boeketten. Het is een echt rammer met een hele dikke finale. Hij viel op tussen de Berlin en de Oman omdat deze box geen crackling bevat.

    Hierbij de film:


    Berlin
    Als tweede heb ik de Berlin geschoten, wat een geweld geeft deze box zeg!
    Net als de andere twee boxen een erg harde burst en grote boeketten. De dubbele finale is echt heftig! Helaas had ik last van vonkoverslag waardoor cake 2 nog doorschoot terwijl de dubbele finale al voorbij was.

    Deze box is trouwens ook erg goed geprijsd vergeleken met de Montreal en Oman.
    Klein minpuntje vind ik de lonten. Deze zitten aan de zijkant waardoor je even goed moet zoeken.

    De film:


    Oman
    Als laatste heb ik de Oman geschoten. Deze box is net wat rustiger vergeleken met de andere twee, waardoor je er wat langer van kan genieten. Qua effecten deed hij me een beetje denken aan de Berlin, alleen viel het mij op dat deze box grotere effecten had. Voornamelijk de crackling effecten zijn lekker ‘in your face’.



  9. #246
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Ook ik was één van de gelukkige winnaars van deze prachtige rambakken. We zijn oudejaarsdag om 18:00uur begonnen met deze dozen en ik had me geen beter begin kunnen wensen.

    Ik kan me bovendien volledig aansluiten bij de commentaren van de heren hierboven. Je verwacht absoluut niet dat dit 25mm bakken zijn! Grootse boeketten met flinke burst. Hier mijn film van de drie boxen. Uiteraard plaatst ik ze ook nog los:




    We zijn begonnen met de Berlin. De kleinste doos van het stel. Deze begon met agressieve salvo´s van felle cracklingboeketten. Wat daarop volgde was nog lekkerder. Drie volledige all at once finales achter elkaar. Flink genieten!

    Als tweede schoten we de Montreal. Die heb ik vorig jaar al eens mee mogen maken. En ook nu weer prima kwaliteit. Goed tempo, flinke burst en twee ramfinales. Voor de goudliefhebbers onder ons een echte aanrader.

    Dan de Oman. DÉ topper van het jaar. Één van de beste bakken die wij ooit geschoten hebben. Zo ongekend goed. Deze is gefilmd van een meter of 30/35, en zoals je kunt zien, passen de boeketten niet geheel op camera, zo af en toe. Grootse crackling met heerlijke crackling mines eronder. Burst dikke tien, boeketten dikke tien, actie gehalte dikke tien. AANRADER !!! KOPEN DUS !!!

    Mijn conclusie: Kwaliteit blokjes. Vulcan verdient een dikke pluim voor deze rambakken.

    Nogmaals mijn dank, Vulcan Europe en VWC!

  10. Deze 14 gebruikers waarderen Pyro Is Art voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  11. #247
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    volgend jaar maar iets van vulcan erbij

  12. #248
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Top dat jullie ervan genoten hebben en dat ze op beeld vastgelegd zijn...super gedaan jongens!!

  13. #249
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Mooie films boys. Bedankt voor het delen en de mooie filmpjes. Deze boxen zijn wel heel interessant!

  14. #250
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Heel tof, mooie films jongens! En leuke reviews om te lezen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #251
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Super dat jullie deze geweldige prijs zo hebben ervaren. Stuk voor stuk top films met een leuk verhaal erbij.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. #252
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.044
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Leuk om alle lovende reactie hier te lezen van de prijzen! Ik zal het ook maar even hier centraal doen.

    Hier mijn review van de 3 boxen die ik had gewonnen.

    Ten eerste zien de boxen er allemaal erg strak en sober uit, daar hou ik wel van.

    Berlin;

    Lont bij deze box zat niet aan de bovenkant op de cakes maar er moet eerst een kant van de doos opengescheurd worden om het lont te vinden. Dit kan voor een leek nog wel eens een zoektocht worden..

    De uitwerkingen zijn meer dan prima, erg harde burst en boeketten groot genoeg. Vooral de 2 laatste finale cakes zijn echt wel heel overweldigend!



    Montreal;

    Ook dit is weer een strakke compound box, zit ook amper pauze tussen de cakes! Helemaal goed. Flinke effecten en rap tempo, echt wel een aanrader!



    Oman;

    Dit vond ik persoonlijk de gaafste omdat ik van deze manier van schieten hou, schot voor schot de lucht volpompend met een gigantische crackling mine erbij in cake 1 en 3, overlopend in een prachtig finale schot.

    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  17. Deze 6 gebruikers waarderen chrissie81 voor het bericht:


  18. #253
    VWC-Lid Webber84's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2010
    Berichten
    456
    Thanks
    244
    268 waarderingen in 84 posts
    inderdaad mooie producten, en leuke video's / reviews. zaterdag komt onze sfeervideo online met daarbij ook voldoende vulcan boxxen en de heisenberg van vwt die ik gewonnen had.

    check en abonneer je op ons kanaal dan mis je hem zeker niet.
    #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

  19. #254
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Ik verwacht nog van 1 member de beloofde filmpjes

    Edit: zijn per product gepost door winnaar

  20. #255
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
    Ik verwacht nog van 1 member de beloofde filmpjes
    Zie de productpagina’s. Mikosje was zelfs de eerste die video’s heeft gedeeld.

  21. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 715161718 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •